HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Kátrány és aratás

2010.11.19. 00:23 dreamdancer

- Kiugrom egy fél órára - búcsúztam háromnegyed 3-kor az asszisztensemtől, gondoltam, gyorsan letudom a kooperációt az építész-tervezővel, a gépésszel és az építésvezetővel.
-  Ööö, lehet, hogy ma már nem érek vissza,,, - jelentkeztem bő két óra múlva telefonon. Nos, egy kocsmában még annál is több vezeték, cső, drót, tartály és más kütyü van, mint ahogyan azt legpesszimistább rémálmaimban gondoltam. De én legalább követtem az eseményeket, szemben Dalival, aki akkor már lélekben rég a farmján szüretelt.

A pincéből közben forró kátránybűz áradt, készül a vízszigetelés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr595997524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása