HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Kaja-pia

2009.08.14. 19:43 dreamdancer

Ahhoz képest, hogy azért minden nap összejön a 12 óra a Gyárban (igen, még most is bent), valahogyan csak jut időm magánélni. Tegnapelőtt ex-szöszimnek sütöttem baconbe csavart fűszeres karajt füstölt mozarellával (elsóztam, az uborkasalátát inkább rá bíztam), tegnap Zareknél ittam túl sok sört és szórakoztattam kurvás történetekkel meg mittudomén, ma meg Sziget helyett Nababe, mert unokabátyám a "Sörért szopok" pólós gimnazista csajok helyett inkább a családját választotta programnak, jaha, kínos ügy.

Szóval nem értem az egészet, lehet, hogy sikerült lyukat ütnöm a tér-idő kontinuum szövetébe és így mindenhol ott tudok lenni, kivéve a szaudi király háremében, bár talán jobb is így, ha az eunuhokra gondolok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr645997969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása