HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.01.16. 18:49 dreamdancer

Most már egyszerre nyafoghatok betegség és meló miatt, előbbi újból lecsapott, utóbbi változatlanul eltemet. Beleköhögök az iratokba és tüsszögök a telefonba, az orromban meg annyi a turha, ami ezer ánusz síkossá tételére is elegendő lenne, a hangom pedig valamikor elmúlta magát. Szóval szenvedek rendesen.

Barna kollegina Basic™-ből előtört az anyai ösztön, folyamatosan teával itatott és olyan kedveseket mondott, hogy akármekkora suttyó köcsög is vagyok, azért lehetőleg ne haljak meg, mert akkor helyettem is neki kéne dolgoznia, meg vagyok hatva, jó érezni, hogy szeretik az embert.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr295999795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogtheatre 2008.01.16. 19:10:26

Az Örkény Színház, 4 másik európai színházzal együtt, részt vesz a Blogold a színházat c. Európai Uniós projektben. Ennek keretében a blogok társadalmi szerepét vizsgáljuk színházi, kísérleti szempontból. Blogkeresőink rátaláltak erre a blogra, s engedélyét kérjük, hogy a január 26án délután tartandó felolvasó estünkön részletek hangozzanak el az ide bejegyzettekből s részt vegyen az utána tartandó szavazáson is. Pozitív válaszát remélve maradunk... a projekt munkatársai blogtheatre.hu@gmail.com www.blogtheatre.net

abszinth 2008.01.16. 19:20:18

"A Blog the Theatre olyan blogszövegeket kutat fel az interneten, melyek közérdeklődésre tarthatnak számot, és stílusuk, valamint tematikájuk miatt színházi feldolgozásra is alkalmasak." LOL, dream. a stílusod és a tematikád színpadra termett :)

krr 2008.01.16. 19:49:50

Hát persze, hogy színpadra termett, vö. részlet a "Hogyan írjunk kortárs német drámát?" című szakmai beszélgetésből, Tasnádi István viszi a szót: "Bodó Viktorral régebben volt egy játékunk: hogyan írjunk kortárs német drámát? Fejben írtuk a darabot, és mindig a végéről kezdtük: először ki kellett találni azt a perverziót, ami majd megkoronázza a művet. Különböző variációk voltak, anális behatolás ütvefúróval meg ilyenek. Mikor megvolt az erős képünk, akkor visszafelé pörgetve össze lehetett rakni a történetet, hogy miféle nemi identitászavar, generációs neurózis vagy családi konfliktus vezethet majd a darab végi durvuláshoz. De hamar ráuntunk a dologra, nem tudtunk elég frappánsan aberráltnak lenni. Szeretnék egy találomra kiválasztott idézetet felolvasni Sibylle Berg Helge élete című drámájából. Tudom, hogy nem ez a legerősebb példa, de erre nyitottam rá a kötetben: „Mindent lenyaltam a lakásban. Mindent lenyaltam és gépeket terveztem és kivertem a farkam és aztán macskáim voltak. Azokat megkeféltem, 30 macska volt a lakásban, akik nézték, mikor rejszolok. És mindenhova odaszartak. De hát ez természetes. Én ott feküdtem a szarban, és rejszoltam. Már nem is jártam el otthonról. Ha éhes voltam, megettem egyet a macskák közül."" http://www.szinhaz.net/index.php?id=286&cid=17184

dreamdancer 2008.01.17. 02:44:26

van még hova fejlődnöm

dreamdancer 2008.01.17. 02:45:09

abszinth, na majd ha érettségi tétel leszek...! :)

krr 2008.01.17. 10:32:41

mindig van min javítani, de már most szórakoztatóbb vagy, mint a kortárs dráma :)

Hiver 2008.01.17. 11:00:25

A Basic az a baszics angolul? :o)

dreamdancer 2008.01.17. 16:42:49

nem, az a fuckich :)
süti beállítások módosítása