HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2007.05.03. 14:53 dreamdancer

Mivel jó esélyem van rá, hogy ma este munkából és jogos felháborodásból kifolyólag meglincsel párszáz ember, talán most kellene elbúcsúznom, végrendelkeznem meg ilyenek, de erre nincs időm. Ha mégis túlélném, a maradványok 10 után a Tandemben megtekinthetők. Öltönyben, baszics.

Update (másnap)
Túléltem. Az ügyfelek is. Mer' kemény vagyok, mint a mirelit spenót és gyorsan futok, mint a Forest Gump

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr736000372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaszi 2007.05.03. 15:04:37

Lehet inkább haza kéne menned a Tandem helyett.

pamparampamm 2007.05.03. 15:26:51

A Naaaagy Elkerülő Hadművelet... Valahonnan ismerős... Haza menni, haza kell, és bármi is legyen a vége, megbeszélni kell. Anélkül csak szenvedtek mindketten, valamelyikőtök tűréshatáráig. Persze a férfiak szakítási módszere állítólag ez: mivel gyávák, a lehető legkisebb részvétellel addig fokozzák a helyzetet, amíg a nő mondja ki, mert elege lesz. Tudnod kell, hogy minden perc távolmaradás csak mélyíti a szakadékot, csak ront a helyzeten. Minden perc, amíg tart az elkerülő hadművelet, csak mélyebb szakadékba taszajtja a hölgyet. (Én speciel ilyenkor arra szoktam volt gondolni, hogy "nem is számítok neki, ennyire mindegy neki az egész", és a tervezett hazaérkezéstől számított 20 perc késésen belül - természetesen csak válsághelyzet esetén - eljutok a "nem is szeret" c. rigmusokig) A kérdés az, hogy akarod-e egyáltalán menedzselni a válságot és stabilizálni a helyzetet Tyttöval? Mert ennek épp az ellenkezőjét hoztad a szőkével, nem? Nos, a nőknek általában már a szándék bőven elég, hajtogatják magukban, hogy de hát látszik, hogy szeret, meg akarja oldani, és aztán a nők megoldják, csak hagyd magad. Ha akarod. A szőkéért meg a nem haza menésért minimum a bocsánatkérés dukál, már csak korrektségi alapon is, ha meg volt a szőkével valami hátsó nem baráti szándék, akkor különösen, mivel a dolgokat úgy csinálják korrekten az emberek, hogy előbb lezárnak valamit és csak aztán nyitnak egy újat... Az elvarratlan szálaktól csak felfeslik az egész. pamparampamm, az 59431. aki megmondja a tutit, borzasztó erkölcsi magasságból, anonym és ismeretlenül

bb 2007.05.03. 15:49:39

ha Téged olvaslak Neked adok igazat DD,hogy hagyni kell Magadnak időt,majd eldől Benned,kialakul. ha Tyttöt olvasom,belesajdul a szívem,annyira megértem Őt is.(egy pillanatig nem gondolom,hogy okosat mondtam)

Deva 2007.05.03. 15:54:20

Menj haza ;) ne menekülj.

Tyttö 2007.05.03. 16:25:26

Na de én is a Tandemben leszek, azt hiszem. Ilyenkor mi van? :)

zaszi 2007.05.03. 16:37:40

Tyttö, békülj ki vele. :)

Deva 2007.05.03. 16:47:19

zaszi: sztem nem csak Tyttönek kell békülnie, pláne a szöszi miatt ne ő kérjen már bocsánatot ;) Tyttö: talán az, h Tandem helyett otthon kéne lennetek v sétálni vhol és megbeszélni a problémá(ka)t.

zaszi 2007.05.03. 17:05:07

Deva, valakinek meg kell tennie az első lépést. Hátha attól a másik is megteszi ugyanazt vice versa.

Deva 2007.05.03. 17:12:36

Zaszi, eddig ok, de ne a megbántott kérjen már bocsánatot, nem?

nyúl 2007.05.03. 17:28:50

szerintem csak lakógyűlésre megy.

Eszti 2007.05.03. 19:07:49

Szerintem meg senkinek semmi köze ehhez az egészhez, oldják meg ők ketten, hiszen csak ők vannak/voltak ott, ők tudják mi volt/van/lesz a helyzet. Döntsék el, hogy van-e értelme további energiát beleadni ebbe a kapcsolatba, vagy nem és akkor mindegyikük azt csinál amit akar. De ezt csak ők tudják. Se Te, se én, se más nem fogja megoldani, eldönteni, megélni, feldolgozni, belenyugodni. A feleket viszont nem kellene hergelni. Uff. Szóltam.

zaszi 2007.05.04. 10:38:50

Esztinél a 3 pont

okoshtoyash 2007.05.04. 10:41:40

A domesztifikalasi kiserlet tul gyors volt, erre minden dd-elöeletü him ösztönböl menekülessel reagal. Kerdes csak az, ha az eszet is bekapcsolja, hogyan dönt.

okoshtoyash 2007.05.04. 10:44:17

Eszti: szerited senkinek semmi köze az egeszhez. Ilyenkor gyakori ez az erv. Szerintem viszont akkor nem irna le a netre orszag vilag ele, hogy barmilyen okostojas belepofazhasson :) Vagy becsukna a kommentboxokat megint.

dreamdancer 2007.05.04. 15:12:34

néha még mindig elcsodálkozom, mennyire félre lehet dolgokat érteni/magyarázni... 1. minden csütörtökön Tandemezünk, rendszerint együtt (most is) 2. gyakorlatilag áttárgyaltuk ahelyzetet, normális felnőttek módjára, csak épp ennek részleteit nem posztoltam 3. ofkorz hozzá lehet szólni, de a releváns véleményhez/tanácshoz biztos hogy elég néhány sor az életünkből? ennél azért összetettebb az élet...

bb 2007.05.04. 16:21:56

visszaolvasva hála égnek úgy érzem én csak szimplán belepofáztam,tanácsot nem adtam,ugye?mert most leszidva érezném magam:)pedig nem is.

pamparampamm 2007.05.04. 19:05:27

Ez esetben bocsánat, bár végülis... Pár sor... Ezt a 2x több száz bejegyzést te annak nevezed? Persze, jogos, tudjuk, mit iszol, melyik piát nem bírod, mit olvas Tyttö, meg hasonlók, de azért mindent persze nem... Én is utálnám talán a beleszólást az ilyenekbe, nem tudom, de nem tiltottad le a kommentet, igaz, nem is topikot nyitottál a rigó fórumán a problémáddal :) No mindegy, csak vélemény volt, és különben is, még én kérek bocsánatot? Itt több száz olvasó aggódik csöndben a magánéletetek miatt, és drukkol, örül és sír veletek, te meg felelőtlenül nem postolod, hogy fellőttétek a békezászlót! Szabad ilyet? :))) Egyébiránt: A hiányos információközlésből adódó hibákért és esetleges károkért felelősséget nem vállalunk! :))

gargoyle 2007.05.04. 23:49:14

kesve de: pamparammpamm: kikerem magamnak mint pasi a hozzaszolasodbol kisulo eloiteletet a pasik ellen. nyilvan lehet tipikus ferfi/noi viselkedesmintakat felhanytorgatni de azt hiszem se dream se tyttö nem a nepes csorda resze hogy automatikusan feltetelezzuk az altalanos semak alkalmazasat (: persze ha sokkal tobbet tudsz mint atlagolvaso itt akkor bocs (:

pamparampamm 2007.05.05. 06:36:43

gargoyle: Egyáltalán nem tipikus viselkedésmintákat hánytorgattam fel, azt írtam, ami a véleményem, hasonlóan sok más kommentelőhöz, miszerint dd mintha menekült volna a probléma megoldása elől, amit nem kéne. Ez volt a véleményem Dream és Tyttö blogján olvasottak alapján. Eszembe sem volt senkit megbántani, főleg a két főszereplőt, de természetesen más "idegen" olvasót sem. Persze közrejátszott egy volt kapcsolatomban szerzett tapasztalat, amikor az illető Dreamhez kísértetiesen hasonló reakciókat produkált. Gondolok itt a probléma felmerülése/ konfliktus után nem megyünk haza, későig kimaradunk, másokkal találkozunk, másokkal foglalkozunk, míg az asszony otthon szenved, hogy akkor most mi van, és gyomorideget kap. És én is kb, azt csináltam, mint Tyttö, tiszta ideg voltam, magamat okoltam, sőt amint azt fentebb írtam, még eltiraráztam magamban a biztos nem szeretig, kétségbeestem, hogy ennek már vége, meg satöbbi, miközben már csak az érdekelt, hogy nem akarom elveszíteni, és mikor végre hazakullogott félve, akkor persze volt nagy balhé, mert hagyott szenvedni, miközben a probléma maga talán nem is volt nagy, csak szép nagyot csináltam belőle. Szerintem fentebb is elég egyértelműen hivatkoztam erre, mint saját tapasztalatomra hasonló helyzetben, és ugyanúgy benne volt a kritika a női nem hasonló képviselői iránt, miszerint kis dologból elefántot csinálni, már-már hisztiig hergelni magát, stb... Ami ugyanolyan "hibás" viselkedés, mondhatni a válság menedzselése szempontjából nem célravezető, mint a probléma ignorálása nemhazamenéssel. Érdekes, a női nem egy képviselője sem kérte ki magának... :) Ha pedig arra gondolsz, hogy azt írtam, sokan megvárják míg a nő mondja ki a szakítást, addig pedig talán tudatalatt, de az eltávolodást szítják, jó, ha nem is gyávaságból, hanem mert esetleg nem éreznek magukban erőt, hogy az egyértelműen rossz helyzeten változtassanak, nos, ha még nem tettél ilyet, akkor őszinte megbecsülésem, én már találkoztam ezzel a tünetegyüttessel, nem egyszer, saját és barátnőim életében. Ok, nők közt is! Persze nyilván rosszul választok, meg minden. Én a témát ezzel itt lezártam, sok boldogságot Tyttönak és Dreamnek. Puszi!

pamparampamm 2007.05.05. 06:37:58

Dream, bocs, hogy kisregényeket írok ide, eredendően bőbeszédű vagyok, amolyan örökletes dolog...

dreamdancer 2007.05.06. 02:18:03

semmi gond, a kommentekkel se, úgy általában, épp csak meglepődtem. én viszonylag ritkán kommentelek bárhova is.

gargoyle 2007.05.06. 21:27:45

pamparampamm: sok mindenben egyetertek, sok mindenben nem, de majd ha osszetalalkozunk valami sorozoben meg sajat blogon ott kifejtjuk (: mindenesetre en is kisse hirtelen es dulva voltam bocs (:

pamparampamm 2007.05.06. 22:52:10

Gargoyle, semmi gond! Tudomásul vettem már rég, hogy az emberek neten arctalanul és névtelenül sokkal szélsőségesebben fogalmaznak, nyilván én is. Egy időben, jó régen aktív fórumozó voltam, na azt az osztást, amit akár segítségképp ott kap az ember néha, nem teszi zsebre. :) Úgyhogy ez itt semmi ahhoz képest. És különben is, néha magam is idegesítem magam. :)
süti beállítások módosítása