HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Szőrös, tábla, bárka

2011.07.17. 00:31 dreamdancer

Miután letudtam a mai napot (köszönöm mindenkinek a gratulációt a tévés szerepléshaz) éjfélkor még gondosan belocsoltam az erkélyen a növényeket, a sötétség se zavart - amíg a nagy láda kitapogatása és öntözése közben váratlan testi kontaktba nem kerültem... valamivel. Az izé inkább szőőrős volt mint tollas és határozottan rossz néven vette a basztatást, bár hogy melyikünk volt jobban beszarva, azt nem tudnám megmondani. Igen, így belegondolva tényleg hallottam este mozgást az erkélyen, de ezt azért mégse gondoltam, valaki kirakott egy táblát, hogy helló hülye állatok, erre, ez itt Noé bárkája vagy mi?!

Aztán úgy döntöttem, nem érdekel az egész, megyek aludni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr795997368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása