HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • Grace2: Why? (2021.09.09. 19:37) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Fekete, vadliba, megérteni

2013.08.28. 14:21 dreamdancer

Lassan három hete jártam már feketében, a Gyárban el is kezdtek érdeklődni finoman, hogy mi van, történt valami? Mondtam hogy jah, kilyukadt az utolsó kék farmerom, maradtak a feketék, azok meg ugye determinálnak minden mást. Szóval nem húzhattam tovább a dolgot, nadrágot kellett vennem, bár tudtam, hogy nem lesz egy prosztatamasszázsos egész estés kéjsikoly.

Aztán tegnap nekivágtam Zarekkel, aki évek óta stylistkodik mellettem és a legelső boltban találtam is egy jó példányt, mondtam, hogy nagyszerű, mehetünk. Hát nem mehettem. Merthogy ugye nem gondolom komolyan, hogy megveszem a legelső farmert, végig kell járnom több üzletet is. Érveim (hogy pont azért kell ezt megvenni, hogy NE kelljen végigmászni más helyeket) leperegtek, mint vadliba egy Boeing 737 szélvédőjéről. Mentünk.

Tíz(?) üzlettel és 3 órával később (addigra abszinth is becsatlakozott a "vegyünk Dreamnek nadrágot"-projektbe), mikor látták, hogy mindjárt zokogva omlok össze, végül megkegyelmeztek és visszamehettem az első üzletbe az első farmerért. Sose fogom megérteni a nőket. De már meg se próbálom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr805997027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása