HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2005.04.06. 20:20 dreamdancer

Az előbb kaptam telefonon egy nagyfőnöki leb*szást, ráadásul nem is magam, hanem Virgonc miatt. Merthogy (idézek) lusta (nem igaz), nem csinál forgalmat (ez igaz), panaszkodik, hogy nem lehet betegszabadságra menni (tényleg nem lehet), meg hogy túl sok a munkaidő (pedig minden vasárnap szabad, és van még havi plusz 1, azaz egy db szabadnap is...). És hogy merem én ezt meghallgatni, azonnal rendre kellene ilyenkor utasítanom (ez a vezető kötelessége ugyebár), és rögtön jelenteni a nagyfőnöknek, aki majd jól ki fogja osztani (és szvsz 1-2 hónap múlva ki is fogja rúgni). És tartsam magam minnél távolabb tőle.

Dühös vagyok és hányingerem van. A nagyfőnök miatt, aki halálra melóztat mindenkit, ami egyrészt embertelen, másrészt hülyeség, mert aki túlhajszolt és fáradt, az szarul dolgozik, viszont előbb-utóbb megpattan (én meg kereshetek újabb balekokat). Virgonc miatt, aki nem bírja felfogni, hogy vagy tartja a száját, vagy ha nem bírja, akkor lelép, de részegen pofázni szimpla idiotizmus. A ker.vez. miatt, aki kedvesen bemószerolta Virgoncot. És magam miatt, hogy nem állok a sarkamra és nem állok ki azok mellett, akikkel pedig egyetértek, helyette suttyomban új munkát keresek. Fel kéne hívnom Virgoncot, és figyelmeztetni, hogy balhé lesz. Persze semmi értelme. de ha nem teszem meg, holnaptól undorodni fogok még a tükörképemtől is.

Ez nem volt egy túl vicces bejegyzés.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr846002283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ö..t.. 2005.04.07. 11:38:01

pont ma regg. jutott eszembeegyilyen eset, amikor én sem álltam kivki mellet, bár azt a lányt akkorláttam 2-szor, és 10 szónál nem beszéltünk többet, és nem tűnt úgy, h. szimpi vagyok neki, de amikor a fülem hallatára, cikizte egy srác, akk. sajnáltam, és be kellett volna szólnom a srácnak... de nem tettem. Nincs ugyan lelkiismfur-m, de nem szép dolognak tratom ezt magamtól. Úgyh. szólj V-nak!

dreamdancer 2005.04.07. 20:38:35

Szóltam, még aznap este, naná. Nem mintha lett volna értelme :( csak kicsit jobban éreztem magam utána...
süti beállítások módosítása