HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.10.30. 16:53 dreamdancer

Este negyed 9-kor megcsörrent a telefon, a vonalas, ilyenkor már csak nem dolgoznak a telemarketingesek és közvéleménykutatók, gondolom, vegyük fel. Tíz év körüli gyerekhang, gépről, ofkorz, hogy itt a Gyermekmentő Alapítvány, és a 3 éves Ferikénél(?) agydaganatot diagnosztizáltak, amit könnyen meg lehetne gyógyítani (agydaganatot, könnyen, azt), de ehhez szükség lenne az én hozzájárulásomra, ha támogatnám, nyomjam meg az 1-es gombot stb., stb. Levágtam, mint rabbi a fitymát.

Na most lehet, hogy én vagyok naiv, de úgy képzelem, ha egy 3 éves gyereknél agydaganatot találnak, akkor kezelik hivatalból, állami (tb) pénzen, és nem rúgják ki a picsába, hogy gyere vissza x millióval, akkor majd meglátjuk. Ha mégis (tud erről valaki valamit?), akkor tényleg gáz van. Ha viszont a világ a fentebb vázolt naiv módon működik, akkor a Gyermekmentő Alapítvány (vagy aki mögötte van) szimpla csaló, a pofátlanul gusztustalan fajtából és páros lábbal kellene dobbantani az ánuszukban.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr975998781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lina 2008.10.30. 17:28:00

f.szért van neked vonalas telefonod?

lucia 2008.10.30. 17:35:22

Izé. Most sok mindenre fény derült a sok gyerekes kórházazásom alatt, mint például hogy azért (is) állnak olyan tréül a kórházak anyagilag, mert az állam nem térít minden költséget az életmentő dolgok közül sem, hanem csak, amit "ésszerűnek tart" (mittomén, rákos gyerekek esetében X kemoterápiát akkor is, ha több kell, vagy nem a legmodernebb, hanem a listán szereplő műtéti eljárásokat), a maradékot, vagy a tartósabb, fejlettebb eszközöket/alapanyagokat a kórháznak kell kigazdálkodnia, vagy kikönyörögnie alapítványoktól. Ugyanakkor amit az alapítványnak adsz, annak legalább a 75%-a az alapítvány fenntartására megy, és oké, elvben nekik is meg kell élniük valamiből, gyakorlatban viszont még amikor hajlandó voltam kalapozni ilyesmire, akkor is olyanok mentek, hogy taxival jön az alapítvány embere hozzánk, pedig elhozattuk volna saját autóval, és váratja a taxit a ház előtt, gondolom, nem saját zsebre, úgyhogy szerintem érdemesebb közvetlenül Ferike szüleinek, vagy az őt kezelőknek adni a pénzt.

yorel 2008.10.30. 19:16:01

Jó napot kívánok! A hátrányos helyzetű, beteg gyermekeknek, kóbor kiskutyákat adományozó alapítványtól telefonálok. Lenne szíves támogatni a tevékenységünket? ;)

Viv 2008.10.30. 19:44:28

Szerintem meg ez kurvára nem vicces, yorel. És nem azért, mert nincs humorérzékem.

Dávid 2008.10.30. 19:48:19

Hát igen, a mai világban a pénz megszerzéséhez mindent bevetnek már. Sajnos.

ribizligizi 2008.10.30. 20:26:21

luciának igaza van, pont most volt egy hasonló botrány, összegyűjtöttek egy milliót vagy többet egy beteg gyerek számára, amiből kétszázezer körül kaptak meg a szülők, a többi az alapítvány fenntartására ment. http://index.hu/politika/bulvar/alapitv9003/ gusztustalan

Elf 2008.10.30. 20:35:33

Tudjátok, nem tudom hány szülő van köztetek, de ha az én fiammal ilyen lenne, én is mindent megpróbálnék, bármilyen csodamódszert, legaújabb praktikát, kínai őssejtet és hasonlóakat. Tegnap hallottam a tvben, hogy van egy beteg, akinek a heti kezelése 150ezer forint, viszont javul, mittoménmilyen betegségből, amivel az állambácsi nem tudott mit kezdeni. Szóval nem tudni csalás vagy sem, de az tuti hogy az alapítvány nagyon sok pénzt ebből lenyel. Viccelődni meg főleg gusztustalan ilyennel...

joe 2008.10.30. 22:11:28

Tulságosan nagy "rezsivel " működnek , jobb volna , ha nem erről szólna a működésük , nem zavarosban halászó szélhámosok jutnának az eszünkbe az alapítványokról ,

puncs 2008.10.30. 22:29:47

az egyik kolleganőm unokájánál 9-10 hónapos korában derült ki, hogy rákos és nem éri meg az egyéves születésnapját! a doki mindezt a szülőkkel a folyosón közölte! ha a család nem fog össze anyagilag ,agyilag, lelkileg a gyerek nem élne már! ő most négy éves lesz és egészen jól tud menni! de nem a tébének köszönhetően!

Elf 2008.10.31. 05:54:06

Nem tudom, hogy hogy jutott az eszembe Dream, de kíváncsi lennék a véleményedre a 80ezer forintig kifizetett 13. havi nyugdíjakról és az egyre nagyobb munkanélküliségről, idősek fel nem vevéséről is... Ha rágerjednél, írj már egy posztot róla. Köszi :)

totocska 2008.10.31. 06:08:20

Elf: Egy kérdésem van annak idején fizettek plusz egy havi járulékot? Azt kéne lelőni aki kitalálta a 13. havi dolgokat... inkább a 12 havi fizetésbe, nyugdíjba kéne beépíteni. Persze szegény nyugdíjas csak azt látja, hogy volt neki valami s azt megvonják tőle....

phnb 2008.10.31. 08:24:07

Dream, bazmeg, a google-en fél másodperc megtalálni ezt az alapítványt, ahol a honlap rögtön ezzel fogad: "Figyelem! Alapítványunk telefonon keresztül nem gyűjt adományt!" Úgyhogy majdnem csőbe húztak egy kis agyrákkal, háhá! :)

Picike 2008.10.31. 08:30:13

Én egy alapítványnál dolgozom, ahol autistákkal foglalkozom. Egy nagy átverés az egész alapítványosdni, de én dolgozóként is látom, mert tudom, hogy befolyik elég sok lóvé, de én 2 diplomával keresek 78ezret, szóval tuti, hogy nem az én fizetésemre tűnik el.

Elf 2008.10.31. 08:39:59

Nem totcska, nem fizettek. De áruld el nekem, mert én 3 évig beszéltem velük eleget, egy vidéki kisnyugdíjas mi a szart tehet az állambácsi suttyóságáról, ha havi 4-50-60 ezer forint nyugdíjból kénytelen megélni, mikor egy életen át vonták tőle a járulékot. Nem ő tehet róla, ha nem töba nyugdíja, gondolj bele, a mostani nyugdíjasok nagy része, a 70-80 évesek mikor mentek nyugdíjba, akkor még nem a feketegazdaságban dolgoztak, hanem mondjuk otthon a földeken és ő pl a minimált kapja úgy 40 ezer kürül. Megélnél belőle??? Amikor esetleg a havi gyógyszere 20 ezer és hol van még a fűtés és hasonló nyalánkságok. Nem arról beszélek, aki 100 ezer felett keres és szarrá feketézte magát és mondjuk tavaly lett nyugdíjas. Amúgy beszélhetnénk arról is, hogy hány munkáltató hajlandó a tényleges fizetéssel bejelenteni és azután fizetni a járlékot? Arról vajon a dolgozó tehet? ismered a kényszervállalkozó fogalmát. Én röpke 0 évig voltam az. Most semmi vagyok, egy rakás szar. A 40 évemmel nem kellek senkinek, mert ÖREG vagyok. És ezt így bele a pofámba... Miből is fizessek? Főképp, hogy valszeg nyugdíjam sem lesz...

Elf 2008.10.31. 08:42:43

10 évig és bocs a helyesírásért, kicsit felhúztam magam

bb 2008.10.31. 09:31:41

bocsi Dream,hogy ilyen prózai kérdéssel állok elő,de a fitymát nem a rabbi vágja le,hanem a mohél,nem?!

PsycloneJack 2008.10.31. 09:51:26

De igen. (És most képtelen vagyok választani a Dream kárára ellőhető elmésebbnél elmésebb szurkapiszka megjegyzések tömegéből.)

dreamdancer 2008.10.31. 11:21:26

bb, hát, a legutóbbi briszen emlékeim szerint a rabbi kezében volt a kés, mondjuk amekkora piaca van nálunk a metélésnek, valszeg nem tud eltartani egy külön mohélt...

dreamdancer 2008.10.31. 11:22:12

lina, a UPC gyak ingyér adja, azért

dreamdancer 2008.10.31. 11:35:27

Elf, értem, amit mondasz. De azzal, hogy (kényszer)vállalkozó voltál, rád lett tolva, hogy neked kell gondoskodnod a nyugdíjadról, önkéntes nyugdíjpénztár, életbiztosítás, egyebek formájában. (Ahogy a szürkén foglalkoztatott, minimálbérre bejelentetteknek is.) Visszakérdezek: szerinted kinek kellene, illene fizetni a nyugdíjadat? Azoknak, akik után fizetik a tébét? Ami meg a 40 évet és a munkanélküliséget illeti, nem tudom, mi a melód, hol laksz stb. De elhiszem, hogy kurva nehéz.

dreamdancer 2008.10.31. 11:44:00

phnb, ott a pont! Az aluljárókban képeslapot árulók, adományt gyűjtők, telefonon magasztos céllal megkeresők gyakorlatilag kivétel nélkül csalók - jó, ha mindenki tisztában van ezzel. Az egy-egy intézményhez kötödő (óvoda, múzeum stb.) "célalapítványokon" kívül csak néhány olyan van, amelyik látványosan csinál valamit: a Vöröskereszt, a baptisták, a máltaiak, a Rex - legfeljebb nekik érdemes adni

Vera 2008.10.31. 12:28:00

A lényeg itt az, hogy igen, az ilyenek csalók. És nem, az állam nem fizet minden kezelést, se gyereknek, se felnőttnek. Senkit nem érdekel, hogy a gyerekednek még 5 kemo kéne ahhoz, hogy talán sikerüljön vmit elérni, x kezelés után már a családnak kell állni, illetve az alternatív és legtöbbször sokkal hatásosabb gyógymódokat pedig egyáltalán nem támogatja senki. Vagy kifizeted zsebből, esetleg valóban megsegít egy alapítvány, vagy így jártál.

Elf 2008.10.31. 12:55:58

Be voltam jelentve. Minimálbérrel. A többi szla. Fizetem a biztosítást, de szerinted most miből tudom. Amúgy ápolónő lennék, bruttó 85ezerért, de 10 éve irodai melót csinálok. Budapesten. Tudod kiket vesznek fel? A fiatalokat. Akiknek nem jár sok szabi és talál helyette gyorsan mást, ha olyanja van. Nem akarom én, hogy bárki is eltartson. Dolgozni szeretnék, de már nagyon.

dreamdancer 2008.10.31. 13:12:08

Vera, ne haragudj, de az "alternatív" gyógymódokat persze hogy nem fizetik. Ami a "hivatalos" egészségügyön kívül van, az valóban magánügy. Az "alternatív" egy nagyon szubjektív dolog - támogatni kellene a pi-vizet, a az ásvány-medálos gyógyítást, a ráolvasást, az energia-átadást és a ráolvasást is? Vagy mondjuk csak az akupunktúrát? Ki dönti el, hogy mi a szimpla átverés? Csak a hit. De ilyen alapon ne támogassuk már a sámán-ipart, baszics, akinek sámán kell, fizesse saját zsebből! Elhiszem, hogy a beteg mindenbe belekapaszkodik - de valóban finanszíroznia kell a köznekezt? Nem hinném.

Viv 2008.10.31. 13:21:39

Tulajdonképpen akkor emiatt a hívás miatt tettük le a telefont? :)

totocska 2008.10.31. 21:01:06

Elf: No kényszervállalkozó én is voltam kb 5 évig.... Aki 40-50 ezret kap nyugdíjat az most is kapja a 13. havit! Itt most az a lényeg, hogy ahhoz, hogy ne kelljen esetleg létszámot leépíteni a közalkamazottak között, ahoz búcsút kell inteni a 13. havinak... végülis ha esetleg van 13. havid de az utcára kerülsz, akkor az jobb nem??

Tabby 2008.10.31. 22:36:27

már a TH-ból is Te folysz :))))

dreamdancer 2008.11.01. 16:55:25

igen, tudom, a bloggerek már a spájzban vannak :)

dreamdancer 2008.11.01. 16:58:22

Viv, jaha :(

yorel 2008.11.02. 20:52:09

Dream a máltaiak kifejezetten "csalós" társulat, s mintha a vöröskeresztnek is nemrég lett volna valamiféle botránya, az adományok körül (talán pénzért értékesítették az adományokat?), azt hiszem azzal védekeztek, hogy; de hát az is az üzemelési költségekre ment el, így áttételesen jó célt szolgált, még ha nem is az eredeti szándék szerint. Szerintem maradhatunk abban, hogy ebben az iparágban, mindenkinek van vaj a füle mögött, azt hiszem nem is járnánk túl messze az igazságtól. A probléma ott van, hogy ugyanarra a célra (legyen mondjuk a rákos gyermekek, vagy az agydaganatosok) szerveződik számtalan mikroszervezet, akik között elaprózódik a célra felajánlott összeg, így egyikük sem tud érdemben tenni (részükről hál istennek, hisz ez a létalapjuk) a kérdéses cél érdekében, de azért az üzemelési költségekre pont elég (bér, szolgálati autó, szolgálati telefon, juttatások) ugyanakkor kiválóan megél belőle a sok önzetlen filantróp, állatvédő, embermentő.
süti beállítások módosítása