HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2009.01.26. 00:02 dreamdancer

Nekem az elmúlt egy hónapban lett tele a tököm Sokadik Benedekkel és a katolikus egyházzal.

Alapvetően szarok rá, ki miben hisz, a pi-vizben, az ufókban, a feng-shuiban vagy Istenben ilyen-olyan formában, amíg másnak nem árt. De hogy a XXI. században egy szerverzet olyanokat hirdessen, hogy minden meleg rohadék (értsd: bűnös), hogy aki házasságon kívül dug, az is rohadék, ha még óvszert is húz, akkor depláne. (Ha már bűnözöl, legalább legyen az eredménye nem kívánt terhesség vagy dögölj meg AIDS-ben, az sokkal jobban tetszik az Úrnak!)

Az abortusz se magánügy, nyilván, rúgjunk jó nagyot a nőbe, amikor a legszarabb pillanatait éli, az őssejtkutatás Isten ellen való, nehogy valaha is új szerveket kaphassanak a rászorulók, pusztuljanak ők is, ezek az igazi bajok, nem az, ha egy püspök holokauszt-tagadó, na az a magánügy. És mindezzel ki is állnak az emberek elé meg állami támogatást kérni, és csodálkoznak, hogy üresek a templomok, alig akadnak fiatal papok, a maradék hívők meg félbolond öregasszonyok és lobogó tekintetű lelki nyomorék fanatikusok kis csoportjává olvadt.

Csak az nyugtat meg, hogy száz év múlva a katolikus egyházból se marad más, csak egy jelentéktelen, szánalmas szekta, olyasmi, mint manapság a tűz körül gajdolva-dobolva ugráló röhejes sámán-vanabik. 

37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr945998423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lublin 2009.01.26. 00:11:55

egyetértek. Fogytál!!! GRT!!!

kisg 2009.01.26. 00:26:09

Ez így igaz, teljesen! hibátlan! :)

csodaszerva 2009.01.26. 00:51:34

Na bazz, holnap vizsgázok maszekban a nálam fiatalabb tancsicsajnál Szentendrén egy kocsmában a Kereszténység általános jellemzés c. tantárgyból. Egy faszt tanulok én hajnalig, inkább idézlek, Dream.

csodaszerva 2009.01.26. 00:55:07

Mint Waszlaviknál, lemaradt egy betű: Kereszténység általános jellemzése

Orumiya 2009.01.26. 02:34:37

Hozzátenném: a szegény katolikus országokban éhezzen csak a családonkénti 7-8 gyerek, úgy kell azt :PPPPP 100 év múlva pedig emberiség se lesz, ha így folytatjuk :P

Elf 2009.01.26. 04:24:07

maximálisan egyetértek veled! Tavaly Egerben egy templomban kiakadtam, olyan installációt láttam az abortuszról... pedig csak bementünk körbenézni...

Winternight 2009.01.26. 08:57:44

Na ja, de ezt mondhatod a hívőknek. Maga az egész vallás hülyeség. Isten szabályokat állított fel. De. Nyugodtan, teljesen nyugodtan megszegheti őket bárki, mert ISTEN MEGBOCSÁT (és nem megbocsájjjjjjt). Az abortuszról annyit, hogy egyetértek, mert annak a gyereknek se családja, se semmije nem lenne, másrészt viszont meg is tiltanám, hadd szenvedjen a kis k*rva... csak hát ez az, hogy hiába minden óvintézkedés, akkor is megtörténhet. Na ezért meg hülyeségnek tartom a betiltását.. Szóval megoszlik a véleményem. Najóvan, ezt megint nagyon értelmesen megfogalmaztam :D

DuDe 2009.01.26. 09:24:05

Winternight: fő, hogy magaddal egyetérts :) Dream: a legmesszebb menőkig egyetértek.

Finu 2009.01.26. 09:41:38

Nekem erről az a véleményem, hogy azért harsognak minél hangosabban, hogy a saját mocskosságaikkal senki ne foglalkozzon...hogy világszerte mi iszonyat pénzeket fizettek már ki a kedves szentatyák által lelkileg meg testileg meggyalázott gyerekeknek, meg a családjaiknak, csak hogy fogják be a szájukat. Szerintem elsősorban annak van joga beleugatni a mások életébe, akinek a saját háza táján minden rendben van, na ez róluk mondható el a legkevésbé...tisztelet az igen szerény kivételnek. Ja és más se ugasson bele, max mondjon véleményt..de ne döntsön a mások sorsáról...

libretto 2009.01.26. 09:43:53

Minden sora rendben van. Vagyis Ámen. Az abortuszos dologgal kapcsolatban meg csak annyit röffentenék ide, hogy csak az pofázzon róla, aki tudja, hogy mi az, mit jelent, hogyan lehet megélni. Nő akkor, ha volt már néki, egyébként lehet kussolni. Férfi csak akkor, ha érintett volt valaha, egyébként szintén lehet kussolni.

ines 2009.01.26. 09:49:27

Finu, szerintem senkinek nincs joga "beleugatni" a mások életébe. foglalkozzon mindneki a sajátjával. Ez az, amiben mi magyarok elég gyengék vagyunk. Mindig a másikat bíráljuk magunk helyett. Librettoval meg tökéletesen egyet is értek abortusz ügyben.

bantu 2009.01.26. 09:51:55

Te is rájöttél arra, amit a protestánsok már a négyszáz éve tudnak a katolikusokról.

dreamdancer 2009.01.26. 10:09:17

Nem azzal van a bajom, hogy az egyháznak vannak elvei meg hogy a híveik ezek szerint akarnak élni, végül is ez a lényegük. A muzulmánok nem isznak bort, a zsidók nem nyúlnak vérhez, a szikhek nem vágnak hajat, a krisnások nem esznek tojást - magánügy. Na de elképzelem, amint egy krisnás nekimegy a nemtudom melyik elnöknek, amiért nem tiltja a húsipart en bloc vagy amint a szikhek fellépnek az európai fodrászok ellen, hogy azok min alja rohadékok... tiszta sci-fi.

vertigo 2009.01.26. 10:30:50

ühüm....

Attys 2009.01.26. 11:19:16

Kereszténység? A tízparancsolatban benne van, hogy ne ölj... Inkvizíció, boszorkányüldözés, Cortez és társai... Még lehetne sorolni...

Finu 2009.01.26. 11:23:35

Ines...szerintem ott volt a folytatásban, hogy Ja és más se ugasson bele, max mondjon véleményt..de ne döntsön a mások sorsáról..., bocs..

Rege Ata 2009.01.26. 11:45:59

"Fejétől bűzlik a hal", "tisztelet a kivételnek"...

Jaff 2009.01.26. 12:03:28

Nem a vallással van baj, hanem a földi helytartóikkal, és azzal, hogy az alapvető szabályokat sem tartják be. Amúgy sztem 100 év múlva még minden ugyanígy lesz, mint ahogy évszázadok óta mindig. A hatalom nagy úr.

otto69 2009.01.26. 12:21:20

Én is egyetértek az előttem szólókkal, és belinkelném a tízparancsolat kiegészítését: http://frmpic.sportmotor.hu/p/45/161556/2

daylight 2009.01.26. 12:43:25

a katolikus egyház, mint olyan már fennáll pár évszázada, ergo nem látok rá sok esélyt, hogy a közeljövőben megszűnjön létezni. a többivel egyetértek.

Mohikan 2009.01.26. 13:17:54

Daylight mellett voksolok, kétlem, hogy olyan könnyen elsikkadna ez az évszázadok óta fennálló vallás. Messze nem vagyok vallásos, de a legkétszínűbb, leggusztustalanabb a világvallások közül kétségtelenül a katolikus vallás. Bocs, ez a véleményem :)

dreamdancer 2009.01.26. 15:52:29

200 éve szuverén világi hatalom volt, törvényhatóság meg minden. 100 éve már csak töredéke maradt meg a közhatalomnak, felsőházi helyek, de ott volt még az egyeduralma a magánjogban Ma már csak némi extra állami támogatás meg a pofázás maradt neki. Látványosan csúszik szét az egész, zuhan bele a jelentéktelenségbe. Nevében ugyanaz, hatalomban, befolyásban, támogatottságban csak karikatúrája a középkori egyháznak.

fuckinsuperhero 2009.01.26. 16:11:33

Birkák mindig lesznek:) Bocsánat,juhok Jézus nyájában. Másrészt meg gyávák mindig lesznek,akiknek kell az,hogy miután elkövetnek egy-egy bűnt,napi 10x kicsúszik a szájukon a kurvaistenbasszameg kifejezés,utána azért keresztet vetnek a templom előtt,mert paráznak,hogy jajj mi lesz, miután meghalunk.

Mohikan 2009.01.26. 17:19:26

dream: nem hiszem, hogy káoszba dőlne a világ, ha bekövetkezne, amit jósolsz. Mondjuk én már - sajna - aligha élem meg, de hajrá :) Mondjuk a középkorban még tudott politikai (világi) hatalom is lenni, mára már kevesebb a fogékony birka, inkább a TV-nek hisznek, nem a keresztény egyháznak. Egykutya, ha így nézem.

Babesz 2009.01.26. 18:53:17

Aki hisz bennük, azoknak szíve-joga hallgatni rájuk, én nem hiszek, és abszolút nem érdekel mit gagyognak, szerintem ezzel sok más nemhívő is ugyanígy van. Nagy befolyásuk már nincs a dolgokra és szerintem is szép lassan szétesnek majd. Az inkább ijesztő számomra, hogy pl. a jehováknál tilos a vérátömlesztés, és nézzük a híradóban ahogy a boldog férj miután megszületett a gyermeke, hagyja a feleségét elvérezni a kórházban.., ez egy példa és kitudja még milyen idióta vallások fogják az embereket meghülyíteni. Ahogy a katolikus egyház megszűnik, úgy fog jönni a helyébe valami más, mert az embereknek mindig minden időben hinniük kell valamiben. Ezeket legalább ismerjük.

keresemazutam 2009.01.26. 22:22:54

A PRÓFÉTA :) szólt belőled!

Anna 2009.01.27. 11:59:03

Mindenki csak keresgél az "igazságok" között. Istennek nincs szüksége arra, h bárki is megvédje, de szerintem a halál után lesznek érdekes dolgok: ráébredni arra, hogy mi is az igazi igazság...és hogy lett volna lehetőség felismerni már életünkben is. Csak ennyi a lényeg. Megtalálni az igazságot, és ezáltal szabaddá válni.

INFANTRY 2009.01.27. 12:35:14

"Az ég és a föld elmúlnak, de az én beszédeim soha el nem múlnak" /Jézus/ Na ezt csak azért kapod, hogy felfogd a nagy különbséget az ember irányította egyház és Isten tiszta igéje között. Keresd a személyes kapcsolatot Istennel, hogy felnyissa a szemed arra a csodára, ami jóval túlmutat az általad felvázolt problémákon. Most okosnak hiszed magad, mert vitába tudtál szállni egy emberi gondolattal, amit egy egyház feje fogalmazott meg, de ne gondold, hogy ezzel egyben Isten létét tagadtad, vagy tagadhatod.

puncs 2009.01.27. 14:24:07

papok....eh ( puncs mérgesen legyint )

Ayami 2009.01.27. 17:33:56

Nekem hetente kétszer, hathetente vasárnaponként, egyes szerdákon, minden vallási ünnepen, évnyitón és évzárón hallgatnom kell erről a papolást... Tavalyi hittantanár arcra osztályzott. De annyira mint egyik más tanár sem. Egyik fiú nem írta rá a nevét a dolgozatra, és leosztályozta neki ötösre. Amikor a srác mondta hogy a dolgozat az övé, átírta az ötöst hármasra... Egyik barátnőm meg ilyeneket írt a dogába: lila kereszténység, egyházi tisztség a takarító néni, Szent Barack (utóbbi alatt a dolgozat legnagyobb pipája). Neki ötös lett:D Jómagam: Két kérdést kétszer olyan hosszan dolgoztam ki, mint a többit, és a válaszok közepére beírtam hogy innen kezdődik az x kérdés, amire nem tudtam a választ. Azok a válaszok is ki lettek pipálvaxD

2009.01.27. 22:52:16

DD, azért figyeled, kik is olvassák a blogod (lsd: Anna, Infantry) Vajon visszafelé is lapozgatnak? PW

dreamdancer 2009.01.28. 16:29:41

Anna, fú de jó lenne, ha volna egyetlen, nyilvánvaló igazság...

dreamdancer 2009.01.28. 16:34:33

INFANTRY, isten tiszta igéje, ez is szép, kár, hogy mindig emberek nyilatkoznak Isten nevében meg mondják meg, Isten mit is akar és hogy is érti, és a szent szövegeket is mind emberek írták, próféták, apostolok, ilyenek, és mind a többezer vallásban, és valahogy nagyon nem kompatibilis módon... Szóval lehet válogatni, kinek mi is a tiszta forrás...

miles 2009.01.28. 21:26:20

Ehh, Dream csak demagóg, mint álltalában. .... Érdekes módon, "Sokadik Benedek" valamiért felháboritja. A hászid zsidók nem, akik pl szószerint veszik a szaporodjatok, és népesitsétek be a földet, cimű mondókát, mert a Tóra igy tanitja... Az a rendes család, ahol évenkénti a gyermekáldás, mégsem sirnak a nagy nyomor miatt (igaz, Orumyja? :) ) A klérus hatalma valamiért ijeszti, mig az ortodox zsidók bent ülnek a Knesszetben, és verik az asztalt minden zsidó telepért.... A legszebb az volt, amikor felháborodottan tiltakoztak, hogy milyen alapon mer a kormány akárcsak egyezkedni is ilyenről, hiszen sz nem az izraeli kormányé, hanem a zsidó népé, hisz JHVH egyértelműen megmondta, benne is van a Könyvben..... Érdekes, hogy ezen nem akad fennt, de Dream valószinűleg kicsire nem ad. Ha a zsidó vallási fanatikusok, politikai szinten szólnak bele, az nem számit... Abortusz? Ha én jól emlékszem, benedekék nem szt mondták, hogy semmiképp, hanem azt, hogy csak akkor, ha a nő egészsége a tét. Ne "csak úgy" passzióból. Mert kényelmesebb nem előre gondolkozni. Ez volt a véleménye az óvszerről is, ha jól emlékszem. Nem az, hogy ne kefélj, hanem, hogy ne kefélj összevissza. Felelősség, hűség... tudom, ez a szó nem sokat mond, de.... (van még olyan, hogy értelmező kéziszótár)...... asszem, benedek valami ilyesmit emlegetett... Bár ki tudja, én nem beszéltem vele, igy nem tudom mit is mondott, veled ellentétben... A kórus pár visszhangjához is lenne mit hozzáfűzni, de minek? Mi köze Corteznek az egyházhoz, pl, de a legszebb:"hogy Ja és más se ugasson bele, max mondjon véleményt..de ne döntsön a mások sorsáról" igaz. :)))) se törvény, se kormány, se hatalom...Szép új világ. :D De talán még azt a mondást a más szemében a szálkáról, magadéban a gerendáról ti is ismeritek? A legfrissebb kedvenc viccem: Miért van a méheknek királynőjük? Mert ha kormányuk lenne, nem ennél mézet, basszics!

dreamdancer 2009.01.28. 22:35:33

Hát ezzel eléggé mellélőttél, mert az ortodox zsidók agresszív részlegét szintén rühellem. De úgy látom, a lényeg nem ment át. Nem érdekel, ha egy vallásos keresztény/zsidó nem használ óvszert, nem veteti el a 10. gyereket stb - szíve joga. Az ő dolga. De nekem senki ne próbáljon odafentről kinyilatkozni, hogy csak az az igazság és a jó, amit én mondok, vagy elfogadod és így élsz, vagy egy geci vagy. De az ortodox zsidók viszonylag ritkán állnak azzal a világ elé, hogy senki ne egyen disznót, mert azt Isten nem szereti. Az meg, hogy az én "pápáztásom" párhuzamaként te egy marék szélsőséges, nacionalista fasz izraeli ortodoxot tudsz odaállítani, nos, elég kínos... És nem, senki ne fikázzon azért, mert össze-vissza dugok, és ehhez óvszert húzok. Nem kötelező így élni. A pápa (és a katolikus egyház jó része) akarja azt, hogy mindenki az ő szabályaik szerint játszon.

dreamdancer 2009.01.28. 22:40:16

Amit meg az abortuszról írtál, hát baszics, gratulálok.

miles 2009.01.30. 15:26:08

Nos, az abortusz egy külön téma, de csak annyit hozzá, hogy egy volt osztálytársam nőgyógyász, és hallottam olyan történeteket, hogy az eszem megáll. Hogy a 14 éves gyereklány csak nagyon kis százaléka annak a nő(ebben az esetben veled kell egyetértenem, és nem irnék embert :D) tömegnek, aki abortuszra jelentkezik. Állitólag nem ritka az olyan nő, aki negyedik, ötödik abortuszára megy, mert se gumi-mert nem szerti, meg se tabletta, mert pénzbe kerül, meg úgyis elfelejti, (az abortusz nálunk talán még tb ügy), vagy mert az apa nem a férj (óvszer-tabletta reláció ugyanaz), vagy egyszerűen tervezték, de nem most..... széles a paletta, de mindegy, nem kell hogy egyet értsünk. A többi: Az a válasz, hogy: nadeám énis rühellem az ortodox nacionalista faszokat, az nem válasz. Én is. Szerintem minden valamennyire is gondolkodó ember rühelli a szélsőségeseket. Legyen az szélsőséges vallási, nemzeti, vagy pilitikai fanatikus. De a példálózást te kezdted, és finoman fogalmazva is nagyon is egyoldalú módon. Hogy mint mondd a pápa, vagy a klérus, először is nem törvény, nálunk meg végképp nem fenyeget ez a veszély, ellenben a világ számos részével, ahol a helyi egyházak, és Izrael államban a zsidó egyház némely ága is ilyen, komoly törvényhozó hatalom. Másodsor pedig te egyáltalán nem a dolog, márha jól értem Benedek megnyilvánulása, miatt aggódtál, azzal te nem is foglalkoztál, csak annyi jutott el belőle, hogy valaki, erkölcsi, vagy bármilyen okokra hivatkozva birálja azt az életvitelt, amit te is folytatsz. Igaz, hogy törvényt nem akar hozni ellene, vagy legalábbis semmi realitása, de leszarva, a lényeg, hogy valahogy érintve érzed magad, és erre nem az a reakció, hogy esetleg megpróbálsz érvelni, nem. Csak ne pofázzon bele más abba- semmire se hivatkozva- hogy mi legyen neked, vagy bárkinek a jó. Jut eszembe: A sok köcsög neoliberálist ki fogja valamikor felelősségre vonni, hogy megmondták, hogy kell élni, és most a fél világ azt szivja? Ezeket csak nem rühelled....
süti beállítások módosítása