HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.09.25. 23:56 dreamdancer

Ma eljutottam Városba, ahova minden zsidó vágyik: Jeruzsálembe. És jártam a Falnál. És megérintettem a köveket. És aztán egy rabbi olyan villámgyorsan levágott 100 shekelre egy gyors imáért, hogy mire felocsúdtam, már ott se volt, csak a Gyárigazgató röhögött rajtam hangosan, majd vett nekem 2 liter lájtkólát.

(Pénzt fizettél, hogy elmondhass egy imát? Aztán rajzoltak rúzzsal L betűt a homlokodra? Miért nem mondtad, hogy nem imádkoztál, csak elbambultál? Vagy várj csak...
Te fizettél a rabbinak, hogy ő imádkozzon? Ajvé, téged átvertek. Egyrészt imádkozna amúgy is, munkaköri kötelezettség, másrészt lehet ám, hogy csak bambult egyet a pénzedért. J.)

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr55998900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.09.26. 05:31:55

Gyárigazgató tud valamit. Neked meg még fejlődni kell. Mondass el gyorsan még egy imát a lelked fejlődéséért is :)

puncs 2008.09.26. 10:02:36

olcsón meg lehet téged vígasztalni drím:):):)

Orumiya 2008.09.26. 10:41:54

Drím, a te lelkeden már az ima sem segít ˇˇ

csodaszerva 2008.09.26. 16:10:24

És már megint az antiszemiták röhöghetnek a markukba ...

Laca 2008.09.26. 17:35:39

Rendszeres olvasó vagyok, most először szólok hozzá, és csak azért, hogy elmondjam: Jack, te is egy érdekes ember lehetsz :D

charles kovacs 2008.09.26. 17:46:36

Mert a Vatikánban ugyanez nem történhetne meg...

Secretaria 2008.09.26. 18:55:32

Mondanám,h Jééézusom, de ... :)

Kínai 2008.09.26. 19:37:52

Dream, mámegnesértődj, de oltári barom vagy. Egyrészt: nem volt rabbi, de ez mindegy. Másrészt: ezt mindenkivel megcsinálják, aki hagyja: velem is megcsinálták. Mondta a végén, hogy akkor adjak már száz sékelt. Mondtam, hogy hát, annyit nem, de köszi, és a kezébe nyomtam 4, azaz négy sékelt. Kérdezte, hogy nincs-e több, mondtam, hogy bocs, de nem. Ennyi. Na mindegy, volt egy jó napja, gondolom nem gyakran találkozik olyannal, aki bedől neki :D

bantu 2008.09.26. 19:58:52

Az olyan ötezer forint? Tartalmas ima lehetett.

hmh 2008.09.26. 20:36:50

azt a lajtkolat azt nagyon kierdemelted.

dreamdancer 2008.09.26. 22:06:52

ki bizony. Megjegyzem, én azon az elven vagyok, hogy ha elfogadok egy szolgáltatást (mondjuk egy névre szóló imát), akkor utána megfizetem az árát. Mert ugye vissza is lehet utasítani. Tiszta ügy. Tudom, sokan a buszra is felszállnak jegy nélkül, aztán röhögve elküldik a picsába az ellenőrt. Ízlés kérdése.

PsycloneJack 2008.09.27. 00:18:20

Azért a BKV és az egyházak szolgáltatásai között van némi különbség. Névre szóló? Biztos, hogy jól ejtette a neved? Csak kérdezem... :)

Kínai 2008.09.27. 09:21:00

Ugyan már Dream, csak a bizonyítványod magyarázod - nem hinném, hogy valóban ilyen mulya lennél. Szerinted a _koldulás_ szolgáltatás? Ráadásul kötött árú szolgáltatás? Ugyan már! Vagy tényleg azt hiszed, hogy rabbi volt? Mert akkor én 3 nap Jeruzsálem alatt legalább 300 rabbival találkoztam. Továbbá akkor újraértelmezem a rabbiképem, nem a zsinagógában imát vezető, hanem a turistalátványosságnál látványosan turistákat (nafene, a rabbi miért is nem mond imát az ortodoxoknak?) lehúzni próbáló faszi. De ez a "szolgáltatás" duma, ez nagyon komoly :) Hozzám már Pesten is jött hajléktalan, hogy valami papírpénzt adjak, akkor nyilván bunkó "bliccelő" voltam, hogy neki is azt mondtam, érje be a huszassal. Vagy te tényleg látsz valamiféle különbséget? Akkor menthetetlen vagy. (Már csak azért is, mert az ima, mint ellenszolgáltatásért végzett valami, elég sokmindent új megvilágításba helyezne...)

aliz 2008.09.27. 17:41:41

laca, én is épp erre gondoltam. már az is eszembe jutott, h váltok: mostantól jacket fogom olvasni dream helyett. vagy inkább mindkettőt? dreamről azért nem ilyen egyszerű lemondani... ;)

nyúl 2008.09.27. 19:30:25

hát jack, pedig engem erősen emlékeztetnek egymásra, például vegyük azt, hogy mindkettő azt hirdeti, eljuttat a végállomásra... :)

dreamdancer 2008.09.28. 22:23:19

aliz, akkor ne mondj le rólam :)

dreamdancer 2008.09.28. 22:31:59

Kínai, asszem a lényeg nem ment át. Ha jön a siketnéma gyerek (vagy rabbi) és letesz az asztalodra egy plüsstoszt (invitál a Falhoz egy imára), megteheted, hogy azt mondod, kösz, nem kell, ha szükségem lenne rá, veszek magamnak plüsstoszt (imádkozom magam). (Mindkettő felfogható koldulásként.) De zsebrevágni a plüsstoszt (elfogadni a közös imát) majd odaadni 20 HUF-ot, hogy nekem ez ennyit ért - nos, ez nem az én stílusom. (A Falnál meg elég jól szervezetten megy minden, van neki külön rabbija, nem úgy működik a dolog, hogy a fejedbe csapsz egy kalapot és odaállsz túristákat kopasztani. Hidd el, kurva rövid ideig működnél... Szóval ebbe a "nemisrabbi"-dologba nem érdemes belemenni. Az egész rendszer etikus voltán persze bőven lehet vitatkozni, csak nem érdemes. Mondom, elhajtod az ürgét és kész.)

aliz 2008.09.29. 16:18:58

nyugi dream, semmiképpen :P

Kínai 2008.09.29. 17:44:26

Akkor veled kicsit másképp volt, mint velem. Hozzám odajött egy ürge kérdés nélkül, megfogta a karom, hogy ne is nagyon tudjak elmenni, ha nem akarok kaftános zsidót lökdösni, megkérdezte a nevem meg anyám nevét stb, majd elmondott egy imát, én meg csak lestem. Ezek után azt mondta, adjak lóvét. Ergo: szvsz ezt nem lehet a süketgyeerek plüssállata-témába sorolni, mert egy tárgyat én teszek oda, ahova akarok (zsebbe, vissza a kezébe vagy sehova), de ez nem épp így ment. Ha már plüssfigura meg süket, akkor ezt úgy lehetne leírni, hogy jön a süket plüssel, cérnával és tűvel, villámgyorsan a zsebem belsejébe varrja a figurát, majd közli, hogy akkor 1000 forint lesz. Nos, lehet, hogy szívtelen állat vagyok, de ezesetben hamarabb somnám arcon, minthogy fizessek neki. A tű meg a cérna hiánya miatt volt az, hogy eszembe se jutott az abúzus, és egy kevéske pénzt még adtam is. Egyébként ugyanaz.
süti beállítások módosítása