HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • xchocoholicx: Még előkerülhetsz. (2024.05.08. 14:11) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

2005.04.03. 17:41 dreamdancer

Hát, esküvő kipipálva, címszavakban:

  • amint megérkeztünk a szállásra (3 ágyas szobát kaptunk), hugival önfeledt boldogsággal verekedtünk össze a szóló ágyon, rugdosva, válogatott szitkokat és büdös zoknikat vágva egymás fejéhez, amit anyánk sztoikus nyugalommal viselt
  • jó volt látni unokahugit és a vőlegényt, a boldogság úgy sugárzott belőlük, mint a paksi kettes blokk
  • jó volt a kaja, nagybátyám minden szempontból kitett magáért, gratula
  • zene a mulató rock gyöngyszemeire koncentrált (9 kis gólya, Eladó, kiadó az én szívem...), szintetizátor dobgéppel, broáf
  • nagyapámat végig én kísértem (unoka- és nagybátyám ugye mással voltak elfoglalva), pisiltetés sliccgombolgatással együtt nem is gáz ahhoz képest, hogy nem tudta, hol van, ki esküszik, milyen évet írunk és ki is vagyok én tulajdonképpen... (na ez most tényleg nem vicc)
  • az új unokasógor szülei valami oltári tahók voltak, nem jöttek el a vacsorára, merthogy ők ellenezték ezt a házasságot (hogy miért, arra egy qrva szót se tudtak szólni) 
  • hazafelé a Micra hugiék háza előtt meghalt, se kép, se hang, aztán kiderült, csak az akkusaruk voltak piszkosak

Szóval alapvetően okés volt minden, este meg irány a Walhalla, bowling-ügyben.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr756002289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öti 2005.04.04. 09:32:56

ahh, látom már milyen volt... :) szülők tényleg bunkók, nem az a fontos nekik, hogy a gyerekük boldog?

Panka 2005.04.04. 12:44:35

Én azt sem tudtam,hogy esküvőre mentél!:)Hát most meg már azt is tudom milyen volt!:)

dreamdancer 2005.04.05. 00:28:43

időrendet taaaartani! bár én is mindig visszafele olvasok... :)
süti beállítások módosítása