HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Göd, Tartantino, Dexter

2012.08.06. 11:32 dreamdancer

Miután szombaton a tipikus vidéki élettel és kultúrával ismerkedtem Gödön egy kocsmában, vasárnap már csak a kedvenc fotelemre meg a nagyképernyősre vágytam a hűvös lakásban. Na ekkor futott be a délutáni telefon, hogy menjek. Mentem.

Valamikor éjfél felé már ismét vidéken voltam (valami Rákoskeresztúr nevű faluban), ismét egy kocsmában (a jól csengő Szomjas Csuka névre hallgatott) és sztoikus beletörődéssel néztem, ahogy köpcös és rendkívül részeg barátom nullára amortizálja magát és a berendezést. A háttérben Tankcsapda üvöltött és minden ragadt a vértől, a padló, a pult és mi is, mintha valami elkefélten beteg Tartantino-filmben lettünk volna. (Gyerekek! Soha ne igyatok egy este egy liternél több töményet! A tömény rossz!) Mire hazaértem én is meglehetősen romos voltam és úgy néztem ki, mint Dexter egy laza hentelős buli után, öreg vagyok én már az ilyesmihez baszics.

De ma este tuti fotel meg tévé, esküszöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr985997151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása