HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2007.01.26. 15:56 dreamdancer

Egy éven belül már a harmadik vagy negyedik recepcióst rúgják ki a Gyárból, na most ez lehet, hogy csak nekem tűnik túl nagy forgási sebességnek, de akkor is. Az egyik nem értette, miért baj, ha behozza a kutyáját (hiszen csak fekszik egész nap a lábánál!), a másik lebaszta az embereket, ha nem hívták vissza időben az ügyfeleket (mert hát akkor vele veszekszenek), az utolsó meg egy kétoszlopos Excel (név-lakcím) alapján is képes volt rossz cimkéket nyomtatni a borítékra, többszázas nagyságrendben (összekeverte a cellákat, hát van ilyen).

Jó, nem egy álommeló, de se felelősség nincs, se agymunka nem kell, elvben egy autista csimpánzot is be lehetne tanítani rá, és mégsem baszics. Vannak érthetetlen dolgok a világban.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr916000611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Carmen 2007.01.26. 16:04:31

Ezt mint recepciós, kikérem magamnak. Igenis van felelősség, nem is kicsi. Az meg, ha a recepcióssal veszekszenek az ügyefelek, nem csak a recepciós/kolléga hibája, hanem a Gyáré, ha ilyen ügyfelekkel szóbaáll. Szvsz. És néha van agymunka is, persze ez is Gyárfüggő, hiszen nem szoktak pénzügyi doktori diplomát kérni egy ilyen állásnál, de attól még lehet felelősséget helyezni rájuk/ránk. És mellesleg, az nem felelősség, hogy ne az egérmérget rakjam a főnök kávéjába cukor helyett? ;)

control 2007.01.26. 16:40:21

nyugi nem rólad írt :p én is voltam recepciós, ettől függetlenül el tudom képzelni, hogy megtörténtek azok a dolgok, amiről dream írt..

zarek 2007.01.26. 18:10:11

ööö, hol kell jelentkezni?

strandpapucs 2007.01.26. 18:27:04

veszekedős ügyfelekkel ne álljon szóba a gyár..ehhe, ha ezt lehetne szűrni akkor sztem Dreamnek sem állna néha fel a hátán a szőr

dreamdancer 2007.01.26. 18:50:52

Carmen, szvsz a recepciós munkakörében az is benne van, hogy mosolyogva kell fogadnia a legidiótább ügyfél baromságait is, és nem basztathatja, vonhatja felelősségre az ügyintézőket, hogy mit (nem) csinálnak. Felelősség alatt meg döntési, számítási, pénzügyi felelősséget értettem - annyi a meló, hogy végrehajtaja a rábízott feladatot, ami alapból nem kéne, hogy agymunkát igényeljen, postázás, fénymásolás, faxolás, telefon felvétele-kapcsolása, üzenet átadása. Igen, ezt is lehet szarul csinálni, mint a mellékelt ábra mutatja, és olyankor aztán balhé van. Ja, és én vagyok az első, aki elismeri, hogy ocsmány egy meló - na de hogy ne lehetne elvégezni...?!

Carmen 2007.01.26. 19:40:24

Nyugodt vagyok és derűs :) Dream, persze, hogy benne van. Azért mondom, hogy annyira nem szar meló, hogy egy autista csimpánzot is be lehetne rá tanítani (tudom, hogy csak poénos hasonlat akart lenni, mert neked egyszerűen ilyen a stílusod..). Mert ehhez baromira kell intelligencia is. Csak nekem az jött le az egészből, hogy te mennyire lenézed ezt a melót, csak mert nem kell könyvelői szinten vágni az adózást... És egyébként én szeretek recepciós lenni, nem feltétlenül ocsmány meló (csak néha, amikor mindenből eleged van). De akkor meg melyik meló nem ocsmány? :)

xoxo 2007.01.27. 00:26:54

de attól a világ még áll, meg sok minden más is ;)

pamparampamm 2007.01.27. 02:13:19

azért azt ne felejtsük el, hogy a recepciós a cég arca, az első benyomás a belépést/kapcsolatfelvételt követően. Szóval egyáltalán nem mindegy, hogy bánik az ügyfelekkel, hogy néz ki, még ha feminista oldalamnak köszönhetően fáj is ezt kimondanom. Viszont cserébe azért, hogy a cég arcaként a megfelelő külső követelmény és ne is számítson senki másra az állásinterjún, szinte garantált, hogy nőt keresnek a posztra, nesze neked diszkrimináció. Férfi recepcióssal eddig még csak állami intézményben találkoztam, ott is amolyan 2in1 koncepció keretében, egész nyilvánvalóan biztonsági személyzetként is... (az intézmény a KÖH)

tappancs 2007.01.27. 08:36:45

annyi pénzért mit vársz...?

joy 2007.01.27. 12:06:39

A kutyás recepciós kirúgását én se értem. Meg azt se, higy miért nem vihetem be a kutyámat a hugom ált. iskolájába. Teljesen ártalmatlan a szentem:)

dreamdancer 2007.01.27. 13:30:00

ja, meg a nagypapa is, azt is be lehetne vinni

dreamdancer 2007.01.27. 14:43:45

tappancs, nálunk azért a recepciós is normális pénzt kap (de tényleg)

dreamdancer 2007.01.27. 14:48:30

Carmen, a csimpánz az annyit jelent, hogy ehhez a melóhoz nem kell semmilyen (speckó) iskola, szakképzettség, gyakorlat, extra képességek, problémamegoldó készség, ellvben bárki meg tudja csinálni, szerintem. OK, pontosság, türelem és nyugalom, de az mindenhol kell. De lehet, hogy neked van igazad, mert a fentiek ellenére sem bírunk kifogni egy normálisat...

dreamdancer 2007.01.27. 14:49:53

strandpapucs, nemnem, pont ez a munkánk lényege, hogy mindenkit le kell tudnunk kezelni

dreamdancer 2007.01.27. 14:51:22

pamparampamm, szerintem meg egy férfinak egyszerűen derogál ez a meló, én is inkább lennék hentes vagy kőműves

Carmen 2007.01.27. 19:27:31

Mert még nem találkoztatok velem ;)
süti beállítások módosítása