HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Hanyatlás

2010.06.16. 16:01 dreamdancer

Alkoholfogyasztásilag mintha egyetlen gigantikus hanyatlás lenne az életem, a felnőtt mármint, mert gyerekkoromban max boros teát ittam, hála nagyapám modernnek nem igazán tekinthető dietetológiai elveinek.

Szóval kezdetben mint minden tinédzser én is összeittam minden szart a feketecimkés cserkótól a Kalinkáig, a jelszó az "olcsóért üssön!" volt. Aztán lassan áttértem az olcsó borokra, attól legalább nem feltétlenül rókázza el magát a fogyasztó, ahonnan 30 éves koromra felfejlődött a dolog a minőségi borokig, ami valahol életem Old Man's-es szakaszában tetőzött, 9 deci per este mennyiségben. De ez is sok lett, hát a Tandemben átálltam a lájtosabb sörözésre, konkrétan a barna Leffe-re, majd tovább gyengítettem és váltottam a rozé nagyfröccs irányába.

És itt érkeztünk el a mostani nemvacsorázós időkbe, amikor már három nagyfröccsöt is megéreztem, öttől pedig egészen vállalhatatlan dolgokat csináltam, szóval tegnap este a Szimplában már csak a hosszúlépés játszott, micsoda szégyen. Lehet, hogy még pár év és elhangzik a számból az undorító mondat: "Egy limonádét, de ne sajnáld belőle a citromot!" - na remélem, azt már nem érem meg. 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr525997651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

edeus 2010.06.16. 16:10:16

Erröl ( mivel sokszor hallok ilyent kollégáimtól ) mindig az a kolléga jut eszembe, aki korodba lépve szembesült hirtelen azzal, amit a nagyapja müvelt, és megkérte ( mit megkért, majdnem vérszerzödést kellett kötnünk, úgy megígértette velünk ) a csapatot, hogy ha öt valahol is meglátjuk úgy az utcán, mint most a nagyapját, löjjük le. Szegény öreg csak annyit vétett, hogy a 30 éves mackóban és papucsba ült be a Mergába coupéba, amit egy hete még azért vett, hogy majd csajozik vele, és ment le a Rewe-be. Azóta vagyok az eutanázia híve. :D

pikcsehhww 2010.06.16. 16:21:43

hm.tényleg nagyon bulik a dolgaid főleg ahogy elpötyögöd őket. xD nekem is jólenne ha ilyen szavajárásom lenne mint neked.xd igen...igen a "bulis dolgaid"-ra is féltékeny wagyok :'D

Dali 2010.06.16. 16:29:06

ha megnyitjuk a suncit és nem lesssz forgalom, nyugodjál meg leimátkozok a torkodon 1-2-üveg jó drága piát....kell majd a forgalom!!

phnb 2010.06.16. 16:55:21

Sört kell inni, az nem alkohol.

kékáfonya 2010.06.16. 20:27:46

Elképzelem, ahogy huszonévesen megvolt a heti 5, harmincon túl heti 3 még stabilan ment, az old's men szakaszban meg csak reggel, mert a reggeli erekció biztos, a többi csak esetleges. :D

Elf 2010.06.16. 20:49:50

Dali: ha más nem, azért odamegyünk, hogy megnézzük az akciót :)

PW 2010.06.16. 22:04:23

Mégiscsak suna lesz? Vagy ez csak Dalinál rögzült nick?

dreamdancer 2010.06.16. 23:10:05

Csak a munkanév.

dreamdancer 2010.06.16. 23:11:21

kékáfonya, a reggeli menetekért sose voltam oda annyira, de valóban változik az ember e téren is

PW 2010.06.16. 23:39:21

D Nem is tudod akkor, mi a jó.

lilakutyak 2010.06.17. 09:23:36

Szerintem ez egy szép ív, visszatérsz az "olcsóért üssön!" szakaszba, csak mostmár a mennyiség csökkenése mellett emelt minőséggel. Nincs ezzel semmi baj, az ízét és a hatását kell élvezni. A "ki iszik többet?"-ből, "ki baszik be kellemesebben?" lesz az évek múlásával, a "kinek nagyobb a fasza?" meg "ki dug jobban?"-ná alakul, mennyiség->minőség... De ha mennyiségben utazol, igyál hétvégén napközben is. Nekem gyerekpesztrálás mellett is gond nélkül lecsúszik szomnbaton egy üveg puccos bor, időnként 1-2dl puccos pálinkával megsegítve. Mondjuk olyankor eszem is, sokat.

Lublin 2010.06.17. 18:58:04

Azért jó hír, h nem csak én öregszem. Tegnap alig bírtam meginni 1 sört.
süti beállítások módosítása