HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.07.09. 15:21 dreamdancer

Este a középosztály kedvenc sportjának hódolva elkísértem Zareket a Westendbe soppingolni, mert az nyilván jó dolog. Más is így gondolhatta, mert láttunk olyat, aki le is fotóztatta magát, hogy ő, ott, a Westendben, kérdezte is a Zarek, hogy ki lehet ekkora idióta, mondtam, hogy biztos egy vidéki, akinek ez élete nagy napja, végre feljutott a Városba.

A nap eredménye amúgy számokban a következő.

1 db tévedésből megvett, majd visszavitt lézernyomtató (nem csekkoltam, hogy Zarek mit vesz le a polcról, pedig már megtanulhattam volna, hogy a nőkben nem szabad megbízni)
1 db újabb lézernyomtató, sok papírmunka után megvéve
1 db patronos kávéfőző, amit annak ellenére sem vettem meg 40 rongyért, hogy tökre menne a konyhabútorhoz
1 db usb-kábel, amit szintén nem vettünk meg, így Zarek még átugorhatott késő este kölcsönkérni az enyémet a nyomtató teszteléséhez
2 adag thai kaja, lenyomva
1 db fekete bőr pénztárca, nekenm, mert a régit már leamortizáltam
1 db fekete bőr táska, nekem, ugyanezen okból
1 db fekete bőr öv, nekem, asszem bőr-fetisiszta vagyok
1-1 db új személyi és útlevél, most már elhagyhatnám a várost, de minek, a határon tú úgyis csak sár meg tehenek vannak
16 db póló, leselejtezve, kénytelen vagyok tudomásul venni a Sors akaratát, hogy ezekbe legfeljebb csak az AIDS utolsó stádiumában férnék megint bele
3 db póló, új, netről rendelve, kellően méretesek és marijuana-mintásak

Tulajdonképpen egész tartalmas nap volt. 

52 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr25999119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yorel 2008.07.09. 16:28:53

Ez jó volt ... :DDDDD A Vidéki, meg, az ő életének nagy napja. :DDD Akiken még jobbakat szoktam vidulni azok a pestiek, amikor lejönnek a tyúkszaros falvakba, és lefényképezkednek egy tehén, egy csapat liba, vagy egy szénkazal társaságában. Nem vicces? A sok balek, egy olyan cuccossal a háttérben amiből 12 egy tucat, és teli van vele mindenhol, minden. ;DDDDD Meg az a sok idióta, aki ott pózol a kínai nagy fal, az eifel torony, vagy a colosseum előtt, mennyit röhöghetnek rajtuk a helyiek.!? :)) (a sok barom). Mellesleg a shopingolás mint olyan, nem a középosztály sportja, azok övék a kétségbeesett, hiábavaló kapaszkodás, hogy le ne csússzanak a társadalmi "létrán". A shopingolás a magát sanyarú sorsa feletti önsajnálatában középosztálynak képzelő, felső osztály alsó rétegeié (főleg pestiek szenvednek aránytalanul nagy számban e csúnya betegségben, mely ilyetén téveszmékkel jár). Egy mucsai vidéki "tahó" yorel (v-vel, mint yorel). ;)

agitator 2008.07.09. 16:29:54

Két zsák ruhát selejteztem le most hogy költözködöm. Volt köztük olyan ciki darab, hogy letagadom, hogy valaha hordtam :D

dreamdancer 2008.07.09. 16:56:36

rugdalózó?

dreamdancer 2008.07.09. 16:58:15

yorel, jaj, ugye nem gázoltam bele a lelkedbe? azt nagyon sajnálnám... és eszembe se jutna tehenet fényképezni, minek, ott van minden Milkán

zarek 2008.07.09. 17:32:27

http://www.nespresso.com/

Viv 2008.07.09. 17:40:42

:) Dream, ha majd feljövök netán a városba, megkapom egy estére a Beddingét?

dreamdancer 2008.07.09. 18:02:46

persze, simán :)

anree 2008.07.09. 18:41:09

rongyrázó sznob vagy.ma csalódtam benned:( 40ezres kávéfőző...ugyanmár!akkor se vennék,ha bottal ütnének...passzolna a konyhabútorhoz...ez ilyen elkényeztett,unatkozó rózsadombi feleség feeling.

dreamdancer 2008.07.09. 18:47:11

ezért hagytam ott

Viv 2008.07.09. 18:47:22

Köszönöm szépen. :)

dreamdancer 2008.07.09. 18:47:43

(de persze ettől függetlenül is sznob vagyok)

yorel 2008.07.09. 19:07:25

De bizony Dream, vérig sértettél. Bosszúból, mostantől nem is olvaslak többet. :P ;))) Sőt, még körmönfontabb, és iszonyatosabb lesz a megtorlás amit most kifundáltam. Csakazért is olvaslak és remekül fogok szórakozni, a te homlokod kínkeserves véres verítéke, és izomszakasztó (agyizom) robotja árán megszületendő bejegyzéseken. :DDD (

Elf 2008.07.09. 19:52:06

Látom az senkit nem izgat, hogy vettetek TÉVEDÉSBŐL egy lézernyomtatót. Azt hogy lehet tévedésből venni? Beleesett a kosárba a rosszabbik fajta? :D

joe 2008.07.09. 21:11:38

A westend a létező világok legjobbika ,de inkább a netről rendelek .

puncs 2008.07.09. 22:27:28

olyan izék vagytok...vidéken csak gumicsizma van.....

think 2008.07.09. 23:07:01

én még bögrét is a hangulatom szerint választok - melyik szín megy a reggelemhez. az, hogy valaki a harmonikusan szépet keresi, és ha megteheti [ha éppen drága az a szép dolog], azzal rendezi be maga körül a teret [vagy csak képzeleg róla], nem sznobság az én olvasatomban.

puncs 2008.07.09. 23:15:18

think, puncs pizsizs időszakban olyan színűben alszik, mint az ágyneműje....a harmónia nem sznobság....

elefantful 2008.07.10. 00:40:42

Yorel, szívemből szóltál! Ez nálam is kiverte a biztosítékot. Mert az egy dolog ha az ember fia vagy lánya nem kedveli a falusi, avagy vidéki életmódot vagy sítlust, amit mellesleg nem választhat meg az ember, de az már durva, hogy lenézik őkezt/minket. Szerencsétlen legalább felismerte a Westendet, míg egy törzsgyökeres nagyvárosi nem biztos, hogy meg tudja különböztetni a kacsát a libától. Lásd nyomtató este ... Üdvözletem Minenkinek!

zarek 2008.07.10. 00:43:36

a nyomtató én voltam, és vidéki vagyok, szóval ez nem jó érv :)

karissima 2008.07.10. 00:51:29

Eléggé vidéken lakok. Egy olyan utcában, ahol az én oldalamon házak vannak, velem szemben, cirka 10 méterre végig pincesor. A bor mint olyan, vonza a városi népet, és én néha kiülök a teraszra, rajtuk vigyorogni. Lefényképezik a borostyánt a kerítésemen, a kutyát az udvaromon, a szomszéd kutyáját, macskáját, mellékesen a pincéket is, de mindent, ami csak a szemük elé kerül. Aztán bemegyek a klímás vályogházamba, levetem a gumicsizmám, és rendelek magamnak ezt-azt a neten. Jó éjt!

elefantful 2008.07.10. 01:02:32

Zarek: Oké, ezzel semmi gond. Csak arra óhajtottam rávilágítani, hogy az ország 4/5-e vidéken él és csak a maradék 1/5 rész ismeri a Westendet, mint olyan. Viszont, ad1.: dreamnek miért fáj más "alacsonyabb rendű " öröme, miközben azzal senki mást nem bánt, ad2.: dream vajon seejti-e, ha nincs az a tahó vidéki bácsika vagy néni, aki a gyerekét is arra neveli, amit még ő maga az őseitől tanult, akkor vajon honnan a jókurvaéletből is lesz pl.: szeletelt csomagolt kenyér holnap reggel a boltban? Tolerancia, elfogadás.

Elf 2008.07.10. 06:13:46

Élvezem ahogy pattantok a vidéki beszólásaira. Szerintem ő is, és direkte erre utazik. Merthogy pihenni Ő is vidékre jár, mint a példa is mutatja. Ne ugorjatok mindenre, és nem lesz miért írnia ilyeneket. Igaz Dream? :D :D :D

nyúl 2008.07.10. 08:54:31

humorérzék. ingyen van, lehet belőle venni.

Marla 2008.07.10. 09:25:45

No Drím, beletapostál néhány érző vidéki szívébe. Még jó, hogy a zöménél nincs bekötve a net, meg valószínűleg írástudatlanok is, így nem kaphatsz többszáz pocskondiázó kommentet. (Gyorsan hozzátegyem, hogy ennél vidékibb már csak akkor lehetnék, ha átcsusszanék a szlovák határon?)

dreamdancer 2008.07.10. 09:27:42

Elf, jaj, most miért szóltál?! annyira élvezem, mikor kapával-kaszával a kézben megjelennek az öntudatos vidékiek, Ilyés Gyulának spontán erekciója lenne tőle. Lassan kéne írni valami hímsovénet is, hadd tomboljanak a feminista tyúkok is

dreamdancer 2008.07.10. 09:30:35

Marla, mér, T. az nem Szlovákiához tartozik...? :-o

dreamdancer 2008.07.10. 09:33:10

elefantful, a csomagolt kenyeret is falun sütik? a nagyszoknyás nénik a búbos kemencében? jaj, ez annyira izgalmasan bukolikus! :)

dreamdancer 2008.07.10. 09:35:51

karissima, ja, persze hogy fényképeznek, én is azt tenném, ha olyan egzotikus helyen járnék, ahol természetes környezetükben örökíthetem meg az ősi életmódot folytató bennszülötteket :)

dreamdancer 2008.07.10. 09:37:01

think, puncs, akkor legalább ti megértettétek, mi tombolt a lelkemben

dreamdancer 2008.07.10. 09:37:37

joe, egyetértek

Marla 2008.07.10. 09:37:52

De! És nákolok is erősen. Bár mikor Pestre megyek (gyalog, mezítláb), igyekszem kultúráltan viselkedni. És mégis furcsán néznek rám. Talán a négy alsószoknyám meg a kendőm miatt.

bantu 2008.07.10. 09:45:19

Bezzeg ha ruha nélkül mászkálnál Pesten, az senkinek se tűnne fel. Vidéki lányok: a fővárosban elvárják a meztelenséget.

yorel 2008.07.10. 12:28:20

Atyaisten, miféle polémia lett itt az én "ártatlan" hozzászólásomból. Bocsánatodért könyörgök Dream, én ... nem akartam ... nem tudtam ... hogy ez lesz belőe, hogy miféle lavinát indítok el. Azt már félve meg sem merem említeni (dehogynem merem, elvégre "tökös" vidéki legíny vagyok), hogy nem is vagyok vidéki, mert Dream rámküld néhány ukrán bérgyilkot, hogy összerondítottam a blogját. ;D

yorel 2008.07.10. 13:06:28

Ez nem is igaz Puncs, nem csak gumicsizma van, van még szalonna is, meg bicska, hogy legyen szórakozási lehetősége is a mély vidékinek. ;) (természetesen csak tréfálok, jelen bejegyzés nem sértő szándékal íródott).

yorel 2008.07.10. 13:15:44

Think, puncs, az én olvasatomban ellenben az a harmónia, ami pusztán önmagáért létezik, de semmiféle gyakorlati haszna nincs, az már sznobság, még akkor is, ha megengedheti magának az emberfia. Senki ne értse félre, nem a szépnek vagyok az ellensége, például a Tigrisről sem irígylem le a szép csíkos bundáját, de persze az nem csak szép, de egyben gyakorlati előnyökkel is jár, az életbenmaradásához. Persze és funkcional fetisiszta vagyok. ;)))

ditta 2008.07.10. 13:52:10

anree, lehet, hogy sznobság, nekünk is nespresso gépünk van. sok előnye közül íme kettő: 1. a nespresso NAGYON finom kávét tud csinálni, nem zaccosat, nem túl híg, nem túl sűrű, pont, amilyennek lennie kell. 2. egyszerűen használható: egy patron a gépbe, egy gombnyomás, és kész is kb. 1 perc alatt a habos, gőzölgő, forró kávé.- - - persze lehet, hogy a "kotyogós" gép még ennél is egyszerűbb (víz belerak, jujj, túl sok lett, kiönt, most túl kevés, pótol - na, kész lett; kávét belekanalaz jajj, a fele a konyhapultra ment, letörölni, jajj, a másik fele kiszóródott a padlóra, na végre sikerült; feltenni főni ----a franc, elfelejtettem, leégett az egész/ferobbant/kifolyt/stb.; túl zaccos lett,csinálok újat, ja, arra már nincs idő...) és ha ehhez (reggelente 1 perc alatt kávéházi kávét otthon) bottal kell, hogy üssenek.......

yorel 2008.07.10. 14:02:44

Fúújjj kávé!!! Micsoda civilizációs hívság. A kávébabot foggal "összeőrölni", és ráinni egy kis hideg vízet (a forró víz már túlzott luxus). S hogy még finom is legyen, ez már minden kívánalomnak a teteje, hiába van akik telhetetlenek nagy jó dolgukban, s már nem tudják, hogy verják seggüket a földhöz. ;P :)

dupla 2008.07.10. 17:38:40

csak szeretném kérni, hogy a tizenéves lányos felmenőinek és a negyven feletti nőknek lécci még ne szólj be, még mindig nem hevertem ki egyiket sem :-))

dulpa 2008.07.10. 17:40:19

szóval ...a lányoK felmenőinek...

Elf 2008.07.10. 20:01:33

Dream! Piszok vagy de jóláll :D

anree 2008.07.10. 21:51:02

hullafáradtan nekem a klasszikus kotyogósból is megfelel a kávé és külön rituálé a főzése.máskülönben nem vagyok vidéki,de nincs kedvem tovább fejtegetni a nemtetszésemet.amúgy továbbra is nagy imádód vagyok dream,csak nem mindennel értek egyet. önérzetes,szókimondó picsa jeligére

anree 2008.07.10. 21:55:00

ja most olvasom csak mit írt ditta.akkor közölném,hogy a kotyogós nem gép,hanem kávéfőző a szó eredeti értelmében mindenféle flinc-flanc nélkül és nagyjából minden hat éven felüli ember kiválóan tud rajta kávét főzni.persze elfogadom,hogy néhányak képességeit ezt meghaladja lásd fentebb..

Rinn 2008.07.10. 23:09:49

Na de Dream, azért Illyés Gyula nevét szerintem még a nagy, fejlett és kultúrált Pestiában is helyesen kellene leírni ;-) A múltkor az ökrösszekér ő-vel most meg ez... neked is csak a szád nagy ;-)) %lol%

Mikkamakka 2008.07.11. 10:49:59

anree, tök igazad van, taplóság a negyvenezres kávéfőző (ezért (meg mert 6 éves alatti ügyességi szinten vagyunk) nekünk nyolcvanezres van - az melegen tartja a csészéket is, és automatikusan főz egy adagnyi mennyiséget. a nespresso jó) dream, tapasztalat alapján javasolni tudom a gépvásárlást, a kotyogózást hagyjuk meg andreenak. kapható még tejhabosító is (talán mondanom sem kell, van otthon), szintén a nespresso-tól, amibe csak öntesz egy kis tejet, megnyomsz egy gombot, és fél perc múlva kész a profi tejhab (bár mi ritkán iszunk capuccino-t, inkább espresso-t, úgyhogy ez inkább a vendégek kedvéért van.) higyjétek el, sznobnak lenni tök jó! :-) (mondjuk dicsekedni nem szép dolog, csak ha muszáj, mint most.) (bár dream már azért megkapta a leszúrást, hogy még meg sem vette a cuccost :-) csúnya sznob!)

orsi 2008.07.11. 16:12:31

Senki nem választhatja meg, hogy hová születik. És nem lakhat mindenki az agyonzsúfolt Budapesten. Persze valószínűleg a budapestiek sokkal intelligensebbek és okosabbak. A toleranciát le lehet mérni bármelyik pesti villamoson. Nagy nulla vagy, ha csak az ilyen poénoktól tudsz menő lenni. És leginkább szánalmas. Szégyellném, ha az ismerősöd lennék. Szerencsére nem vagyok az.

orsi 2008.07.11. 16:14:04

hozzátenném, hogy Budapest aztán csodálatos város. Tombol a kultúra. Lehugyozott falak az utcán. Hajléktalanok az aluljáróban. Nagy épületek, amik elszívják a napot és felemésztik a parkokat. Por kosz és szmog. Na és erre vagy te büszke?

Mikkamakka 2008.07.11. 16:41:00

orsi, összeszedetlen vagy.

dreamdancer 2008.07.13. 12:10:59

Mikkamakka, egy bajom van a nesperessoval: hogy én alapvetően nem iszom kávét :) így meg elég felesleges...

dreamdancer 2008.07.13. 12:15:53

orsi, ahhh, köszönöm, mintha hájjal kenegetnének, végre, az ilyen reagálásokért érdemes gumicsizmás birkabaszó vidékiekről írni, a többség egyszerűen kiröhög és/vagy visszaszivatnak, de az ilyen bátor, öntudatosan sértődött kiállás, gratula!

Mikkamakka 2008.07.14. 09:46:35

annál nagyobb sznobság lenne venned egyet ;-) asztaldísznek :-)

csigu 2008.07.14. 10:37:41

anree, kivéve engem, mert én még mindig nem próbáltam meg kotyogóssal főzni a kávét, de úgy érzem, hamar eljön a nap, hogy le kell győzzem a félelmeimet, mert a munkahelyemen csak ilyen muzeális értékű kávécsináló szerkezet van...

Mikkamakka 2008.07.14. 16:26:27

csigu, de ha kiderül, hogy automata mosógéppel mosol és nem fateknőben a pataknál, vagy hogy mobiltelefonnal kommunikálsz és nem füstjelekkel, akkor végképp leírtad magad, és egy rongyrázó sznob vagy!
süti beállítások módosítása