HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2005.03.14. 21:46 dreamdancer

Nah, dolgok a rendes kerékvágásban, részeg vagyok, de már józanodok... Délutáni buli, szokásos dolgok, pia, Rózsaszín Pittbull, kis tánc, erotika, fotók stb. Titusz vett egy Canon Eos 20D-t, aki kicsit érdeklődik a téma iránt, annak nem kell paraméterekről mesélni, tömören: jó kis gép.

Aztán valahogy megbicsaklottak a dolgok, úgyhogy maradtam a bevált módszernél: leléptem. (Minden krízishelyzetben tökéletesen műxik: a problémát nem megoldani kell, hanem kikerülni. Otthagyni. Törődjön vele, aki akar.) Valahogy kihalt volt minden, ahogy hazafelé ballagtam... olyan... Összefüggéstelen post. Szét vagyok esve, mint kártyavár atomtámadás után... Megyek tejet inni. Lehet, hogy egy macska lelke vert fészket a testemben? Ez mondjuk néhány dolgot megmagyarázna... na most hagyom abba...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr706002323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ö..t.. 2005.03.16. 16:21:55

én is ittam tejet, vas. hajnalban, gondoltam, hátha segít elaludni... nem segített :(

Dreamdancer 2005.03.16. 19:51:38

triplakonyak, az segít elaludni! a tejtől csak csecsemőszagú lesz az ember...
süti beállítások módosítása