HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.05.09. 17:56 dreamdancer

Rá kellett döbbenjek, hogy a világ elmozdult mellőlem, mert a világ már csak ilyen. Ha megnézem, miben más az életem a tíz évvel ezelőttihez képest, sok mindent fel tudok sorolni: több kiló, ránc és ősz hajszál, nagyobb fizetés és kecó, több pia és dugás, gyorsabb számítógép - de ezek mind csak a mennyiségről szólnak, érted? Az meg nem csap át minőségbe, bármit is írt anno Marx.

Minőségileg talán két dolgot tudnék említeni, a melót és hogy már van kamera a mobilomban, az utóbbi jelentősége mondjuk erősen vitatható. Gyakorlatilag egy helyben járok, míg mások kivándorolnak Ausztráliába, könyvet írnak, megházasodnak (majd elválnak), gyereket nevelnek. A világ, az emberek változnak, én meg nem változom velük, minden távolodik, én meg ülök egyedül a kocsmaasztalnál, ahol folyton újabbra cserélődnek a körülöttem lévő arcok.

Picsába-halálba, akkor se vagyok hajlandó együtt menni a világgal, szarok bele, úgyis mind megdöglünk.1

1 Copyright by becherpig 

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr475999408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ákos 2008.05.09. 18:20:54

A több kiló, és több ősz hajszál tényleg nem minőségi javulás! Sőt! :) A nagyobb fizetés lehetőséget teremt a minőségibb élethez, de ehhez értelmesen kell elkölteni a fizut! A nagyobb kecó megadja az alapot a minőségibb élethez, de ha úgyanúgy egyedül él benne az ember, akkor nem sokat ér... A gyorsabb számítógép mindenképpen minőségibb élményt ad! :) A több pia, és dugás tényleg egyáltalán nem csap át minőségbe!!! Egy minőségi nőt is kipróbálhatnál már végre, hátha az segítene! ;)

tz 2008.05.09. 19:13:09

dramatizálsz. jól tolod. sztem.

Dali 2008.05.09. 19:14:09

részeg-e vagy? vagy szerelmes?

teide 2008.05.09. 19:47:11

A feleség és a gyerek is számszerűsíthető, és talán minőségileg sem jelent jobbat. Mi is a gond? Mert ez a társadalmi elvárás? Ugggyan! Téged érdekel ez? Az már más, ha neked van hiányérzeted...

Marla 2008.05.09. 20:10:21

Nem bírom az ilyet. Vagy legyél önző, kiállhatatlan seggfej (bocs, sarkosítok), vagy a világ rezdüléseire érzékeny mimóza. Egyik sem jobb vagy rosszabb a másiknál. Viszont nem lehet cserélgetni a szerepeket. Elég öreg vagy már ahhoz, hogy tudd, hogy ha tényleg arra vágynál, ami a többinek megvan körülötted (akár gyerek, akár feleség, bármi…), akkor tehetnél érte. De egyértelmű, hogy neked nem ez kell. Vagy még nem ez. Az a mázlijuk a fasziknak, hogy kurvára ráérnek az ilyesmiken töprengeni, m.mint biológiailag. Gondolom, nincs szükséged oktatófilmre, kiselőadásra, nem vagy te csökött agyú. Meg félig sem gondolod komolyan, hogy ez szóra érdemes. Én meg itt élem ki az anyai ösztöneimet. Áj em veri szorri! :)

Elf 2008.05.09. 21:55:06

Marla: Miért ne lehetne egy emberben ebből is, meg abból is? Valami hasonlót szoktam érezni én is, csak mással kapcsolatban. Szerintem ez normális. Lehet én nem vagyok az, akkor sorry..

Marla 2008.05.09. 22:24:28

Lehet ebből is, meg abból is. De alapvetően (!!!) vagy az egyik vagy, vagy a másik. (Halkan hozzáteszem: szerintem.)

Elf 2008.05.10. 06:11:58

Alapvetően valamilyen, aztán amikor rádöbben, hogy emiatt valamiből kimarad, akkor kipóbálná a másikat is, mert nyilván valamiért a többség arra hajlik. És nem biztos hogy birka módjára menne az ember, csak belekóstolna miért is olyan jó az annyiaknak. :) Valami ilyesmire gondolok.

PsycloneJack 2008.05.10. 11:58:51

Hisztis picsa. Te is változol. És harmadikként nyugodtan megemlíthetted volna, mekkorát ugrott az életminőséged, amikor megismertél engem. Nem vettem volna alaptalan hízelgésnek.

poci 2008.05.10. 12:02:24

Hisztis vagy, dd. Szard le azokat a szarokat, akik így próbálják "széppé"tenni az életüket. Alapjáraton hétköznapi emberekről van szó, te nem vagy az. A hétköznapi ember hétköznapi dolgokra vágyik, te nem-csak, mikor rádjön a hiszti-:P

nyúl 2008.05.10. 16:23:55

én se fejlődök sehová se, le van ejtve. de a kommentelők vajon miért olvasták a "változom" szót "fejlődöm"-nek?

dreamdancer 2008.05.10. 16:34:22

mert egyszerűbb lineárisan gondolkodni, valahonnan valahová alapon

dreamdancer 2008.05.10. 16:36:37

poci, ez a "hétköznapi" elég megfoghatatlan...

dreamdancer 2008.05.10. 16:37:25

Jack, a sörfogyasztásom, na az tényleg megugrott

Lam 2008.05.10. 21:39:24

Ezt a mennyiségből "megszüntetve-megőrizve" minőségbe átcsapást Hegel találta ki, Marx csak a feje tetejéről a talpára állította, mint tudjuk.

nyúl 2008.05.11. 12:19:58

szerintem pedig azért, az emberek szeretik azt hinni, csak akkor élnek jól, ha fejlődnek. magasabb pozíció, több fizu, pallérozottabb elme, de minek, ha ígyis-úgyis meghalunk by becher? fejlődés pedig nincs.
süti beállítások módosítása