HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Felmondás

2011.02.07. 16:06 dreamdancer

Na, ebben még nem volt részem, de hát ez is eljött: ma kirúgtam az egyik beosztottamat, ráadásul olyat, akit én vettem fel.

Nem tudom, milyen érzés, ha felmondanak az embernek, nekem eddig sosem volt benne részem, jaha, mázlista vagyok, de tutira szar, ez még az én zéró-eq-mal is nyilvánvaló. Nos, elárulom, felmondani is pocsék, stresszes, gyomorfelkavaró élmény, belenézni valakinek a szemébe és elmondani, hogy ennyi volt, nincs már rád szükség, itt írd alá, ezeket is, aztán csomagolj össze. (Hozzáférések, mail, belépőkártya már letiltva.) És attól se jobb, ha adsz még párszázezer forpntot a kötelezőn felül, nyilván engem se tenne boldoggá fordított helyzetben.

Jaha, a kapitalizmus se az a kibaszott paradicsom, aminek 25 éve a Mariahilfer straßén sétálva gondoltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr895997470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása