HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2007.02.11. 22:12 dreamdancer

Még mindig a Gyárból jelentkezem, túl a 12. munkaórán és a 4. liter lájtkólán, már a beleim is pezsegnek, és még csak nem is böföghetek hangosan, tekintettel arra, hogy többesben senyvedünk a gályapadon.

És sejtésem szerint ezt a posztot a közeljövõben nem fogják túl sokan olvasni, ugyanis ma érte el a hír a "külsõs" netes közösséget, hogy hosszas betegség után négy napja meghalt egy 17 éves bloggerlány, aki szintén itt írt. Szóval most soktízezren rohamozzák éppen az oldalát, hogy elolvashassák az utolsó hónapjainak a történetét, a blogol pedig a mûködõképesség határán van, ahogy kinéz, hamarosan összeomlik, csoda, hogy eddig bírta.

Állatok vagyunk mind, ugrunk a tragédiára, az élõben közvetített szenvedésre, bár elvégre errõl is szól a blog...

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr396000570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fergie 2007.02.11. 22:17:01

A biztonság kedvéért én elolvastam :) Azért remélem már elindultál haza...

zarek 2007.02.11. 22:32:44

http://www.ocabulosodestino.net/chafariz-de-coca-cola-light/ de te talán túléled

kora 2007.02.11. 22:33:47

Szerintem Te nagy fasz vagy Dream. Nem lehet, hogy azért olvassuk mert van bennünk emberség? Mert átérezzük és más fájdalma nekünk is fáj? Mert magunk is folyton rettegünk a haláltól és tiszteljük, hogy más milyen alázattal és méltósággal viselte? Értem én, hogy itt a blogon kötelező cinikusnak lenni, mert ezért olvasnak téged, de bizonyosan mindenre rá kell ezt eröltetni? Nem tudtad volnak azt írni, hogy ezt most olvastam és nagyon fáj?

éjfélilány 2007.02.11. 22:43:46

szerintem nem.. én is sajnálom, mindenki sajnálja, ugyanakkor szerintem dreamnek igaza van, az ember katasztrófa-hajhász.

kora 2007.02.11. 22:48:58

Az ember, úgy általában, katasztrófahajhász. Ez az állapot azonban nem igaz minden helyzetre minden időben. És kurvára elegem van abból, hogy a neten fikázunk, mert fikázni divat. Egyszer végre azt is lehetne írni, hogy fél éjjel egy blogot olvastam és fél éjjel bőgtem.

Fergie 2007.02.11. 22:54:27

Ha olvasnád Dream blogját, biztosnak kellene lenned abban, hogy nem fikázza azt a blogot. Vagy ha jobban megfigyeled a posztot be is linkelte és a mondanivalója sem azzal a bloggal kapcsolatos... Én a kezdetektől olvastam Szaszt és tudom, hogy sokan, rendszeresen olvasták, sőt kapcsolatba is léptek Vele. Tudom, hogy támogatták és segítették stb. Nézd meg Kora a kommenteket, hányban hangzik el most, hogy csak most találtam meg, most olvastam el végig, nem is tudtam róla, de... Vajon két hónappal ezelőtt miért nem keresett rá?

kora 2007.02.11. 23:05:56

1. rendszeresen olvasom a blogot. néha szereplője is vagyok. 2. sosem mondtam, hogy fikázza a blogot. olvass vissza. 3. azzal az ég világon semmi baj nincs, hogy emberek most találnak rá. egymillió magyar blog van. egy blogot megtalálni sokszor a véletlenen múlik. Amúgy meg ez a halál kérdés persze, hogy megmozgatja az embereket, akár jó, akár rossz értelemben. Egész életünkben azon rettegünk, hogy minket mikor ér utol és, hogy miként fogjuk majd viselni. Tele vagyunk félelemmel és nem tudjuk hogyan kell ilyen helyzetben viselkedni. Ez a fikázás is csak a félelmek elnyomására jó.

zora 2007.02.11. 23:24:10

ezen az egész kérdéskörön mintha nem a legjobbkor marakodnátok, olvassátok egyébként DD blogját? akkor gondolom egyetértünk...

Fergie 2007.02.11. 23:27:14

1. Tudom, hogy olvassa a blogot kora, őszintén szólva át is futott az agyamon, hogy Te vagy Ő, de most hogy bizonyosság lett, még jobban meglep a kommented. 2. Visszaolvastam, félreértettelek, bocsánat. 3. Nem, azzal nincs is baj, hogy most találják meg, de lássuk be csak úgy nem keres rá senki semmiféle betegségre, pedig biztos vagyok benne sajnos, hogy sok hasonló blog van még. Abban is biztos vagyok, hogy sokaknak segít és segített a blog lelkileg. A bajom nekem azzal van, hogy szinte már hirdetik,pedig a gyász számomra egy belső, intim és személyes dolog és semmiképpen nem "bulvárhír".

nand 2007.02.11. 23:31:32

jelentem, a vas állta a próbát. ez már egy kisebb csodával felér. bővebben majd még... csak hogy az 'egyéb' kategóriában is elhangozzon egy komment

dreamdancer 2007.02.12. 00:51:35

jah, meg is vagyok lepve, mondjuk a hétfő szvsz kemény lesz...

dreamdancer 2007.02.12. 00:58:11

kora, a fő bajom, hogy 1, 3 vagy 6 hónapja Szt is "normál" mennyiségű ember olvasta, jobban mondva, nem is ez, hanem hogy a halála keltette "szenzáció", tudod, valaki szétküldte wiwen és elindult a láncreakció. Van pl HIV-pőzitív blogger is, de (most még) az se vált ki extra érdeklődést. Majd... Nem tehetek róla, de utálom a bulvárlapok címoldalait, kerülöm a kereskedelmi tv-k híradóit. Amúgy alig párezer aktív magyar blog van, alapból kicsinyke része ez a netnek.

dreamdancer 2007.02.12. 00:58:49

Fergie, igen, alapból veled értek egyet.

dreamdancer 2007.02.12. 00:59:30

zarek, eh, pánikkeltők :)

kora 2007.02.12. 01:09:33

de akkor válaszd szét azokat aki a wiw-en hirdeti azoktól aki olvassák és tényleg megérinti őket. nézd, én riktán kutakodok a neten, mert nincs időm. olvasólista alapján könnyebb, mert céltudatosan tudok olvasni. én sem láttam ezt a blogot addig amig CM nem szólt róla. akkor most én is szenzációhajház katasztrófaturista vagyok? hát nem hiszem. a bulvár jelenségtől nekem is tele a tököm de ne utáljuk már az embereket mert csak most találják meg a blogot. amúgy nem a betegség érdekes és az, hogy meghalt, hanem ahogy élete az életét és leírta a történetét. ez megérinti az embereket. ezért se utáljuk őket.

nyúl 2007.02.12. 09:35:17

az anyukám lassan egy éve halt bele egy másik szarkóma fajtába. ritkán olvasom a beteg emberek blogját, mert nagyon felkavar, de legyőztem a rettegésem és beleolvastam szaszáéba. torokszorító volt és nem éreztem katasztrófaturistának magam (az azt követő rémálmok meg már a privát ügyem). valóban a "valamire" figyelünk oda, a "semmi különös" ritkán kelt hullámokat. de nem hinném, hogy vérszagra gyűl az éji vad lenne a helyzet. a kislány egyik első bejegyzése a blogjához a kulcs sztem: "...úgyhogy te is figyelj oda, mert nekem is csak annyi volt, hogy fáj a lábam....." és ha csak 1 ember jobban odafigyel magára ezért, már elérte a célját. még ha szenzációhajhászásból is keveredett oda. :) bocs a hosszúra nyúlásért.

Némber 2007.02.12. 11:52:33

csak ne egyél rá menthost, és nem lesz baj! :)

dreamdancer 2007.02.12. 23:50:19

menthos broáf
süti beállítások módosítása