HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Célok és tömények

2010.09.19. 17:58 dreamdancer

Kellenek a célok meg a kihívások, elvégre ez tesz minket emberré, meg a pálinkafőzés tudománya, mint közismert. De nem is annyira egyszerű kihívásokat találni, elvégre Amudsen már megelőzött a Holdon, a vikingek felfedezték a sört, Kolombusz meg a tojását. Mindenesetre tegnap valami isteni sugallat hatására megszületett a napi task: végre asztal alá iszom Dalit.

Az első tíz Jägerig (plusz fröccsök) működött is minden, mint Duracell-nyuszi, ha friss elemet nyomnak a seggébe, Dali kezdett berúgni, én meg rendben voltam. Aztán a tizensokadik Jägernél (plusz fröccsök) hirtelen mintha tarkón basztak volna egy baseball-ütővel és annyi. Dali kiröhögött, aztán meghánytatott (évek óta nem hánytam, megjegyzem, kivéve egyszer, na azóta tartózkodom a fűtől), taxival hazafuvarozott, közben röhögött, végül felcipelt a lakásig, ahol búcsúzóul még kiröhögött.

Szóval ez mégsem az a nap volt, az isteni sugallat sima átbaszásnak bizonyult, talán mégsem Yom Kippurkor kellett volna kolbászt vennem.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr865997565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luciferia 2010.09.19. 18:30:17

Magadhoz képest azért elég jól bírtad, nem? :) Amúgy azt mondják, hogy ahogy idősödik az ember (a világért se vedd sértésnek :D), annyival rosszabbul bírja a piát. Persze ez egyéntől is függ jórészben. A fű csak alkohollal keverve veszélyes, akkor is úgy, ha előtte iszol, és utána füvezel még, na akkor tényleg folyik taknyod-nyálad... :D Vagy csak simán nem bírtad, jah. Eszem azt az ártatlan kis testedet :DDD Ezt nem hagyhattam ki :) Mindenesetre jó látni, hogy nem minden férfi savanyodik be 30 felett.

dreamdancer 2010.09.19. 20:18:28

És nem minden nő :) (ákos, már korábban is mondtam: ez az én blogom és azt osztok meg magamról, amit ÉN akarok. Ha olyan infót szórsz ide, amit én nem tettem - pl az egészségi állapotomról - azt a kommentedet a jövőben is törlöm. Hadd ne kelljen már bevezetnem az előzetes komment-moderálást.)

Ákos 2010.09.20. 09:27:12

Azt hittem ez már nyilvános.

egy olvasó 2010.09.20. 10:39:55

Nem értem egyébként, hogy miért nem tiltod le végleg Ákost a kommentelési lehetőségtől? A blogolás tényleg egyébként a Te akaratod alapján történik, de ha engedsz hozzászólási lehetőséget, annak a következményeit is vállalnod kell. Ezek a dolgok egy idő után önálló életre kelnek. Én úgy gondolom, ha totál idegenek elé (is) tárod az életed részleteit, ott már az akarat egy idő után kevés lesz, inkább ússz az árral. Sajnálom, hogy beteg vagy, ezt tényleg nem tudtam. Gondolom ezt is moderálod majd.

dali 2010.09.20. 11:37:36

hát igen....nagyon nagyon beteg szinte csak napjai jó esetben hetei vannak vissza...és ép ezért csinálunk egy kocsmát a SUNCIT. nagy vágya , hogy a saját kocsmájába fröccsözgessen és nézze, ahogy ti jól érzitek magatokat és jó sokat isztok...na mármost ahhoz, hogy ezt a vágyát teljesítsük életében legyetek szívesek igen sűrűn látogatni majd az Ő kis Sunciát... azon ritka olvasók részére akik bírnak jelezném, hogy Én még betegebb vagyok halálom előtti nagy vágyam pont megegyezik a fent említett úriember vágyaival...

csodaszerva 2010.09.20. 11:38:59

Dreamnek nem sajnálatra, hanem junky haverokra van szüksége.

Ákos 2010.09.20. 11:44:46

Mekkora kedvezményt kapok a Sunciban? :D Képzeld mennyien jönnének, hogy belém rúghassanak! ;)

PW 2010.09.20. 12:30:33

Á Te már itt is kommentmágnes vagy, nekem mindig az az érzésem, hogy DD egyenesen pénzel ezért a szerepért, amit egyébként felettébb hitelesen alakítasz. Dali Én bírlak (bár korábban már sikerült beszólnom Neked is, sorry) :D DD Azt azért érd meg, amennyinek a patikában néztek vmely korábbi poszt tanúsága szerint :DDD

Ákos 2010.09.20. 14:16:39

Dalit mindenki bírja. Nem csak a szája jár, hanem van mögötte teljesítmény is! A Sunci sem jöhetne létre nélküle...

Nussi 2010.09.20. 16:46:23

Dali, remélem teljesül a kívánságod ;] N.

PW 2010.09.20. 22:55:55

Csak félig off: Jacknél milyen szép zárszó/dal (?) van már: ...show me a man without a Dream and I'll show you a man that's dead... Remélem, a SUNCI-avatón felcsendül majd...vagy az esküvődön....lol lovely :DDD

Éles Rebeka 2010.09.22. 06:26:56

Amundsen Déli-sark meg Észak-nyugati átjáró. Nem mintha lényeges volna.

dreamdancer 2010.09.22. 08:32:51

Nem mondod! :-O Akkor... akkor lehet, hogy a vikingek nem is a sört fedezték fel?!
süti beállítások módosítása