HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Elfogadni, lottó, túl

2012.12.02. 12:36 dreamdancer

A muter valszeg eldöntötte, hogy halálba fog basztatni, amíg fel nem tárja agglegény-életformám okait, perpill a meleg-vonalat gyűrjük.

Anyám (biztatóan): - Miért nem hozod magaddal Jack-et Hanukára? Olyan szép fiú és zsidó is!
Dream (idegesen): - Mert nem vagyok meleg, hányszor kell még elmondanom?!
Anyám (nyugtatólag): - Nincs azzal semmi baj, engem nem zavar!
Dream (még idegesebben): - Próbáld meg végre elfogadni, hogy a fiad heteroszexuális!
Anyám (szemrehányóan): - De miért?!
Dream (fásultan): - Nem tudom, ez van, más szülőknek is van hetero gyermeke, ők is feldolgozták valahogy, neked is sikerülni fog...
Anyám (lecsap): - De akkor miért nincs barátnőd meg gyerekeid?
Dream (kétségbeesetten ötletel1): - Mert... mert... túl csóró vagyok hozzá... majd ha ötösöm lesz a lottón, azonnal megnősülök!
Anyám (gyanakodva): - Hiszen te nem is lottózol!
Dream (a fogai között): - A francba...

Anyám (felháborodva): - Teljesen hülyének nézel?!
Dream (a helyes választ keresve, persze hiába): - Khm... nekem most mennem kell, szia!

1 Az eddig hangoztatott "Én még túl fiatal vagyok a családalapításhoz!"-t így 40 felé már nem igazán tudom hitelesen előadni, de ha még 5-10 évet kihúzok, akkor már mondhatom, hogy "Én már túl öreg vagyok a családalapításhoz". Szóval kitartás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr685997107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása