HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2009.01.06. 12:52 dreamdancer

A dolog úgy kezdődött, hogy az ELMÜ még 2007-ben le akart venni egy nagyobb összeget a számlámról, amit a bank (mint limit felettit) visszadobott, semmi gond, elutaltam kézi vezérléssel. Jöttek továbbra is a havi számlák, nem volt bennük semmi különös, megnéztem, kidobtam, az meg nem tűnt fel, hogy ott a borítékban a sárga csekk, kit érdekel, csoportos beszedési megbízásom van az a kényelmes meg a tuti.

Igen, nyert, az ELMÜ akkortól abbahagyta az inkasszót, nem szólt, nem is próbálkozott, gondolta, hogy a csekk elég jelzés, okos gyerek vagyok én, értek a dinom utalásból is. Merthogy felszólítás azután se jött a növekvő tartozásról, hogy hé, fizessé' vagy beperelünk, kikapcsoljuk, a havi számlákon se szerepelt, hogy egyenleg erősen negatív, csak az aktuális összeg.

És erre mondom, hogy baszódjon meg az a cég, aminek másfél éve nem fizet a k. fogyasztó, ő meg arra nem veszi a fáradtságok, hogy egy kurva felszólítást küldjön vagy akármilyen módon jelezze, hogy hé, öreg, tartozol! És ha én nem jelentkezem, hogy ööö, itt valami nem stimmel, ők vajon mikor szóltak volna?

A most elutalt 200.000 HUF okozta lelki kínokról meg már ne is beszéljünk.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr645998524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ets 2009.01.06. 13:16:00

Hasonló okok miatt diktálom (mellesleg: egy kedveshangú automatának) minden páratlan hónapban az óraállást. Utána pedig érkezik szépen a csekk. Egy ideig gyanús volt, gyanús volt aztán egyszer csak jött a krahh.

zazu 2009.01.06. 13:27:53

Ehh ha tudnád, hogy az "ilyen" cégeknél mekkora fejetlenség van nem csak adminisztratíve...De mellesleg kidobod a számlákat???

edeus 2009.01.06. 13:29:27

Hát ezt tényleg jól beszívtad. Szemetek, na. Nekem is elö szokott fordulni, hogy valamit nem tudnak leemelni egyes cégek, de következö hónapban mindig duplán vonják. Ilyen, hogy menszüntetik egyoldalúan a te általad adott megbízást, ... Szerintem ügyvédgyanús. Volt belöle károd?

dreamdancer 2009.01.06. 13:54:03

ugyan, én tartoztam, kamatot se kértek, csak az egyben-fizetés, az fájt

dreamdancer 2009.01.06. 13:55:00

és szvsz az ELMÜ nem szemét, hanem fasz

mazsola 2009.01.06. 14:47:42

a számlákat érdemes megőrizni egy dossziéban, ugyanis bármi panaszod van, azon van minden adat (üf. azonosító, pl.), az alapján intéznek mindent, és arra hivatkozva tudsz asztalt borogatni is.

totocska 2009.01.06. 14:52:23

örülj neki, eddig használtad a lóvét :D

Kormi 2009.01.06. 14:56:30

Azt még értem, hogy nem nézed a csekkeket, mert azt hiszed hogy leemelik a számládról. Na de a havonként érkező kivonatba sem pillantasz bele?? mert akkor tényleg felelőtlen voltál és azt mondom úgy kell neked, bocsi:)

dreamdancer 2009.01.06. 15:19:57

"a havi számlákon se szerepelt, hogy egyenleg erősen negatív" azt hittem, ez elég egyértelmű: a havi számlákon/csekken kizárólag az aktuális havi összeg volt, felhalmozott tartozásról semmi és igen, 2-3 hónapig megőrzöm, aztán hajítom ki, csak ha minden poszt ennyire részletes lenne, hogy aszongya "felnyitom a borítékot, kivesz a számlát, megnézem, megfordítom, a hátoldalt is megnézem..." na hagyjuk

Thia 2009.01.06. 15:42:49

Ó velem tök aranyosak voltak. Eladtam a lakásomat, az új tulajjal együtt bementem hozzájuk átíratni. Át is írták, thia nem lakik ott, Lajos ott lakik. Aztán 2 hét múlva oda a thianemlakikott lakásba küldtek nekem egy tértivevényes-titkos levelet, amit még az anyámnak se adtak oda, annyira titkos volt, én meg nem laktam a vevőmLajossal (kitudja miért?) így aztán visszavitték a levelet, melyet saját emberükkel kézbesítettek, szóval még a postán se lehetett átvenni. Felhívtam őket, ők nem küldik az új címemre, vegyem át az eladtammásnakbazdmeg!!! lakásban. Jó nem? :))))) (egyébként a szörnyen titkos levélben, hosszas könyörgés után elárulták, megszegve ezzel az összes létező működési szabályzatukat, az van hogy tartozok nekik 2 ezer forinttal)

puncs 2009.01.06. 16:22:20

basszus, nekem a gázosokkal voltak gondjaim...amikor a lakásom vettem, a villanyosok voltak a legrugalmasabbak! sőt, mivel sokkal több pénzt fizettem be, mint amennyit elhasználtam, vissza is fizették a túlfizetésem és lecsökkentették a havi számláimat. ezt csak azért meséltem el, hogy pozitív kommented is legyen...

Kormi 2009.01.06. 16:47:00

Bocs nem akartalak megbántani, sztem félreértettél. Nem a csekket írtam, hanem a banki kivonatot: ha nem emelték le, azt észrevehetted volna. Amúgy szeretem olvasni a blogod, csak néha hisztis vagy:)

Bubu 2009.01.06. 16:48:46

Az UPC-re is figyelni kell, ők ebből sportot űznek, szintén beszedésit adtam fél éve, hogy ne kelljen nyitogatnom a boritékokat, de még mindig küldik a csekket, azota már egyszer ki és be is kapcsolták az adást, persze nem ingyen :) szánalmas, hogy ezzel szórakoznak.

Elf 2009.01.06. 18:32:13

tudom, ne legyek szemét, de örülj neki, hogy egyösszegben ki tudsz fizetni 200ezret.. más összetenné ezért a két kezét :(

totocska 2009.01.07. 04:32:02

elf: Gondolom az el nem utalt pénzzel nem kalkulálsz te se.. nem? Ergo nem költöd el...

skyppy 2009.01.07. 05:12:05

..nekem az kábeltévésekkel van menetrendszerűen ilyen gondom,amikor felhívom őket,hogy izé, nem emelték le az összeget megnyugtatnak,hogy késik a könyvelés, aztán a következő hónapban ott a figyelmeztetés,hogy nem fizettem ( egyébként nekem is beszedési megbízásos a dolog) és szerencsére ekkor a összeg még nem volt, de tény,hogy nagyon cselesek és érdemes megőrizni a csekkeket ....

lublin 2009.01.10. 00:45:38

szegény Dream....jól indul ez az év...!
süti beállítások módosítása