HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Nyilván, sperma, paraméter

2012.08.01. 11:02 dreamdancer

A mobilom hajnali fél egykor csörrent meg, nyilván én hibáztam, mikor elfelejtettem némára rakni. Jack volt az.

- Figyelj, itt ülünk E-val és azon filózunk, kóser-e a sperma, szóval le lehet nyelni?

Elgondolkodtam, a sperma lenyeléséről konkrétan nincs szó a Tórában, hiába, időnként az Úr is kihagy ezt-azt a user's guide-ból, szóval megpróbáltam logikázni.

- Hát ööö, a sperma az ugye szerintem hús, szóval ha nem tejjel együtt fogyasztják, akkor kóser.1
- És ki ne fogyasszon tejet, aki adja vagy aki nyeli?
- Aki nyeli. De most búcsúzom, nem vagyok egyedül, szóval nem ez a legalkalmasabb időpont elmerülni a témában.

Aztán szöget ütött a fejemben egy baljós gondolat, úgyhogy gyorsan visszahívtam Jack-et.

- Öreg, tisztázzuk: ugye nem te akarod lenyelni? Mert az nagyon nem lenne kóser!

Jack megnyugtatott, hogy nem ő készül szopni, én meg gyorsan leraktam a telót és ezúttal a némításról sem feledkeztem el.

1 Amúgy hibáztam, a sperma ugyanis lehet, hogy húsnak számít, de az ember nem felel meg a kóser állatok paramétereinek, szóval a bacon mellett még egy dolog, amit az ortodoxok buknak.

***Jack***
Ez nem egészen így történt.
1. Háromnegyed egy múlt három perccel.
2. Azt mondtad, hogy ha a farok szájba vétele már húsfogyasztásnak számít.

»»Dream»»»

Mint egy szakértő e-majlből megtudtam, az ember, mint hús ugyan valóban nem kóser, a belőle kikerülő "termékek" (anyatej, sperma) viszont azok. De lenyelni ezzel együtt sem lehet, mert az a sperma "nem rendeltetésszerű felhasználásának" minősül, szóval az ortodoxok mindenképpen megszopják. Vagyis pont hogy nem. Már csak a nyalással kapcsolatos rabbinátusi állásfoglalásra lennék kíváncsi...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr955997153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása