HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Óra, Klippan, csiga

2011.04.15. 20:21 dreamdancer

Az órajavíttatás felért egy katarzissal.

A szopás ugye ott kezdősött, hogy márkaszervíz, máshol csak a fejüket rázták, szóval Andrássy út, OREX. Azt hiszem, a buzibárokon kívül ez az az intézmény, ahol csak férfiak fordulnak elő, a pult előtt és mögött egyaránt. A betérők 30-as, 40-es jól szituált urak, felerészben jófajta öltönyben, mindenki képben van mindenben, koronákról, járástartalékról, kaliberekről folyt az értő szó, én meg kellemesen tespedve a javításra várva és úgy éreztem, végre a világ egy igazán civilizált pontján vagyok. Amíg fel nem tűnt, hogy egy szép, piros bőr Klippan kanapén ülök, kettő is volt belőle amúgy.

A Klippanról (a legolcsóbb ikeás kanapé), pontosabban annak piros bőrrel bevont változatáról és annak vásárlóiról pár éve Abszinth írt egy kisebb tanulmányt, amit sajna már nem tudok linkelni, de maradandó élmény volt. Ezek a legrosszabb fajta sznobok - villant át rajtam. És én is közéjük tartozom, jött a lesújtó következtetés, idáig süllyedtem baszics.

Alig értem ki a szervízből, már nyúltam is a telóért és lemondtam a megrendelést a 12 személyes halas evőeszközkészletre, szóval előre is bocsi mindenkinek, aki halvacsorára jönne hozzám, ez van, át kell értékelnem az életemet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr955997427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása