HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Nadrágos gondok

2009.06.12. 18:47 dreamdancer

Reggel előkotortam a szekrényből az évek óta molyeledelként szolgáló flancos cuccokat, hogy új posztomhoz méltó módon kezdjem a napi mészárlást. Magamra rángattam az első jobb nadrágot, majd megkíséreltem begombolni. Nem ment. A gomb és lyuka között mintegy 10 centis szakadék tátongott, amit pont kitöltött a hasam, hát ezt a problémát se egy három napos Norbi turbó-diétával fogom menedzselni, mondtam magamban, majd segítségért kiáltottam.

Zareket szerencsére mindenre rá lehet dumálni, arany a szíve, na, szóval délben már nadrágokat próbáltam a Marks & Spencerben. Zarek amúgy végigfikázta a kínálatot, hogy ezeket ráérek 40 év múlva hordani meg ne öltözzek nagypapának, hiába érveltem, hogy ez a fantáziátlan középkorú férfiak boltja, azaz pont én vagyok a célközönség. Mondjuk a procedúra alatt őt meg bolti segéderőnek nézték a vásárlók, szóval nekem is megvolt a napi örömködés, de a lényeg, hogy végül lett nadrágom, kettő is.

Ja, és Zarek szerint a kajafoltos nyakkendőmet is illene lecserélnem, de erről majd később.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr685998083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása