HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Rendelés, csoki, X-box

2011.05.05. 14:44 dreamdancer

A hugi beugrott a Gyárba, leadta a rendelést, hogy mit főzzek a következő eseményre, végül kievett egy csokit (némi válogatás után) a fiókomból. Aztán még egyet. Majd egy harmadikat is. Közben nézte, ahogy békésen kérődztem a Norbi Update reggelin (szendvics) és monologizált.

- Lehet, hogy én is áttérek a Norbira... bár nekem elég a teljes kiőrlésű kenyér is, végül is én nem vagyok dagadt... mármint nem olyan dagadt, mint te... nem mintha úgy érteném, hogy te dagadt vagy... báááár...

Ekkor már elég rondán néztem, de csak a kifejezett felszólításra fogta be a száját. Aztán még legombolt rólam 40 rongyot Unokaöcskös 1.1 születésnapjára ajándék-hozzájárulásként (X-box Kinnect), majd távozott.

Asszem valamit rosszul csinálok. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr315997414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása