HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Péntek, fonalféreg, szakmai

2012.01.07. 17:49 dreamdancer

A változatosság kedvéért pénteken megint 9-ig szoptam a Gyárban, mivel immár az árak tekintetében is teljesen szabad kezet kaptam csinálhattam a saját elképzeléseim szerinti árlistákat. Oké, csinálnom kellett. Miután végre letámolyogtam a Tandembe már csak arra voltam képes, hogy mindenkinek azt fejtegessem, mennyire fáradt is vagyok, szórakoztatóbb lehettem, mint egy 2 órás dokumentumfilm a fonalférgek társadalmi életéről. Ja és Jack kérte, számoljak be róla, hogy van vadiúj csaja (miért nem ír ez saját blogot?!), le is hozta és büszkén körbemutogatta, én meg tök jó fej voltam és nem mondtam el neki, hogy a lány iránta mutatott érdeklődése valszeg tisztán szakmai. (Pszichológus.)

***Jack***
Na. Ne duzzogj. Holnap eszünk, ahogy szoktunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr575997272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása