HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

User's guide

2011.01.02. 22:47 dreamdancer

- Oké, azt hiszem, ideje óvszert húzni - mondtam a Beddingén fekve. Nem voltam egyedül, csak a félreértések elkerülése végett.
- Szerintem is - értett egyet a lány, úgyhogy felpattantam és berobogtam a hálóba, közben egyetlen gyakorlott mozdulattal lépve ki a farmerből, alsóból és mindkét zokniból, felmartam a kis dobozt az éjjeliszekrényről és máris a nappaliban voltam.
-  Öööö, asszem ez mégsem az... - bontottam ki a dobozt.
- Ó. De van mellécsomagolva óvszer is, szóval nyugodtan vedd fel!

Húsz másodperccel később már csak két dolog volt rajtam, egy enyhény rücskös Durex és egy vibrációs farokgyűrű. És ekkor bekövetkezett a klasszikus szitu:
- Na lássuk, hogy is működik - mondta a lány, azzal elkezdte lapozgatni a hsználati utasítást.
- Figyelj, szerintem rájövünk - húztam magam után a lányt a hálóba, meglehetősen türelmetlenül. És láss csodát, valóban sikerült megoldani.

Szóval ez az év is jól kezdődött, na. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr225997494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása