HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2007.07.15. 22:45 dreamdancer

Én ugye alapból nem szoktam a sörnél, dugásnál és ingvásárlásnál fajsúlyosabb kérdésekkel foglalkozni, take it easy, szarj a világra meg ilyenek, de ami homokos-fronton zajlott itt az elmúlt két hétben, az kivágta a biztosítékot. Az utolsó csepp a pohárban azoknak a szellemi férgeknek a megnyilvánulásai voltak, akik "orvosként", értelmiségi és szakmai piedesztálról böfögtek betegségről, devianciáról meg börtönről. Én se orvos, se pszichológus, se szociólógus, se meleg nem vagyok, csak józanul gondolkodó ember, de a homoszexualitással kapcsolatban azért néhány evidens dolgot hadd jegyezzek már meg.

1. A melegek nem bántanak senkit, érted? SENKIT! Élik az életüket mint te vagy én. Ez önmagában elég kellene hogy legyen ahhoz, hogy aki beléjük köt, fellép ellenük, akármilyen módon korlátozná őket, azt tarkón basszák, de alaposan. Csak fundamentalista diktatúrák érzik úgy, hogy közük van az emberek magánéletéhez, ha ilyet akarsz, élj Iránban, tuti élvezni fogod!

2. Aki erkölcs, vallás, hagyomány meg hasonlók nevében érzi feljogosítva magát a beszólásra, az gondoljon bele, ő mit szólna, ha valaki a saját erkölcse, vallása alapján köpné le vagy kényszerítené valamire. Ha pl. a katolikus papok (buddhista szerzetesek stb.) cölibátusban akarnak élni, tegyék, mindenki éljen saját értékrendje szerint - mindaddig, amig mást nem bánt vele. De ne képzelje, hogy ő a Jó, az Igaz, a többi meg a Gonosz, mert annak megint tarkónbaszás lesz a vége, azt meg senki se szereti.

3. A melegeket (pszichológia értelemben) betegnek és/vagy deviánsnak ítélni azért, mert nem vesznek részt a darwini génátörökítésban és/vagy a társadalmi reprodukcióban ugyanolyan faszság, mintha az összes gyermektelent bélyegeznék meg. Akkor engem is gyógyítani kéne meg sok mást is nyilván, szaporodjatok bazmeg, mint a tenyészállatok.

4. Ez a betegség-dolog amúgy annyira sunyi és álszent, szegények, nem tehetnek róla, de akkor is kezelni kell őket, nyilván, meg hozni pár szabályt. Mondjatok már olyan betegséget, ahol nincsenek fizikai-biológiai elváltozások, a "beteg" prímán érzi magát (ha épp nem baszkurálják kopasz véglények záptojásokkal) és mást se bánt. Ellenben dolgozik, harmonikus kapcsolatban él és uram bocsá' még gyereket is nevel. Ilyen alapon bárkit betegnek lehet nevezni, aki nem a Kispolgár Orvosok Erkölcsi Kódexe szerint él.

5. És a kényes téma: házasság. Az már rég nem szorul bizonyításra, hogy az együttélés és párkapcsolat képessége független a szexuális orientációtól. Az persze minden vallás szabad döntése, hogy mit ismer el házasságnak, de az állam ne ugasson már bele. Józsi és Anna kaphat szocpolt új lakásra, Józsi és Béla/Anna és Piri nem?! Miért is? Hagyomány, ó igen. Már megint abba dumálunk bele, amibe nem kéne.

6. Meg a még kényesebb, a gyerek, na itt teljes a káosz. Mert a homokos párok default nem tudnak megfelelő családi hátteret teremteni egy felnövekvő gyereknek ugyebár. Eszerint a leszbikus pároktól akik ugye tudnak (némi donor-közreműködéssel) gyereket szülni, el kellene venni a csecsemőt? Kimondani is idiotizmus. És egy egymást szerető, rendes életvitelt folytató meleg pár rosszabb, mint egy egyedülálló, egy munkanélküli, egy narkós? Mert azoktól is csak akkor veszik el a gyereket, ha már ultra gáz van. Szóval inkább nőjenek fel a kiskölkök árvaházban, kerüljenek 18 évesen utcára, bele a nagy büdös semmibe, mintsem hogy örökbe fogadják őket... Észnél vagytok? Van itt olyan, aki árvaházban nőtt fel?!

7. Homoszexualitás és pedofília. Na itt szabadulnak el igazán az indulatok, hogy megrontják a gyerekeinket meg buzinak nevelik őket. Nem végeztem felmérést, de szvsz jóval több kislányt rontanak meg derék hetero férfiak (sokszor családtagjuk), mint kisfiút. A pedofília is független a nemi irányultságtól, lássuk már be. Ilyen alapon egyetlen gyereket se lehetne örökbe adni, hiszen a nevelőszülők biztos jól megrontják. Röhej.

+1 Azokat a szánalmas lelki nyomorékokat meg csak sajnálni tudom, akik ahelyett, hogy a saját farkuk megfelő lyukba tömésével foglalnák el magukat, mások farkával meg lyukával foglalkoznak, buziznak és tojást dobálnak. Mert ők nem csak betegek, de valóban veszélyesek és minimum deviánsok, de inkább szimpla bűnözők, kijárna nekik egy alapos tarkónbaszás. Akkor talán elgondolkodnak, mennyire szar, ha őket baszkurálja valaki.

86 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr56000184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuze 2007.07.15. 22:52:02

jó lenne, ha sokkal többen gondolkodnának így.

Némber 2007.07.15. 23:08:23

úgy érzem itt holnap estére kb 50 kommentben fog menni az anyázás.

gargoyle 2007.07.15. 23:26:31

hetfo reggel beindul a jobbik mediafelugyelet. hamarosan lathatjuk dream telefonszamat es fenykepet a kurucinfon :)

Truncus Cerebri 2007.07.15. 23:37:17

mélyen egyetértek... bólogatok... és ugyanezt gondolom.

csibi 2007.07.15. 23:44:17

Van, amivel egyetértek, de olyan is van, amivel nem, vagy az általad írt módon nem.

dreamdancer 2007.07.15. 23:54:41

hát, a dolgok már csak ilyenek.

dreamdancer 2007.07.15. 23:55:31

gargoyle, azok pöcsök ehhez

dreamdancer 2007.07.15. 23:57:01

Némber, hát, legfeljebb visszaküldenek páran a szülőanyámba. csak a kurvák akarnak mindenkivel jóban lenni.

bb 2007.07.15. 23:58:12

semmiféle kirekesztősdi nem méltó az emberiséghez,de sajna mindig van./azt a hétszázát,de okosat szóltam/,viszont az a legundorítóbb,mikor magukat értelmiségnek nevezők tök sötét középkori parasztokat megszégyenítő módon magyarázzák a hülyeségüket.

sway 2007.07.16. 00:10:06

és a fennhangon fujjcsúnyabuzizók hazamennek és mélymagyar dühükben fröcsögve jól kiverik egy kellemes leszbi pornóra, "meraznemolyan". egyébként erősen valószínűtlennek tartom, hogy a létező összes meleg homoszexuális nevelőszülők közt nőtt volna fel, éppen ellenkezőleg. el kéne gondolkodniuk ezen is talán. a szülők nemi identitása nem determinálja a gyerekét. komolyan szégyellem magam az ilyen idióták miatt.

Pheadar 2007.07.16. 00:10:18

Azt sose fogom elfelejteni, amikor Terry Black-et azzal vádolták, hogy a gyereket majd buzinak fogja nevelni. Erre ő csak ennyit válaszolt: "Szerinted az apám buzi volt, az anyám meg leszbikus?" Csak a gyereknevelés témához gondoltam hozzászólni.

dreamdancer 2007.07.16. 00:40:25

jah, minden homokost heterok neveltek... komolyan, hát nem volna szabad heterókra gyereket bízni :)

Rinn 2007.07.16. 00:41:07

jaja sway, én is valami ilyesmin elmélkedtem a napokban egy bejegyzésben, mármint így férfi homoszexualitás pfujj, a leszbipornóra meg kiverni? Dream, teljesen egyetértek :respect: stb.

dreamdancer 2007.07.16. 00:42:38

hát, mondjuk két csajhoz én is szívesebben csatlakoznék, mint két pasihoz :D

dreamdancer 2007.07.16. 00:43:26

bb, ez is mutatja, az "értelmiség" nem szellemi kategória

Rinn 2007.07.16. 00:43:52

De nem is fröcsögsz teli szájjal hogy szégyelljék magukat, perverzek ;-)

sway 2007.07.16. 00:44:57

azért tudok neked olyan két csajt mutatni, akik elől sírva menekülnél cölibátusba, szóval jól gondold meg >8)

sleeplessness 2007.07.16. 01:19:39

egyetértek. mindenben. dream klónoztasd magad, h még többen gondolkodjanak így.

black moon 2007.07.16. 06:09:44

Mintha láttam volna egy ismeretterjesztő filmben valahol nem olyan régen, hogy most már - talán, de nem esküszöm meg rá - bizonyítható a génekkel, hogy valaki melegnek születik, és semmi köze a neveltetéséhez stb a nemi identitásának. Továbbá a házasság kérdése azért érdekes, mert ott van pl. az orvosi titoktartás kérdése, mely szerint: betegről információt csak családtagnak adhatnak ki, csak a család dönthet a beteg kezeléséről, amennyiben a beteg nincs döntés képes állapotban (pl: eszméletlen, kómás stb.) Valamint (szeretek film klasszikusokat idézni, bocs) gyereknevelés témájában ajánlom figyelmébe mindenkinek, aki nem képes felfogni, hogy egy meleg nem feltétlenül nevel a gyerekéből meleget, hogy nézze meg a Madárfészek (Robin Williams-szel) vagy európai kiadásban Jean Poiret Az őrült nők ketrece című színdarabja alapján készült (olasz-francia) filmet. Azt hiszem, nem csak a melegek kérdésében súlyos ez a probléma, hogy még mindig nagyon nagy része a társadalmunknak ördögűzéssel szeretné kiirtani a számára nem tetsző viselkedést. A buzgó, bigott vallású emberek, akik kijönnek a templomból, és Isten, hit, vallás, keresztény értékek nevében olyan gonosz módon gondolkodnak, mintha még mindig élni lehetne a "Szent inkvizíció" eszközeivel. %neutral% Dream: néha kibújik a szög a zsákból, és kiderül, hogy nem a hímsovinizmus az egyetlen oldalad. Ezért olvaslak még mindig. %wink%

gus 2007.07.16. 08:19:11

téged talán nem találnak be a hülegyerekek, (mert nem kerülsz a freeblog főoldalára, ők pedig onnan támadnak) akik a jobbik nevében fröcsögnek! reménykedjünk! az írással egyet értek és örülök neki, hogy te is foglalkoztál a témával.

Tyttö 2007.07.16. 08:30:05

De miért? De miért? Nem elég a média? Minek kell még neked is ezzel foglalkoznod? Napi három buzis cikken kell átrágnia magát az embernek átlag. Lassan elég már belőle.

dreamdancer 2007.07.16. 08:48:00

na pont ezért. mert elegem van abból, hogy vannak olyan történések, amiből ilyen cikkeknek kell születniük

dreamdancer 2007.07.16. 08:50:51

gus, jah, egyszer végeztem egy párt-preferencia felmérést az olvasók körében, és egyetlen miépes volt összesen :) szerencsére ez az embertípus máshova jár olvasnivalóért

dreamdancer 2007.07.16. 08:52:46

moon, nagyon egyetértek, sok nyitott kérdés lebeg a semmiben, amivel nem mer a közélet foglalkozni. (a filmeket láttam, de hát az mondjuk komédia, nem törekszik se mélységre, se hitelességre, nem is az a dolga)

dreamdancer 2007.07.16. 08:53:39

sleeplessness, belőlem egy is sok :)

dreamdancer 2007.07.16. 08:54:17

sway, elhiszem :)

black moon 2007.07.16. 08:55:30

Dream: Jó persze, nem a filmek dolga bármit is bizonyítani, csak ez jutott eszembe.

krikszi 2007.07.16. 09:02:21

Reggel olvastam még ezt az írásodat, és azon gondolkodtam, hogy nem tudom, mit gondoljak... Valahogy az eszemmel megértem, és igen, így van, ahogy te is írod, mondod, de mégis, picit ellenérzés van bennem, és ottvan, hogy okés ez így, de (....) .... Hogy normálisan szeretnének élni, mint bárki más, az addig rendben van. Csak valahogy az nem tetszik, amikor már nagyon hivalkodóvá válik a magamutogatásuk, mármint, az életüknek az a része, ami alapesetben és normálisan két emberre tartozik.... szóval azt hiszem, nekem ezzel van gondom.

Gabi 2007.07.16. 09:05:32

Krikszi, én is azon gondolkodtam hogy írjam meg, de Te teljesen azokat a mondatokat írtad le, amit én is szerettem volna:)

tipicall 2007.07.16. 09:13:56

Szívemből szóltál. Tudtam én, hogy mégis van benned valami, amit kedvelek és nem puszta mazochizmusból olvaslak :D

Tyttö 2007.07.16. 09:14:21

Ez lófasz. Sokkal rosszabb történések is vannak. Egyszerűen túl meleg van, meg uborkaszezon.

black moon 2007.07.16. 09:15:12

Már nem azért a 10 fillérért, de bocsi a heterók nem kérkednek a szexualitásukkal? Lehet, hogy máshol ez nem így van, de pl Budapesten már olyat is láttam, amikor fényes nappal, az Erzsébet téri játszótéren élt egy pár nemiéletet. Ez mennyivel jobb, mint a melegfelvonulás?

Cuki 2007.07.16. 09:34:39

Huhh ez szép kifakadás volt Dream...:) Nagyon nagy részben egyetértek, egyetlen kivételben. Ha egy gyerek melegek házasságában nő fel, lehet genetikusan nem meleg, de a környezet nagyon nagyban hozzájárul ahhoz, h amit lát azt magára is vegye, magyarán pszichésen azt képzelje magáról, h ő is meleg mégha alapból nem is annak született. Nem biztos, h az lesz, de eltanulhatja. Mivel egy gyereknek kicsikorban a szülei a fő példakép ezért nem fogja rossznak érezni amit eltanul, csak eltanulja. Nem fogok azzal takarózni, h pszichológiát meg ilyen szarokat tanultam, mert nem emiatt ez a véleményem. Aki akar kövezzen meg emiatt még nem fogom másképp látni.:) Ettől függetlenül szerintem egész jól leírtad a véleményed.:)

vanguard 2007.07.16. 09:48:21

ha már a melegfelvonulásokról van szó, meg hasonló rendezvényekről, például a szülők oldaláról teljesen elfogadott az szerintem, hogy nem akarják hogy a 4 éves pistikében megbomoljon a világkép... elég ha tizen akárhány évesen szembesül azzal, hogy vannak férfinek öltözött nők, nőnek öltözött férfiak és vannak akik ugyanolyan neművel... - és épp ezért egy játszótéri nemi élet (habár tényleg nem helyénvaló :) szószerint) de mégis kevesebb nyílvánosságot kap, mint egy kb. országos felvonulás az andrássy-n, vagy akárhol. nem biztos, hogy ilyen szinten hangoztatniuk, mutogatniuk kéne magukat, hogy megmutassák, ilyenek életmódú emberek is vannak. tudjuk, hogy vannak. - amúgy egyetértek az érvekkel általánosan.

m.a.é.t. menyét 2007.07.16. 10:15:57

Szülői felelősség ablakon ki. Tiltsunk be mindent, ami árthat a gyereknek. Kezdjuk a mediaval. Abbol ugyis csak ilyen "fertelmekről" értesül a szerencsétlen...

vazul 2007.07.16. 10:26:56

Fényes nappal közmegbotránkoztató viselkedést tanusít (értem ezalatt a melegfesztiválon való "vonaglást"), és ha lebuzizom még én vagyok a szemét? Mindenkinek magánügye a szexuális identitása, nem kell reklámozni.

dreamdancer 2007.07.16. 10:37:42

vazul, vanguard, krikszi, ti is felvonulnátok, lármát csapnátok, ha megfosztanának pár alapjogtól, mert mondjuk vegetáriánusok vagytok vagy mittudomén. Továbbá ha heteróknak szabad közterületen smárolniuk, melegeknek miért nem? Nem a smárolással van gondotok, hanem hogy KIK smárolnak? Mert nem tetszik, undorít? Akkor talán a ronda emberek se smároljanak, mert az is undorít? Erről szól az egész demokrácia, hogy szabadon csinálhasd, amit akarsz, amíg másnak nem ártasz vele, akkor is, ha többen nem értenek vele egyet. Én pölö ateista vagyok és sok vallásos megnyilvánulás visszatetszést kelt bennem, de felháborítana, ha bárki is be akarna tiltatni egy körmenetet.

dreamdancer 2007.07.16. 10:39:40

Cuki, amúgy kíváncsi lennék, nyugaton vannak-e kutatások meleg párok által nevelt gyermekek személyiségfejlődését illetően? az mondjuk sokat segítene objektív megítélésben

dreamdancer 2007.07.16. 10:40:49

Tyttö, túl "meleg"...? :D

dreamdancer 2007.07.16. 10:41:37

tipicall, te elfogult... :)

gus 2007.07.16. 10:51:13

krikszi: a hetero pároknak nem kell esélyegyenlőség. a melegek azért mutogatják magukat, hogy végre észrevegyék őket és ugyanazt a normális élhessék mint ti! ha elbújunk akkor nem történik semmi! hidd el ha én is megkapnám azokat a jogokat mint ti és nem neveznének másnak, én sem siránkoznék! élném a világom, mint marci hevesen!

Cuki 2007.07.16. 11:00:49

Dream nem tudom lehet, h vannak lehet, h nincsenek. Tényleg sokat segítene, ettől függetlenül én csak elmondtam a véleményem.:)

Neisha 2007.07.16. 11:06:14

hát, én azt gondolom, hogy a melegek is visszafoghatnák magukat, már nem azért, de ami azon a felvonuláson ment, nagyon durva volt! jó jó, esélyegyenlőség, de ne csodálkozzanak, ha megdobálják őket, amikor ott nyalják-falják egymást!

gus 2007.07.16. 11:09:42

Neisha: ne ítélj ezekből a szélsőségekből.

ford 2007.07.16. 11:10:15

ez nem erről szol, hogy kinek van igaza, hanem, hogy ki-kinek-hisz. ezen a téren nincs meggyőzés, vagy érvek, csak a népbutitás

dreamdancer 2007.07.16. 11:12:20

baszics, akkor szerinted mindenkit meg lehet dobálni, aki nyal-fal? ha te smárolsz a partnereddel és megdobálnak, te mit szólnál? emberek, fogjátok fel, a heteroszexualitás nem jár előjogokkal!

cb 2007.07.16. 11:13:46

Az a helyzet, hogy nehezen vetkezzük le a keresztény államiságot. A keresztény 'értékek', szokások, megszokások - sajnos - még mindig mindent áthatnak. Vegyük például a munkaszüneti napokat, melyek jó része egy-egy keresztény ünnephez köthető egy olyan korban, mikor elvileg az államnak semmi köze a valláshoz. A másik, hogy menjetek ki a Budapest Parádéra, na ott láttok még a melegfelvonulásnál is olyanabbakat.

zöld 2007.07.16. 11:14:12

én is olvastam az indexen az orvosokról, le is döbbentem rendesen. aztán dühös is lettem. aztán azt gondoltam, hogy ezt a fajta gondolkodást az életben nem veri ki belőlük senki. a fiatalabb generáció nagyobb része talán más... (azért azt az életben nem gondoltam volna, hogy orovosok börtönt, betegséget emlegetnek.)

Neisha 2007.07.16. 11:16:57

mindennek van határa, tudod... és nem ugyanaz, ha én adok egy csókot a barátomnak, vagy kinnt az utcán nekiesek. legyen buzi, akinek az jó. de nem az az egyetlen módja, hogy kiharcolják a jogaikat, hogy majd' megb*sszák egymást kinnt az utcán.

cb 2007.07.16. 11:18:26

Neisha, eddigi életem alatt vajmi kevés homokost láttam egymásnak esni utcán. Annál több hetero akciót egy-egy eldugott sötét helyen.

Neisha 2007.07.16. 11:21:14

ez lassan már olyan "fúj hülye heterók"-szagú... már nem azért... tudom, hogy vannak barom emberek, de ez a buzikra is igaz.

gus 2007.07.16. 11:21:43

neisha: csúnya szavak ezek. mit tennél ha én a barátommal ugyanazt csinálnám mint a heterok a buszmegállóban, a westend-ben, a vonaton, a strandon? kinyalnánk egymás száját, dörgölnénk a nemi szerveinket egymáshoz,... . Az jobban tetszene mint évente egy meleg felvonulás, amiről nem is muszáj tudomást venned? kicsi az ingerküszöb és kevés ember fogadja be tiltakozás nélkül a látottakat!

Mikkamakka 2007.07.16. 11:29:27

nem szeretem az olyan nyál kommenteket, hogy "milyen igazad van", stb. de épp egy választ fogalmazgattam vazulnak, vanguardnak, meg krikszinek, mikor látom, hogy DD már megmondta nekik, mégpedig jobban, mint én tettem volna. úgyhogy ez itt egy olyan nyál komment lett, amilyet nem szeretek. szóval ja (most már Neishának is): majd akkor tartsuk túlzónak a melegfelvonulást, amikor ugyanolyan rezzenéstelen arccal sétálunk el egy csókolózó homo pár mellett az utcán, mint egy csókolózó szép fiatal hetero pár mellett tennénk. amíg ilyen elutasító ez a köcsög társadalom szegény melegekkel szemben, addig teljesen megértem és elfogadom, hogy demonstrálnak. fogadok, hogy a buzizók jó része eldobja a cigicsikket meg a szemetet az utcán, amivel jóval többet árt a társadalomnak, mint az általa megszólt, kiközösített, betegnek vagy bűnözőnek titulált melegek.

dreamdancer 2007.07.16. 11:30:27

elfogadom, jogos elvárás, hogy emberek ne az utcán dugjanak, egy határon túl ne kényszerítsék rá a szexuális életük látványát másokra. de nem azért mert melegek! a medencébe hugyozást se bőrszín szerint ítéljük undorítónak!

cb 2007.07.16. 11:32:18

Neisha, szó sincs arról, hogy 'fúj heterók'. Magam is hetero vagyok, jól is érzem magam a bőrömben. De nem értem, hogy miért jobb szerinted egy heterofelvonulás, mint egy melegfelvonulás? Jó elhiszem, hogy esztétikusabb egy laikusnak egy férfi-nő páros, bevallom nekem is, de nem érzem, hogy ez feljogosítana engem arra, hogy máshogy kezeljem a melegeket. Személy szerint a huszonéves lányokat jobban szeretem a hetvenéves hölgyeknél, mégse dobálom tojással az idősebbeket csak azért, mert egyszerre sokat látok az utcán és zavarja a szemem.

gus 2007.07.16. 11:37:11

az a helyzet hogy nekem is ugyan olyan jogom van boldognak lenni mint bárki másnak. én is ember vagyok és elvárom, hogy egyenlő embertársként kezeljenek, úgy ahogy én is teszem másokkal. legyen ez független attól hogy milyen a bőrszínem, milyen hitem van, kivel szeretkezem, balkezes vagyok e, ... ennyire egyszerű.

ralee 2007.07.16. 11:39:11

ezek az összegyüjtött pontok arrol szolnak , "tarkónbaszás"-unk mindenkit aki nem igy gondolkodik a homikrol ? :)) ez vicc . de az biztos , h. amig mást nem zavarnak vele , nyomasák ugy az életüket , ahogy akarják . igy nézve ez mindenkire él . heterora is !! spec nekem egy nöi orgazmus sikoly jobban tetszik a szomszédbol , mint két izzadt férfi hörgése . izlésröl nem vitatkozom .

Mikkamakka 2007.07.16. 11:43:45

ralee, hallgatózni nem szép dolog!

Mikkamakka 2007.07.16. 12:28:12

egy megfejtés: a hangos tojásdobálók meg az 5 gyerekes tudós orvosok nem látens melegek véletlenül?

rexi 2007.07.16. 12:43:10

máskor is irhatnál a "sörnél, dugásnál és ingvásárlásnál fajsúlyosabb kérdések"-ről. állati jó...kösz

bb 2007.07.16. 13:38:07

most láttam a tv-ben,hogy egyes oroszlánok közt is akadnak melegek. na szép! állatok királya...hát szerintem az állatorvosoknak is kéne tiltakozni. meg be kell tiltani az oroszlánokat is.

dreamdancer 2007.07.16. 13:46:08

esetleg pszidhológushoz küldeni... :)

krikszi 2007.07.16. 13:46:40

Szerintem az a baj ebben a meleg-kérdésben (már bocs, hogy így fogalmazok), hogy túlságosan a szexualitást hangsúlyozzák, ők maguk is, és a az "ellenpárt" is. Azt, hogy közben milyen az egyéb életük, a mindennapi, arról nem beszélnek, beszélünk. Itt nincs "ti" és "mi", emberek vagyunk (különben is, az jutott eszembe, ezt az elkülönülést éppenséggel mintha a társadalom nem nagyobb része tenné, hanem éppen az érintett rész.....). DE! ha a gyerekemre gondolok, azért mégis azt érzem, hogy valahol legyen már egy stoptábla ebben a kérdésben..... Ez lehet, hogy álszentség, lehet, hogy konzervatizmus, de én így gondolom.

dreamdancer 2007.07.16. 13:47:20

rexi, köszi, de van pont elég megmondós, közéleti blog, ők sokkal profibbak a fikázásban, mint én :)

Némber 2007.07.16. 13:50:51

nyertem. :) jó az, hogy csak a kurvák akarnak mindenkivel jóban lenni! nagyon jó!

mm 2007.07.16. 14:15:06

"melegek is visszafoghatnák magukat, már nem azért, de ami azon a felvonuláson ment, nagyon durva volt! " és ami a Budapest Parádén megy, a kamionon félmeztelenül vonagló pasik-csajok sokkal jobbak, csak azért, mert ők heterok?!

Evy 2007.07.16. 14:48:54

köszi dream, végre meg tudom mutatni a barátomnak mire gondolok, anélkül, h összevesznénk.

ford 2007.07.16. 16:36:12

nem dream, de hogy gyözöl meg egy tajparasztot arról, hogy ne gondoljon tajparasztságokat, aki meg ugy gondolja mint te azt meg nem kell gyözködni

Hugi 2007.07.16. 18:34:24

Hiába, na egy család vagyunk, szóról-szóra leírtad mit gondolok erről a dologról. Anyánkat és nagyanyánkat illeti az érdem.

Hugi 2007.07.16. 18:35:42

Illetve az ő érdemük. (hogy ilyen fasza gyerekek lettünk)

dreamdancer 2007.07.16. 20:30:02

jaja hugi, szívemből szóltál!

dreamdancer 2007.07.16. 20:31:10

Evy, hát ha ettől kerül el az összeveszés... :)

Rege Ata 2007.07.16. 21:26:43

Dream, én speciel valamilyen római katolikusnak nevezett "vallásos" neveltetésben (is) részesültem, "de"... Ha a melegek nem vonulhatnak fel, akkor az Orániai Rend miért teheti? Vagy épp tegnap előtt miért parádézhatott mindenki, aki franciának vélegeti időnként magát? Szerintem kellene szervezni egy felvonulást a Gyermekek Keresztes Hadjárata - és egyben minden "keresztes hadjárat" - "emlékére"... Ennyit a "normális" társadalomról. Jah, meg még egy-néhány megjegyzés: 1. "Leben und leben lassen" ("Élni és élni hagyni") 2. "Más szemében a szálkát, magáéban a szálfát(/gerendát)..." 3. "Az vesse rá az első követ, aki maga még nem vétkezett!" (+1. "Nem, nem, soha! Igen, igen, mindig! Világ proletárjai egyesüljetek! Világ proletárjai, engem hagyjatok békén!" ;-s) Egyéb gondolataimat egyébkor :-)

zora 2007.07.16. 22:12:33

73 komment???!! baszics, el nem olvasom ezt a sok szart, megyek oszt keverek még egy fröccsöt inkább:D

dreamdancer 2007.07.16. 23:56:28

te vidéki értelmiségi, te :) a koktélt keverik baszics, a fröccsöt simán csinálják

dreamdancer 2007.07.16. 23:57:17

Ata, látom, bibliailag topon vagy

gus 2007.07.17. 06:26:57

jé, mégsem talált meg a hülegyerek, látod!!! az utóbbi pár napban már nem fröcsög annyit! :-)

jaq 2007.07.17. 11:30:35

na igen. sok dolog megállja a helyét, de nem minden oldható meg tarkónbaszások sorozatával és talán nem is lenne jó, ha ez volna az eljárás, ha valaki másképp gondolja mint te. ez ugyanolyan, mint _ , de persze macsó. a gyerekvállalással kapcsolatban gondoltam még hozzászólni. tkp az van, hogy hetero párok is éveket várnak egy-egy kisgyerekért; amíg ez így van - bár álmodozni lehet -, nincs reális esélye (talán értelme sem annak), hogy melegek kapják a gyerekeket. természetesen itt is - mint mindenhol - vannak egyenlőbbek (ti. pl idősebb gyerekek már nem túl népszerűek az örökbefogadók körében) és ezekre a - leginkább csecsemőkorú, de 3 évesnél fiatalabb gyerekekre - pályáznak a potnciális örökbefogadók szexuális preferenciájuktól függetlenül. ha a meleg pár hazaviszi a 9 éves Rontó Herkulest, vagy Lakatos Dzsennifert - megszabadítva őket a nyomasztó (és nem mellesleg az én adómból fentartott) állami gondozástól, akkor rajta! továbbá: leszbikus pároknál - írod -, csak egy donor szükségeltetik. technikailag valóban, ám a helyzet korántsem ilyen egyszerű. egy ilyen ismerős-pár pl évek óta azon rágja magát, vajon mi volna a jobb: ha egy ismerős fiút kérnének meg rá (ekkor fenn áll az esélye, hogy - egyszercsak - igényt tart majd apai jogaira, esetleg látogatni szeretné saját gyermekét, vagy részt kíván venni annak nevelésében, holott nem a család tagja), vagy egy teljesen ismeretlentől szereznének anyagot (ekkor azonban nem tudjuk, az alapanyag milyen emberé volt - genetikailag mennyire egészséges, fizikailag mennyire attraktív, stb.). megoldási javaslat: amennyiben a meleg-pár célja a gyerek, keressenek egy más nemű meleg-párt és házasodjanak össze így - - ezzel megnövekszik az esélyük az örökbefogadásra. azt a törvény megengedi, hogy - nem azzal házasodunk, aki a szívünk választottja. ennyire egyszerű, nem nyefegni kell, hanem adott anyagból dolgozni. a válaszkommentjeidhez: leírsz hülyeségeket, hogy miről szól a demokrácia. nemá'. hát Neked kell ezt mondani, aki évekig tanultál államelméletet és jogtörit? az egy dolog, hogy szerinted miről kéne hogy szóljon a demokrácia és az meg egy másik, hogy miről is szól. (ld: Weber: A politika mint tudomány illetve A politika, mint hivatás). bocs, hogy hosszú volt, meg unalmas, de most ráértem. :)

dreamdancer 2007.07.17. 12:58:44

Nah. 1. Tényleg azt fogalmaztam meg, milyennek kellene lenni a demokráciának, nem a rögvalóságot - az ismert. 2. Igen, hetero párok is éveket várnak gyerekre, ahogy írod: 1-2 éves, fehér bőrű, szellemileg-testileg egészséges gyerekre. Ha egy 7 éves roma gyereket akarsz örökbe fogadni, nincs várólista. Kivéve, ha meleg vagy, mert akkor eleve alkalmatlan vagy. 3. Gyakorlatilag az örökbefogadás/gyermekvállalás kerülőútjait ismerteted. Ez nem lehet normális, nem lehet megoldás, csupán kényszer. 4. A tarkónbaszás nem a másként gondolkodóknak szól. Mindenki mondhatja, gondolhatja, hogy én hetero vagyok, én nem házasodnék azonos neművel stb. De amikor másokra akarják a saját elveiket kényszeríteni, hogy ti se házasodjatok, ti se csókolózzatok az utcán, mert nekem ez nem tetszik - és mindezt még erőszakkal támogatják meg - na ott szvsz jogos a tarkónbaszás. Tudod - filozófussal vitatkozni leht, nácit csak tarkón lőni. Sajna mindenki csak a saját módszereiből ért.

dreamdancer 2007.07.17. 13:00:37

gus, ez a jó a blogol.hu-ban, csendes, nyugodt hely :)

miles 2007.07.17. 13:48:21

Végigrágtam magam a sok kommenten, hááát...Tudom, most majd én leszek az unkonform, mert nem bólogatok veszettül, de van valami, amit akkor is ki kell hogy mondjak. Mi az, hogy magánügy?! Meg senki ne szóljon bele? Ha holnaptól pioispöttyös nadrágot fogok hordani, az magánügy. HA kiviszem az utcára, és felvonulok, bilboardot csináltatok magamnak és transzparenst akasztok a hátamra, már közügy. Én tettem azzá, basszics! HA odahaza kitapétázom a falamat Viktorkával/Fletókával, piros pöttyös alsógatyával, magánügy! De ha az arcomat adom hozzá, ha odateszem magam NYILVÁNOSAN valami mellé, már nem csak az én magánügyem, tehát a kritikát is el kell fogadnom! Neked mondjam, basszus, aki blogot vezet? A magánéleted, a gondolataid addig a sajátodéi kizárólag, mig közzé nem teszed. HA közzé tetted, vállalod a sok hülye kommentet is. Persze, tökéletesen igaz, a vélemény szabad, a fizikai erőszak nem! De megintcsak: Nem azért rohadék valaki, mert melegeket inzultál. hanem, mert BÁRKI emberfiát inzultál. A szocpolhoz nem értek. De eszembe jutott erről is valami. HA Te, meg én bemegyünk és kérünk, és aztmondjuk, hogy haverok vagyunk, és anyagilag nekünk előnyösebb, ha összeköltözünk, márcsak csajozás végett is, akkor nekünk nem adnak? De ha szerzünk neked egy rózsaszin toppot, és besétálok veled kézenfogva, már adjanak? Ez igy nem diszkrimináció?

Rege Ata 2007.07.17. 18:55:50

Dream, majd' kénytelenség... :-) Na, megyek ...vizet inni (de vajon mit is prédikálok? :-o :-))

dreamdancer 2007.07.18. 10:25:03

miles, pont azért lett belőle esemény (közügy) kreálva, mert állam beleszól a magánügybe, megkülönböztet (házasság, gyerek, egyebek). És a tsd egy része is: képzeld el, ha a kékszeműek (heterók) vígan korzóznának az utcán pöttyös gatyában (értsd: smárolnak), de ha egy barnaszemű (meleg) tűnne fel ugyanazon pöttyös gatyában (smárolna) az utcán, akkor felháborodottan nekiesnénak. Ez esetben ha a barnaszeműek kicsapják a balhét, akkor most ők a hibásak? Fognák be a szájukat és maradnának otthon? Ha így működnének a dolgok helyesen, a feketék még mindig a busz végében utaznának a buszon Texasban és a nőknek se volna szavazati joga...

miles 2007.07.18. 16:43:44

Dream, felháborodhat, véleményszabadság van, de nem eshet neki. Ez izlés dolga. Sokak szerint a kékszeműek(értem, heterók) se járjanak pöttyös gatyában(mondom, értem, smároljanak, keféljenek és szopjanak/szopassanak) az utcán. Most ha valaki albinó(értsd, zoofil) és cuki pirospöttyös gatyában jár az utcán(értsd, közterületen keféli a kuzyáját)akkor azt is lehessen? Hol a határ Dream? Vagy mindenki ingerküszöbe szeerint válogasson? Mert az albinót már a barnák is leköpnék? Legyen végre egyértelmű, bazmeg! MIndenki magánügye mit csinál, mig privát közegében teszi, és nem árt vele másnak. Abba ne is szólhasson senki! DE!!! Mindenki legyen tekintettel másokra is, ha nem akar konfliktusba keveredni. Ha köpködök a villamoson, magamra vessek, ha előbb utóbb szóváteszik.. Ha otthon teszem, ne szólhasson bele senki... De ne csináljunk szent teheneket basszus, mert azt rühellem! És nem csak én rühellem, hanem mindenki, akit kirekesztenek, és kijelentik, hogy nem tertoznak a védett fajba. Ha pedig neadjIsten megkérdezem, én miért nem, akkor leereszkedően kijelentik, neked legyen elég, hogy a többséghez tartozol.

Peti 2007.07.18. 16:55:16

Nem olvastam végig az összes kommentet,csak a bejegyzésre írnék. Hogyan lehet elfogadtatni egy tulajdonságot úgy,hogy azt kiemeled a többi közül,és odatolod a többiekhez,hogy márpedig...? Úgy szeretnék beszélni egy olyan emberrel,akit azért bántottak,azért rúgtak ki a munkahelyéről,mert meleg. Lehet nem járok eleget a világban,de eddig még ilyet nem láttam. Csókolózó fiúpárt már igen. Lánypárt is (az egy fokkal jobban tetszett,de ez most nem tartozik ide :)) A felvonulásról "mindenki éljen saját értékrendje szerint - mindaddig, amig mást nem bánt vele." pontosan. Nekem (fene az ízlésem,tudom) ettől,időnként hányingerem volt. Akkor is így lenne,ha ezt a féllábúak,kékszeműek,fetisiszták,marslakók csinálták volna.(Budapest Parádé dettó).

anarivant 2007.07.19. 09:50:10

"Fognam a kezed, de nem lehet. Mit szolnanak az emberek? Huzd a dzsilbabod szorosra majd otthon kapsz az arcodra." (muszlim szerelmi enek - ismeretlen kolto verse)... ... ... Csak ugy a muveszi szabadsag cimen...
süti beállítások módosítása