HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2008.03.09. 22:05 dreamdancer

Van egy elméletem, amit megfigyeléseim is kellően alátámasztanak, hogy a kapcsolatképességet éppúgy determinálja a génállományunk, mint az egészségünket, mindannyiunknak meg van írva, milyenek lesznek - vagy nem lesznek - a kapcsolataink.

Van, aki könnyedén és kellemesen tud élni hosszú kapcsolatokban már tinédzser kora óta, ha véget is ér az egyik, mert mondjuk új életszakaszba lép, nemsokára jön a másik. Van, aki egyik pár hónapos kapcsolatból bukdácsol a másikba, folyton csalódások és remények között hullámvasutazva. Van, akinek csak felszínes viszonyok jutnak, mindig ő a harmadik vagy a mellékszereplő-szerető, sose ismeri meg a mély kötődést. És persze vannak a kapcsolat-képtelenek, akik próbálkozgatnak, de vagy nagyon szarul választanak, vagy sehogy sem, esetleg a legalapvetőbb kapcsolati gondokat se tudják kezelni.

Ez az elméletem rendszerint dühödt elutasításra talál, főleg az általam kapcsolat-képtelennek nevezettek részéről, de azért kíváncsi lennék a köz vélekedésére is, lehet szavazni!

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr345999673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kislatol 2008.03.09. 22:10:59

bár nem szimpatikus a fenti gondolatmenet, de ha őszinte akarok lenni legalább magammal, van benne igazság.

Nagyhalyú 2008.03.09. 22:23:47

ÉN megtaláltam melyik vonatkozik rám, így lehet benne igazság, bár kettőt össze tudnék olvasztani egy újabb elméleti meghatározásba, ami sokkal inkább illik rám :) A kérdés csak az, hogy ha már megemlítjük az életszakaszokat is, akkor képtelenség, hogy valaki a meghatározott tipusok közül többet is magáénak tudhat? Mellesleg szerintem pont az életszakaszok és tapasztalatok adják meg az alapját egy "halmazhoz" való tartozáshoz. Rövid az élet és az elméleted szerint van még mit kipróbálnom :)))

Marla 2008.03.09. 22:28:42

Hát... Szomorú, de ez az igazság. Én tudom, hogy hova szeretnék tartozni. De úgysem fogok, és majd esek egyik viszonyból a másikba. Evvvan. Cumi... Legalább jut tapasztalat bőven:D

Sixxty 2008.03.09. 22:41:08

Hosszú kapcsolat(ok) azt hiszem, bár most egy ideje szünet van. Remélem már nem sokáig :)

spacemonkey 2008.03.09. 22:53:22

hát vazze, én tuti kapcsolatképtelen vagyok

wildgica 2008.03.09. 23:06:54

hosszútávú :)

xoxo 2008.03.09. 23:49:09

neekem teenagerkorom olyan huszon akárhánytól, de onnét aztán folyton folyvást hosszútávú kalaplengetős matyóhímzéses békávés... és semmi hullámhoppozás(hulla stop 1-0).

dreamdancer 2008.03.10. 00:21:56

na hát mégiscsak van valami az elméletemben! :) (monky, te meg inkább a rövidtávú váltógazdák közé tartozol, szvsz)

cippo 2008.03.10. 01:31:10

Hosszú kapcsolatok közt rövidtávú kapcsolatszédelgő. Meg kapcsolatképtelen. Is.

Elf 2008.03.10. 05:24:36

Érdekes, de igaz ha belegondolok. 25 évesből átlendülni egy másik hosszútávúba asszem hosszútávúnak számít. És ha belegondolok a barátnőimbe mindegyik besorolható ilyen formában.

Viv 2008.03.10. 07:35:08

20-30 között hosszútávú, azóta inkább a rövideket szeretem. Hát, ilyen is van. :)

libretto 2008.03.10. 08:35:52

És ez még többdimenziós is lehet, azt hiszem. Viszont sok esetben pár(jelölt)függő. A mizantróp is megleli előbb-utóbb. Csak kurvára sokára, és rendszerint későn. Ekkor fognak jó és rossz dolgok történni hirtelen, és ekkor fog visszahajlani az egyén egy másik típusba, és két éven belül megőszül.

Gz 2008.03.10. 08:43:34

Asszem munkaköri kötelességem hinni abban, hogy az elméleted egy balgaság. :-)

ac. 2008.03.10. 08:44:24

ne aggódj, engem is hülyének néznek és ellenkeznek, amikor azt állítom, hogy a párok igenis hasonlítanak egymásra (mármint egyik tag a másikra, külsőre is). de szerintem akkor is igazam van, sőt, még neked is, bár kicsit több csoportra is oszthattad volna.

nyúl 2008.03.10. 09:25:45

mi az, hogy "viszonyokról szól az életem"? és hogy "rövidtávú kapcsolatszédelgő"? (úgy értem, a jelző nem kerek, a "rövidtávú")

phnb 2008.03.10. 09:31:21

Félrevezető elmélet. A kapcsolatok milyensége adott élethelyzettől, hozzáállástól, tapasztalatoktól stb. függ, ha rossz minták ismétlődnek, az is ezek és nem a "gének" miatt van.

Snyecc 2008.03.10. 09:37:40

Szerintem van benne valami, de az életszakaszokkal típust is lehet váltani... lehet valaki kapcsolatszédelgő, hogy aztán boldogan éljen egy hosszú kapcsolatban... van rá több példám:)

lililé 2008.03.10. 10:11:18

egyetértek veled. megfigyelem a barátaimat, mindenki folyamatosan ugyanazokat a hibákat ismétli, ugyanolyan partnert választ és választott akár 5 éve és most is. az uolyant értsd úgy, uazon típust. beteg lelkűt, a ribancot, a csajozósat, a mintafeleséget/férjet. stb-.

dreamdancer 2008.03.10. 11:52:44

na, a többség még mindig engem igazol vissza :)

Tyttö 2008.03.10. 12:12:42

De ettől még elmehetsz a redvás picsámba, abba.

dreamdancer 2008.03.10. 12:29:03

köszi...

Tyttö 2008.03.10. 12:38:46

Csak üdvözöltelek a kapcsolatképtelenek nevében, szervusz.

Ákos 2008.03.10. 13:06:35

Húúúha! Már köztetek sem dúl a láv?

indilány 2008.03.10. 13:12:22

A génesdi butaság szerintem, de egy-egy minta az élet kb. minden területén meghatároz, amíg rá nem jössz, hogy az nem jó, és esetleg le nem veted.

c 2008.03.10. 17:06:15

Szóval, a dolog csak részben genetikailag meghatározott. Ahogy állítod, Dreamdancer, butaság. Továbbá egy elmélet igazságát nem az határozza meg, mennyien igazolnak vissza. Sem a tudomány sem az igazság nem konszenzuson alapul. Mellesleg én is erősíthetném a hipotézisedet, hogy a kapcsolatra képtelenek nem értenek egyet az elméleteddel (részben), de ugye ez nem sokat változtat a helyességén.

moonlark 2008.03.10. 20:22:14

én kapcsolatfélő vagyok ;-)

zora 2008.03.10. 20:44:51

az első típus én vagyok, helló. kurvára minden attól függ, kik jönnek velünk szembe, és hogy velük hogy és mibe bonyolódunk, ehhez oszt nem sok köze van a genetikának.

egy lány 2008.03.10. 20:47:33

kapcsolatképtelen vagyok és egyetértek az elméleteddel. Na ilyenkor mi van? :D

dreamdancer 2008.03.11. 00:19:31

szavazzál baszics! :)

dreamdancer 2008.03.11. 00:20:43

c, ugye nem gondoltad, hogy én valóban hótkomoly, (ál)tudományos pszichogenetikai elméleteket gyártok?!

inez 2008.03.11. 00:58:53

szerintem mindenkinél jöhet valaki, aki ezt az egész elméletet felborítja.

Vika 2008.03.11. 03:11:43

Hé! Olyan mér nincs, hogy nem vagyok kapcsolatfüggő, de egyébként hosszútávú??? A kapcsolatfüggő olyan rosszul hangzik, és nem is hinném, hogy mindenkire igaz. Pedig úúúgy akartam szavazni...

barack 2008.03.11. 11:33:32

Csatlakozom az elméletedhez, akkor is, ha ismerek én is kivételt. Egy exem 34 évesen talált tartós kapcsolatot, addig csak 3. volt, szenvedett, vagy mindenkiben talált valami kifogást.

csillaglány 2008.03.13. 00:49:28

én egyetértek veled dd abban a részében, hogy a kapcsolatképességet fel lehet osztani ilyen kategóriákra. nem biztos, hogy csak genetikailag determinált, sok múlik azon, hogy milyen szeretet ingerek érték az embert amíg felnőtt. lehet egyébként rajta változtatni kemény munkával, pszicho segítséggel, már ha azt akarja valaki, és nem érzi jól magát az adott helyzetben. mondjuk azt nehezen tudom elképzelni, hogy a hosszútávú kapcsolatban élő panaszkodik arra, hogy ő bizony rövidtávú szivatós kapcsolatokra vágyna inkább a kiegyensúlyozott megszokott helyett...
süti beállítások módosítása