Semmi sem mutatja meg jobban a férfi és női lélek különbözőségét, mint a cipővásárlás, szinte már elsődleges nemi jelleg, mint a Barbie-baba mellbimbója. Szóval a nők szívből vásárolnak, elszántan, kitartóan és igen bonyolult algoritmus szerint, amit még férfinak nem sikerült dekódolnia, szélsőséges esetekben akár a doboz szine alapján, szánalomból a lábbeli iránt.
Ezzel szemben a férfi - én! - bevágódik a szokott boltba, 2 perc alatt felméri a kínálatot, 5 másodperces ár/érték-számítás, rábök a kiválasztottra. Nincs méretben, mondja a személyzet, de itt egy másik, majdem ugyanolyan. Újabb 5 másodperc kalkuláció (10%-kal drágább, nem érdekes), oké, adja. Felpróbál, bólint, fizet, távozik. 4 perc, cakumpúder.
És élvezem, hogy férfi vagyok.