HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.03.10. 12:24 dreamdancer

A hétfő reggeli stresszes rohamon túl, az ebéden még innen, de már a végtelenségig le vagyok strapálva agyilag. Az infláció piszkos mancsa pedig alattomosan betette a lábát a Gyár kapuján is, 120-ról 130-ra ment fel a dobozos kóla ára az automatában, erre is kellene rendezni egy népszavazást, hogy maradjon 120, sőt, inkább 100, vagy 50, nem is, adják ingyér a szegény munkavállalónak, igen, ezt akarom! Ja, meg egy buffatag mellű szösszenetet, aki naponta leoboázna, és közben még hálásan, áhítattal is pislogna rám, na az tetszene, megyek is aláírásgyüjtő ívekért.

Helló birka nép, mondja mindenki kórusban, hogy BEEEEEEEEEEE! 

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr715999670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nand 2008.03.10. 12:49:48

én simán megszavaznám minden munkavállalónak a fent említett juttatásokat. de az már tegnap is kiderült, hogy a szavazatom nem sokat ér.

Ákos 2008.03.10. 13:16:12

Ez el lett baszva, mert a maszop sokáig azt kérte, hogy a "nem"-ek ne menjenek el szavazni. Sok "nem"-es ismerősöm tényleg nem ment el, pedig magyaráztam nekik, hogy attól még érvényes lesz, ha otthon maradnak. Egyesek meg okos fejjel érvénytelen szavazat leadását javasolták! (faszt rajzolni a lapra...) Valószínűleg az "igen"-ek mindenképpen többen lettek volna, de legalább nem lett volna ilyen csúfos a vereség... Én legalább emeltem a "nem" -ek arányát, de kérdés, hogy minek? :( Így már akár 0 is lehetett volna..., az sem lenne nagyobb szégyen!

dreamdancer 2008.03.10. 13:52:30

nand, majd legközelebb! :)

mindenkeppen 2008.03.10. 14:08:05

hudekésön vettem észre a blogot :( egy euró. egy ghánai sráccal beszélgettem tegnap, aki jól kiröhögött miután vázoltam neki ezt a honi népszavazást. egy euróról? volt a válasza. nah igen. és tessék.

abszinth 2008.03.10. 15:09:48

dream, nálunk 100 a dobozos kóla. cserélhetünk.

dreamdancer 2008.03.10. 15:09:53

jaja, kínosan szarrágók vagyunk

dreamdancer 2008.03.10. 15:11:11

(abszinth, 5 másodperccel maradtam le a kommented mögött baszics...)

név nélkül, gyáván 2008.03.10. 15:29:45

Nem voltam szavazni, egyébként nem-et xeltem volna. Ettől függetlenül képes vagyok belátni, hogy Magyarországon nagyon sok szegény ember él, és itt most nem a lelki szegényekre gondolok. Nagyon kettészakadt ez az ország, vannak a jómódúak, és a csórók. Lehet tippelni, hogy melyik tábor a nagyobb. Rengeteg olyan családot ismerek, akiknek hónap végén, fizetés előtt TÉNYLEG komoly problémát okoz összekaparni plusz 300Ft-ot. Örülhettek, ha még elképzelni is nehezen tudjátok ezt a helyzetet, ettől függetlenül még létezik. Szóval persze, én is mérgelődöm, de azért az igen-nel szavazók sem feltétlenül zsugori ostoba köcsögök.

dreamdancer 2008.03.10. 17:31:20

és most ettől tényleg gazdagabbnak fogják magukat érezni? a gyógyszert miből fizetik ki? szvsz ezen senki nem nyert érezhetően...

név nélkül, gyáván 2008.03.10. 17:55:46

Nem fogják gazdagabbnak érezni magukat, csak esetleg 300Ft-tal (legjobb esetben, mert ugye tudjuk, hogy ha ügyeletre kell vinni a gyereket, mert belázasodott, akkor már eleve több) kevesebbet kell összekuporgatniuk. Nem mindegy, hogy fizet valaki x összeget a gyógyszerekre, vagy x+vizitdíjat, mert még az is van. Az a min. 300Ft lehet, hogy pont kenyérre kell másnap, amit a szavazásnak köszönhetően most "megspórolnak".

gargoyle 2008.03.10. 18:22:04

de ezen az alapon a suzuki samurai is lehetne 2 milla helyett 100000 vagy akar 10 forint is, mert amit azon megsporolnak az is mehetne punkt kenyerre nem? azert 6000ft/év (20 alkalom orvosnal, szerintem elmult 20 evben nem volt ennyi) ha sok is a minimalbereseknek, de megfizetheto. cserebe nem hasznalnak melegedonek a nepek a rendelot stb stb...

név nélkül, gyáván 2008.03.10. 18:49:33

A suzuki samurai nem létszükséglet, de ha van egy gyereked 40°-os lázzal, tuti hogy elviszed orvoshoz, még ha az utolsó párszáz forintod bánja is. Tudod milyen kevés 20 alkalom? Egyébként engem is bosszantanak a pletykálkodó Terike nénik és kártyázó Géza bácsik a rendelőkben, ebből a szempontból teljes mértékben igazat adok. Sőt, szinte minden szempontból. Csak azért vitatkozom, mert van, aki nem azért szavazott igennel, mert egy birka, hanem mert az anyagi helyzete és a józan belátása ezt diktálta.

vanguard 2008.03.10. 18:52:16

ami vicces, hogy a most 'azért jól jönne az a kis pénz'-hozzáállással rendelkező orvosok, hol voltak, mikor mindenki szidta a vizitdíjat? :) és vajon miért nem voltak vegyes szavazatok? - pedig az is logikus lett volna. és vajon a közigazgatásban és a parlamentben dolgozók számának a csökkentéséről szóló népszavazást miért nem kezdeményezi az a bizonyos párt? pedig azzal aztán tényleg spórolnánk... - valszeg nagyobb részvétel lenne és mégtöbb igen. :) ezek a kérdések amik most voltak, a tandíjon kívül gyerekesek... nevetséges. az egész, kabaré.

Porszem 2008.03.10. 19:23:26

Gargoyle nem csak minimálbéresek vannak. Nagyim 35 ezret kap nyugdíjként, mert még 1 éve hiányzott, beteg lett, de nem is ez a lényeg. Nem értem miért kell bántó stílusban minősíteni embereket, csak mert nem azon az oldalon áll, mint ti. Ennyi erővel én is írhatnám, hogy birka volt mindazon ember, aki elhitte a limuzinban kampányoló Ferinek 2 éve, hogy jól élünk, jól is fogunk, nincs semmi baj, válasszatok meg minket, és eljön a szép új világ. De nem írom, az hogy valaki más mint én, máshogy gondolkodik, másképp dönt, még nem lesz rosszabb vagy jobb nálam. Ha másra nem, akkor arra jó volt ez a választás hogy megértsék, nem lehet mindent lenyomni az emberek torkán.

vanguard 2008.03.10. 19:28:57

de sajnos le lehet, még a tiéteken is, mindenkién. mindenki limuzinból kampányolt. (bár nem értem miért ez számít... külsőség) én akkorsem azért szavaztam rá, mert úgy imádtam. akkor sem szerettem, most végképp nem, de nem visz rá a lélek h a másik színre szavazzak. nem tudom miért... 98-02 között kicsit kiábrándultam belőlük. - most a másikból. ki maradt? ismét érvényes lett az a sziámi szám, h 'mindenki mondjon le!' - ez lenne a legjobb. az egész képviselőtestület úgy ahogy van elhúzhat melegebb éghalatra egyől egyig... csak ez sajnos nem valószínű. kinek melyik a kisebb rossz. akinek meg még mindig JÓ vmelyik, azt nem értem.

tappancs 2008.03.10. 19:41:34

minimum tőled vártam volna az "legyen ingyen sör"-t.

ac. 2008.03.10. 20:04:55

pont pár bejegyzéssel ezelőtt akartam neked írni megint, hogy egész szerethető, érzékeny ember vagy. azért örülök, hogy néha rákontrázol :D

Porszem 2008.03.10. 20:12:12

Vanguard - csak azért írtam a limuzint, mert ez a kampánykép ugrott be nekem 2 évvel ezelőttről Feriről.. Gondolom ezzel akarta szimbólizálni a jólétet. Nem is ez a lényeg, hanem hogy miért nem tudjuk elfogadni a másik véleményét, álláspontját.., miért kell rögtön támadni, vagy különböző nem éppen hízelgő jelzőkkel minősíteni..? A toleranciáról szól ez az egész, miért nem működik ez nálunk mostanában?

vanguard 2008.03.10. 20:38:18

értem. én a tolerancia mellett, elsőrban a LÁTÁS hiányát látom. kollektíve, és a gondolkodás hiányát. ami manapság globális betegség. ha ezek lennének, nem kéne tolerancia... vagyis nem ennyi. :)

nohiszen 2008.03.10. 20:47:40

porszem: "Viv - nem azt írta, hogy mindig önhiba miatt alakul ki. Még jó, hogy személyeskedni tudsz, hamár a témához nem bírsz mit hozzáfűzni, így legalább itt is lett egy hozzászólásod.." aztán porszem:"Nem értem miért kell bántó stílusban minősíteni embereket, csak mert nem azon az oldalon áll, mint ti" nem vagy következetes. nem mellesleg megjegyezném, hogy a tolerancia hiánya elsősorban arra az oldalra jellemző, amelyiken te is állsz. ez meg egy teljesen meddő vita.

Porszem 2008.03.10. 21:14:28

Nohiszen - ha ezekből ezt vontad le.. nem akarok vitatkozni, de nem gondolom, hogy igazad van velem kapcsolatban. Az utolsó előtti mondatodba is beleköthetnék, de minek, meggyőzni úgyse tudnálak, meg nem is akarlak.. Megjegyezném sose én vagyok az, aki azért bánt mást, mert nem egy oldalon áll velem. Vivnek a hozzászólása nem tetszett, nem pedig a valamilyen oldalon állása. Na mindegy.

Elf 2008.03.10. 21:17:24

bocsánat 18 éves korig a vizitdíj nem létezik, tehát gyerek bárhányszor mehet az ügyeletre :)

vanguard 2008.03.10. 21:20:48

miért nem lehet belátni h mindkét oldal egy nagy rakás szar? attól függ ki lop többet, h ki van hatalmon. és nem merő jóindulatból és hazafiasságból akarnak ezekek miniszterelnökök lenni. egyik kutya másik eb. habitusban van külöbség, ez alapján talán lehet dönteni, és mindegyik más dolgokban ferdít... lehet válogatni.

xoxo 2008.03.10. 23:58:54

beeeeeeeeeeeee........

dreamdancer 2008.03.11. 00:11:04

a szomorú az, hogy ez itten szépen átcsúszott olitizálásba, ahogy a szavazás is - az emberek pedig szarnak a józan észre, csak hogy még egy kurva zsömlét begyűrhessenek a Tescoban a zsebükbe és még azt is elmondhassák utána, hogy jól megmutatták a szemeteknek. és persze ettől semmivel se fognak utána jobban élni. részemről ennyi volt a téma.

moon 2008.03.11. 03:52:52

vanguard: szerintem igazad van, sokkal jobban járnánk, ha népszavazást szorgalmaznánk a parlamenti helyek csökkentéséről, bár azt hiszem, a nagyszámú közigazgatásban dolgozó azért bőszen tiltakozna, ha az ő munkahelyeik ellen iratnánk ki népszavazást. Viszont az állami adminisztráción tényleg bazi nagyot spórolna ez az ország, és nem utolsó sorban tényleg kénytelenek lennének kedves politikusaink racionalizálni a dolgaikat. Amúgy azt nem tudom (nem vagyok jogász, nem értek hozzá), hogy át menne-e egy ilyen kezdeményezés az alkotmányossági rostán, pl.: biztos van költségvetési vonzata, de vsz. könnyítene a költségvetésen, így talán még elfogadható lenne. Bár ezt az okos jogászok biztos jobban tudják, mint én. Na? Ki fogja elindítani a népszavazáshoz szükséges aláírás gyűjtést? Csak 200ezren kellünk hozzá. Én tuti aláírom.

nand 2008.03.11. 08:05:50

dream, a legszomorúbb mégis az, hogy a kommentek átcsúsztak politizálásba, mégsem akarja senki megszavazni az ingyen kólát és az oboázó szőkét...

agitator 2008.03.11. 09:47:26

Én megszavazom! :) Egyébként javítsatok ki ha tévedek, de a szavazás nem arról szól, hogy elmész, és azt ikszeled be, amelyikkel egyet értesz??? Innentől meg tök feleslegesen nyomjuk a politikai kommenteket, mindenki úgyis a magáét fogja hajtani. Aki meg leszarja (ők a békés boldog emberek), annak meg úgyis tökmindegy, és el se ment szavazni. Szóval szőkéket, kólát szavazzunk, bár én kiegészíteném az olcsó red bull opcióval is, kéretik felvenni az ívre.

Panka 2008.03.11. 09:50:52

Szerintetek a kólára és a szőkékre, sőt a red bullra mindenkinek szüksége van? Sőt a fizetésetekből levonják kólabiztosításist, a szőkebiztosítást, és a redbullbiztosítást?

Viv 2008.03.11. 10:27:29

Nohiszen, bár fogalmam sincs, ki vagy, de hagyd. :) Nem ér ennyit.

dreamdancer 2008.03.11. 12:12:19

Panka, levonnak egbizt járulékot, de az nem fedezi a költségvetés eü kiadásait, sokmilliárd a hiány... most majd még szarabb lesz a kórházi kaja, még mocskosabbak a wc-k (valahol meg kell spórolni a kieső pénzt...), de remélem, akit kórházba vet a balszerencséje, nostantól boldog és elégedett lesz, hogy ingyér kapja a még szarabbat, ez mekkora előrelépés volt, gratula!

agitator 2008.03.11. 13:34:04

Panka ne szívass, hogy a redbull ellen fogsz szavazni :D

Panka 2008.03.11. 14:16:10

Amennyit eddig ittam, tök mindegy:D

Panka 2008.03.11. 14:20:13

Szerintem a 300 Ft sem fedezte a költségvetési hiányokat. A helyi kórházban, amióta bevezették ezt a díjat, azóta csökkent a beteg létszám, és ennek nem az volt az előnye, hogy kevesebbet dumálnak a nyugdíjasok, hanem az, hogy a kórház kevesebb oep hozzájárulást kapott. Így ráfizetett a vizitdíjra. Amúgy, a 300 Ft nem maradt volna 300 Ft. És ha saját magamból indulok ki, mint ahogy mindenki más is ezt teszi, megszívtam tavaly, mert beteg lettem és kórházba kerültem. Kb. 35 db vizitdíjat fizettem. Természetesen nem kapom vissza a díjat, mert mondjuk 5 körzeti orvos, 10 szakorvos, 10 kórházi nap, meg mondjuk 10 vizsgálat.

moon 2008.03.11. 14:33:11

Az ingyen kólát megszavazom, tőlem dreamé lehet az összes lightkóla a földön.

agitator 2008.03.11. 14:43:23

Panka, annyiból persze igazad van, hogy nekem anyám volt tavaly kórházban, 6600 ft napidíjat fizettünk, meg az ápolóknak zsebbe kb 20K-t, hogy kapjon gyógyszert, és így is mi fürdettük. Helló napidíj.

Panka 2008.03.11. 15:11:01

Addig könnyen dumál az ember, amíg fiatal és egésszéges, vagy egyedül él, és elég a fizetése. De általában nem ez a jellemző!

vanguard 2008.03.11. 17:07:16

moon: ha egy komolyabb civilszervezet elkezdené... sztem 1-2 hét alatt összegyűlne. persze, mindig ez van, h csak az ellenzi, akinek hátrányt okoz. a gyógyszer-reform ellen is csak a gyógyszertárak ellenkeztek, vajon miért...? (pénz) amúgy vicces ez a mostani helyzet. elvileg ugyebár azért engedték ezt a népszavazást, mert nem költségvetési kérdés. viszont miután sikeresen eltörölték ezeket a dolgokat, mindenki kompenzációt akar (mert azért csak jól jönne az a kis pénz) - kompenzációt viszont így nem köteles adni a kormány... hisz azzal már befolyásolná a költségvetést. patt helyzet.

indilány 2008.03.11. 20:03:07

No azért azt ne felejtsük el, hogy a vizitdíj bevezetésekor a támogatást gyorsan le is csökkentették... Amúgy nem ez a legnagyobb baromság, amit az egészségüggyel tettek, de mindegy. A tandíj meg elég szép kis pénzecske szerintem, kalapból előrántani a la hirtelen nem kismiska. Amúgy a politika baromság és punktum. (:

moon 2008.03.12. 01:48:52

vanguard: igen, patt helyzet, de én azt várom ezek után, hogy legalább következetesek legyenek az illetékesek. kár hogy nem vagyok komoly civil szerezet

tappancs 2008.03.12. 07:16:48

na panka, ez a bosszantó. sehol sem mondják, hogy egyféle vizitdíjnál kell meglennie a húsznak. nekem is van vagy harminc, de egyedileg nincs meg a 20---

joe 2008.03.12. 20:12:38

Nem a 300 forintal van gond , hanem a szociális rendszerrel , ami gyakorlatilag nem működik az önkormányzatoknál ,

Andrea 2008.03.14. 17:37:26

"Ó, a magyar se gondol már oly sokat velünk, ha a zsebe tele van - hisz a természet a szegényt maga arra szánta, hogy szülessen, éljen, dolgozzon, éhezzen, sanyarogjon és - meghaljon. Úgy van, úgy! Esmérni kell az élhetetlenek sorsát, minek -"

Neguilla 2008.03.15. 10:15:35

Könnyesre kacagtam magam,bár,sajnos igazad van...

dreamdancer 2008.03.15. 17:01:03

mondjuk sokat nem számít...
süti beállítások módosítása