HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Párhuzamos élet

2013.03.22. 11:17 dreamdancer

Ez a hét a gasztro jegyében telt, pozitív és negatív értelemben is.

Az éjszaka közepén arra riadtam, hogy valami nem stimmel, ó igen, az ismerős szarság, de legalább felébredtem, szóval túlem, no para.

Hétfőn a Bemben csapolt barna sört vacsoráztam, két korsóval és jó volt.

Ültem a konyhaasztalra borulva, beleragadva az elegáns, krém színű bör székbe, éreztem, hogy szó szerint folyik rajtam a veríték, hallgattam, ahogy az izzadságcsöppek koppannak a kövön. Ne felejtsem el felmosni másnap, gondoltam, az emberi agy rohadtul irracionális tud lenni.

Kedden egy hosszú nap után a tökömtelevan-alapon kirúgtam a hámból és sushit ettem, nyers hal rlz.

Visszafele a nappaliig jutottam, arccal a kanapéba fúródva, félájultan és büdösen vártam, hogy vége legyen, csak idő kérdése, az meg van, hát nem?

Szerdán a hugi beugrott a Gyárba egy míting kapcsán, majd megette az ebédemet. Aztán az uzsonnámat. Aztán a tartalék mogyorós csokit. Egy egész táblát. Végül közölte, hogy dagadt vagyok és kevesebbet kéne ennem, majd távozott.

Aztán minden oké lett, megnéztem az órát, negyed 5 volt. Beálltam a zuhany alá, mert így nem akartam visszafeküdni, a bejárónő előző nap húzott friss ágyneműt. A hajam ragacsos csomóba állt össze, azt is megmostam, a fogamat is, hogy eltűnjön az undorító, édes íz, aztán már aludtam is.

Csütörtök este nálam ultiztunk és tatárbifszteket ettünk, jó sokat. Nyers hús rlz.

Végül is nem történt semmi különös.

Ma szünetet tartok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr915997069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása