HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Remix, faszba, konzervatív

2011.09.09. 14:23 dreamdancer

Este 8-kor úgy döntöttem, hogy súlyos állapotomra tekintettel egy órán belül lefekszem és alszom, mert első az egészség.

Másfél órával később a Galériában ülve a hétkerben hideg sörrel kúráltam a torokfájásomat és a hőemelkedést, mert első ugye az egészség és a '80-as és '90-es évek magyar slágereinek legalját hallgattuk remixben, ami az egész estét meghatározta, de én legalább nem énekeltem. Valamikor éjfél után már az Akácfában voltunk, ahol köbö 20 körül járt az átlagéletkor és mindenki sokkal részegebb volt nálunk, pedig mi is mindent megtettünk az ügy érdekében. (Neonzöld macifröccs baszics, pedig azt hittem, hogy én már tényleg mindent, de mégsem, szerencsére.) Itt sikerült dűlőre jutni az alapvető életvezetési elvekben (ki kell kötözni a faszba), egyetértés alakult ki, hogy az anális szex élvezeti értéke egyenesen arányos a felhasznált síkosító mennyiségével és Jack hiába győzködött egy vékony csajt, hogy smárolja le perditát, akinek ez lenne a tökéletes születésnapi ajándék. (Ezek a fiatalok annyira konzervatívak, fúj.) Negyed 4-kor ágyban is voltam, terv szerint.

Ma kicsit betegnek érzem magam, szart se ér az a hülye aszpirin. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr155997332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása