HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Rúdtánc és flanc

2010.04.10. 11:34 dreamdancer

Egyszer ezt is ki kell próbálni alapon Titusszal, Jack-kel és Dalival átmentünk Budára, szórakozni mármint, mert amúgy már jártam Budán, toleráns és nyitott ember lévén. Szóval übertrendi klub, Playboy-közeli rúdtánc-bemutató, tökéletesre megcsinált csajok, jó kis szendvicsek és agyat szétcsapó hangerő. Azt hiszem, ezt a rúdtáncos dolgot szeretni fogom, bámulatos egy sport, én azokban a cipőkben járni se tudnék, nem hogy rúdra mászni, szóval respekt.

Ami viszont a többit illeti, hát ahogy sejtettem, az nem az én világom, annyira illettem oda, mint bar micvó a Bazilikába. (Jack: "Az autolsó előtti csaj, az szerinted is zsidó?") Szóval a levezető rozéfröccsöt már a Nababéban ittam meg, aztán otthagytam a részeg Dalit és Jack-et, akik fél órán át azon vetélkedtek verbálisan, melyikük is az igazi utcai harcos, sose gondoltam volna, hogy pár rúdtáncos csaj meg whisky ilyen vészes tesztoszteron-túltermeléshez vezet.

Reggel aztán még pedagógiai alapon felbasztam Dalit, mert az a három hajnali telefon azért sok volt. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr305997716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PsycloneJack 2010.04.10. 13:11:28

Az én voltam. Akartam valamit kérdezni. Valami fontosat. Biztos fontos volt, különben miért hívtalak volna hajnalban, nemde?

B 2010.04.10. 13:14:01

azé' vigyázzá az ilyen helyeken, mert azt mondják gyakori a punciszőr a koktélban... :))))

Viv 2010.04.10. 13:20:31

Dream, te mentálisan ugyanúgy szőke vagy, és iphone-od is van, írd már le nekem pontról pontra, hogy kell jailbreakelni szegényt, hogy használni is lehessen. Ezért hajlandó vagyok én is átutalni valamit, és beírom a közleménybe, hogy sose volt ilyen jó. :)

Viv 2010.04.10. 14:18:45

Upsz, mégsem kell, megoldottam.
süti beállítások módosítása