HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2006.06.24. 02:24 dreamdancer

A pénteki napban két pozitívum volt, az egyik, hogy 10-ig aludhattam, amire szükség is volt, tekintettel a tegnap esti sörökre, a másik, hogy már véget ért. Terveimben egy kellemes csobbanás szerepelt esti programként, ehelyett olyan szaros meló szakadt rám, mint szülész-nőgyógyászra ha az Alien lesz a kuncsaftja.

Este 7-kor másodmagammal szálltam ki a tetthelyre és támadtunk a Gyár mit sem sem sejtő ügyfeleire, magánlakukban, aláírandó papírokkal. Ennek során belefutottam bamba öregasszonyba, akinek annyi használható agysejtje volt, mint nekem lesz 20 év múlva, ha nem hagyok fel sürgősen ezzel az alkesz életmóddal. Szétzúztam fiatal pár románcát, pedig volt ott vörösbor, vetett ágy, felhevült páros, hiányos öltözék, aztán jöttem én, hogy itt írd alá, baszics. És beinvitált egy nőbe hajló fiúka is, ha megkértem volna, hogy szivi, csücsöríts a popsiddal, tuti hálás arccal tolja le azt a feszes kisgatyót, aminek a látványával így is éveket rabolt el az életemből.

Szóval kómában és izzadtan értem haza, későn, és elegem van, mivel hétfőn folyt. köv., most pedig lelécelek, vasárnap estig ne keressen senki, mert a mobilomat is szabadságolom, addig legyetek jók. Én nem leszek.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr276001127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hónyomi 2006.06.24. 07:59:57

ez a popsicsücsörítés tetszik :) jó hétvégét dream

Ákos 2006.06.25. 12:21:48

Mégis lementél a Balcsira?

Dreamdancer 2006.06.25. 20:24:02

hónyomi, mert te nem láttad a csávót, csak azért mondod ezt :)

Dreamdancer 2006.06.25. 20:24:28

Ákos, nem, áltisk haverhoz
süti beállítások módosítása