HTML

Dreamdancer's life

Kommentek

  • Grace2: Why? (2021.09.09. 19:37) Nihil
  • lufiárus: Most elképzeltelek kallerként:) a másik verzió nem tetszik:( (2015.09.02. 21:41) Van egy jó és egy rossz hírem
  • JCM: Felköszöntöttelek, nem? Rosszindulatú vagy! (2015.08.04. 01:12) 42
  • JCM: Mindig csak a meló, tök unalmas lettél! Egyébként meg nagyon boldog szülinapot, mazal tov! :D (2015.06.28. 20:18) Nagy, nagyobb, legnagyobb
  • Mikulka2: hm kemény (2015.05.15. 10:48) Emigráns

Címkék

blog (1) buli (2) Élet (1) lélek (3) lúzer (2) meló (1) picsa (2) szex (2) Címkefelhő

Rend a lelke

2014.08.09. 10:19 dreamdancer

A legújabb, 4.0-ás verziószámú bejárónőnek gondosan kikészítettem az általam a lakás takarítása tárgyában összeállított kézikönyvet, ami szerintem teljesen érthető, elvégre a megrendelői igények eltérőek. Délután hívott a muter, hogy beszélt a nővel, és tisztázta, hogy csak hülye, rend- és tisztaság-mániás vagyok, de a látszat ellenére hetero. (Ezek szerint meglelte a törülközők között az illatpárnácskákat.)

Próbáltam elmagyarázni, hogy csak azért, mert ragaszkodom hozzá, hogy a fa széklábak havonta egyszer be legyenek dörzsölve méhviaszos kencével, még nem vagyok mániás, majd leraktam a telefont, hogy össze tudjam rakni a boltban a sok kosarat, amit trehány vevők hagytak szét. (Nem, én nem a boltban dolgozom.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dreamdancers.blog.hu/api/trackback/id/tr1006589521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NYulacs 2014.08.12. 15:21:07

Havi egy waxolás még nem a világ. De köcsög rabszolgatartó, az vagy!
És mi van Magdinénivel? Remélem, nem az idegklinikán végezte.......
süti beállítások módosítása