HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Uszoda, bot, cipőfűző

2011.03.16. 23:27 dreamdancer

- Te figyelj, mész ma úszni? - érdeklődött a muter telefonon.
- Hát nem is tudom - gondolkodtam el. - Miért?
- Mert épp az uszodában vagyok és aggódtam, nehogy összefussunk... - Jó, hogy az embernek van anyja.

Aztán elmesélte, hogy a sógor összetörte magát, amiben tulajdonképpen semmi meglepő nincs, 50 év és egy mázsa felett elkezdeni sielni egyenes út a két bothoz, nem is értem, miért nem vett inkább egy kabriót, mint más kortársai. Aztán folytatta a muter a többi családi eseménnyel, de mivel épp cipőfűzőmosás közben voltam (miért, azt is kell időnként!), kénytelen voltam bedobni egy kis sztorit, amiben rajtam kívül szerepelt egy ágy plusz két fő.

Még csak a második mondatnál tartottam, mikor a muter szó nélkül bontotta a vonalat, mehettem vissza a fűzőkhöz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr545997445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása