HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2010.08.03. 16:17 dreamdancer

Le van írva nagy betükkel, meddig tart az akció, külön elmondjuk szóben és leírjuk mailben is, hogy jöjjenek, mert utána nem fogják megkapni az engedményt, az ajándékot. És mindig, érted, mindig a határidő után jelentkeznek vissza a barmok, de nem egy nappal ám, és teljes természetességgel dobják be, hogy akkor a meghirdetetten túl még milyen engedményt akarnak. Aztán előbb megdöbbennek, majd felháborodnak, hogy mit képzelünk mi, és a főnökkel akarnak beszélni és még ők kezdenek fenyegetőzni, nem, nem egyedi eset. És a végén halálra sértődötten távoznak, csak azt nem értem, miért.

Vajon a Tesco, az IKEA meg a többi áruház is tele van rikácsoló faszokkal, akik úgy követelik az asztalt csapkodva az engedményt, hogy amúgy pontosan tisztában vannak vele, hogy az az akció már a múlté? Ki volt az az idióta, aki kitalálta, hogy a vevőnek mindig igaza van?!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr165997604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2010.08.03. 17:28:08

aki mindenáron el akart adni... a betegnek mindig igaza van is idejét múlta már :(

Panka 2010.08.03. 19:46:33

Fú,de rohadt ismerős helyzet. És hogy utálom:(

totocska 2010.08.03. 22:06:42

Igazán szerintem manapság így kéne szólnia az idézetnek : A vevőnek meg kell adni azt ami jár neki... s jó értelemben ;-) Persze Az akció-s véleménnyel egyetértek

gloria 2010.08.04. 08:58:20

Nos, egy ideig én is azt hittem, hogy én vagyok a vásárlóért..... de a rohadt életbe! A vásárlók is emberek és a paraszt is vásárol. Már bocsánat, de hasonló helyzetért ügyfél engem "tirpák parasztnak" nevezett és asztalt akart borítani. Ehh. Persze ő úriember volt a javából, hogy egy nővel ilyen hangnemet ütött meg. No. Azóta hasonló szitukban csak annyit mondok: "Ki van Írva! "

nyúl 2010.08.04. 10:23:31

ezt a szlogent nem az ügyfelekkel közvetlen kontaktban lévő teoretikusok találták ki. az ügyféllel foglalozó, a pult túloldalán álló lény is ember, bár emberi mivolta felfüggesztődik a munkaidő idejére, ill utána is, mert például neki nem kell hazamennie, záróra után is köteles mosolyogva foglalkozni a Kedves Vevővel. És igen, minden tele van ilyen rikácsolva követelőző faszokkal, ugyanis azt hiszik, ha pénz nevű tárgyat tartanak a kezükben, azonnal evolúciós ugrást hajtanak végre és egy magasabbrendű létformává alakulnak át, míg te, a szolgáltató megmaradsz egy alacsonyabb rendű rendszertani kategóriában. úgy vélik, ez bizonyos kiváltáságokat, ún. "nekem mindent lehet, mert Én Vagyok a Vevő" típusú megnyilvánulásokat enged nekik. kitartás, bro. bár ezt hosszú éveken át nem lehet csinálni anélkül, hogy emberkerülő/- gyűlölővé ne válna az ember.....

dreamdancer 2010.08.04. 10:29:20

Mondjuk én már az általánosban is az voltam.

Dáiré 2010.08.04. 12:36:45

Szerinted tudják, hogy lejárt már az akció? Van annyi gógyijuk, hogy felfogják, hogy vége? Mert én kötve hiszem. Csoporttársam diákmunkás, olyanokat mesél, hogy én konkrétan boldog vagyok attól a három héttől, amit a faternál kell lemelóznom, pedig azt is tudom utálni. De azért mindig jobb, mint valamelyik multiban kiszolgálni a sok bunkót.

Igor 2010.08.04. 18:20:18

Nekem egy 20/30/40 milliós "termékkel" kapcsolatban az akció kifejezést használni eleve furcsa, ezért a TESCO-s analógia is sántít kissé. De ha időszakosan belefér az akciós ár - utána miért nem? Drágább lett a tégla?
süti beállítások módosítása