HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Habsburg, Sigfried, basznak

2011.10.13. 19:28 dreamdancer

Rá kellett jöjjek, hogy én nem ismerek meséket, persze a közhelyes izék kivételével, de azokat már a zigóták is unják. (Ja, a hugi megint rám bízta a gyerekeket, olyan, mint a Habsburgok fideszesek prérifarkas Bourbonok: nem felejti a múltat, de nem is tanul belőle.) Szóval az esti mesénél komoly bajba kerültem, sose voltam nagy mese-fan, már 7-8 évesen is inkább ifjúsági regényeket meg mitológiát olvastam, igen, a klasszik koraérett, idegesítő, vézna szemüveges okostojás voltam. Mondjuk jobban belegondolva még most is áll a jellemzés, a véznaság kivételével, na az tényleg a múlt.

Szóval a Nibelung-éneket mondtam el, részletesen és véresen, Siegfried ifjúkorát, legközelebb majd jöhet a Minotaurusz és Ariadné, a Biblia kizárt, abban vagy basznak vagy megköveznek, vagy e kettőt kombinálják, azt majd jövőre.

***Jack***
Az Siegrfried és Nibelung. Ha már a klászikus műveltségeddel vágsz fel. De legalább a Habsburgot eltaláltad, háromból egy.

Illetve tudom javasolni a Szofi és Habót, az unokahugaim szerették. Asszem. Nekem mondjuk tetszett, nekik meg tulajdonképpen mindegy volt.

***Dream***
Ember, az a csoda, hogy a sztorira emlékeztem 25 év után baszics!

***Jack***
Fel lett híva a figyelmem a tényre (mondjuk ez is érdekes, miért velem leveleznek a te olvasóid), hogy bár a Habsburg szót valóban jól írtad le, de az idézet egy másik dinasztiára vonatkozik. Talleyrand azt mondta, hogy "a Bourbonok semmit sem tanultak, és semmit nem felejtettek.”
Látod, én ezért idézek mindig az öreg Tannenbaum rabbitól. Nem tudnak belém kötni egyetlen guglizás után.

***Dream***

Na most már legalább nem kell magyaráznom, miért nincs kommentboxom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr165997313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása