HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2007.05.18. 20:48 dreamdancer

Igen, tudom, ennek is el kellett jönnie, állni az utcán, a hajam leüvöltve és minden belevágva a pofámba, oda. Hogy nem is szerettem, hogy egyetlen indokom se igaz, amit a szakítás okaként felhoztam, hogy ő nem olyan, nem is gondolta azt, nem is érzett úgy, nem értek semmit. Teljesen félreértelmeztem mindent, bolhából csináltam elefántot, most akkor vagy eltérő univerzumban élünk, vagy amit én fehérnek látok, azt ő feketének és fordítva. Egyik sem szívderítő.

Csak azt nem tudtam meg, hogy akkor mi is motivált valójaban a szakításra. Biztos szimplán hülye vagyok és kész. Elkúrt péntek este, elkúrt élet, elkúrt világ.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr976000339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása